• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Davina Morgan Morley (Lestrange


    Davina keek uit het raam en snoof. Kijk die zielige kinders nou, hun ouders omhelzen en huilen. Kom op! Wees eens groot en niet zo als een baby, dacht ze in zich zelf. Langzaam had ze haar hoofd afgewend van het raam toen ze haar naam hoorde. Ze zag Eira en grijnsde even naar haar. "Hallo Eira" zei ze tegen haar heel nonchalant. Ja, Davina was altijd nonchalant tegen de Deatheaters, maar ook tegen haar mede Slytherin's. Glimlachen deed ze niet, alleen maar grijnzen. "Een geweldige dag is het niet?" zei ze. Je kon een klein sarcastische toon horen in haar stem. Uit haar zak haalde ze haar toverstok en streek met een vinger erover. Een krankzinnige grijns verscheen op haar lippen. Ja, in haar gedachten was ze een plan aan het berroeren, een plan om de Weasley's uit te schakkelen en ook de Potters. Dankzij hen had ze haast geen familie meer. Ze zouden het gaan berouwen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:38 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    MinnieMouseX schreef:
    (...)

    {okee, zijn ze dan vriendinnen? En ik reageer iets later, moet nu eten}



    Nou Davina kent het woord 'vriendinnen niet' dat staat niet in haar woorden boek, maar ze mag je wel gewoon.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sempra schreef:
    | Iemand voor Drew? |



    (Helle wil wel, weet alleen niet of dat gaat werken...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Iemand voor Catherine? ;x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    Ik glimlachte vrolijk en haalde mijn schouders op. Mijn vakantie was apart. Het oefenen van Quidditch had het meeste van mijn vakantie ingenomen. Daarnaast vond ik het sowieso leuker op Hogwarts. "Mijn vakantie was wel leuk, heb een nieuwe bezem gekregen en heb geoefend, dus zo erg was het niet." Uitrusten van tovernarij? Nooit. Ik hield er van en vond het dan ook jammer dat ik het buiten school niet mocht gebruiken en ook niet helemaal eerlijk. Nou ja, ik zou waarschijnlijk iets opblazen als ik mocht toveren buiten Hogwarts. Ik blies al genoeg dingen op in Hogwarts en niet altijd per ongeluk, lang niet altijd. "Ja, laten we dat doen. Ik hoef denk ik niet op Albus te wachten." Zei ik terwijl ik hem met mijn ogen zocht. Ik kon hem niet zo snel vinden en liep richting het trappetje. Natuurlijk kon ik er niet langs aangezien Caleigh er stond en ik ging haar niet net als Lily bijna omver lopen, dat ging mij ook weer te ver. Sommige Slytherins keken niet al te vrolijk richting mij, of richting wie dan ook. Zevende jaar, dat kon je zien. "Laten we een coupe zoeken, voordat alles vol zit." Dat was wanneer Fred Caleigh in een knuffel trok. Ik glimlachte zwak. "Ook hallo Fred."


    (Trouwens iemand voor Lars?)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Oke Albus in Slytherin :O? Hij behoort toch eigenlijk in Gryffindor?)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (Oke Albus in Slytherin :O? Hij behoort toch eigenlijk in Gryffindor?)



    (Nee, Albus zit in Slytherin, dat heeft JK Rowling zelf gezegd.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)


    (Nee, Albus zit in Slytherin, dat heeft JK Rowling zelf gezegd.)



    (Aha oke, had altijd gedacht dat Albus in Gryffindor hoorde! hihihi)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    LittleBirdie schreef:
    Fred Weasley Jr.
    Voor de laatste keer stond ik op het perron van de Zweinsteinexpress. Of nou ja, in ieder geval voor het laatste jaar, waarschijnlijk kwam ik hier nog wel met de vakanties. Ik had er wel super veel zin in, ook al zou ik veel moeten gaan leren en mijn examens halen. Overal om me heen zag ik bekende die ik dan uitgebreid begroette. Mijn koffer en bezem lagen al ergens in de trein en ik stond alleen nog op het perron, omdat mijn moeder nog afscheid van me wilde nemen. Ze was echter eerst bezig om mijn kleine zusje Roxanne uitgebreid te omhelzen, kussen en uit te zwaaien. Ik had echter geen zin om langer op haar te wachtte, ze zou me toch wel vinden. Mijn kapsel was nou eenmaal vrij uniek en ook mijn lengte had ik mee. Ik keek even om me heen, op zoek naar iemand waar ik mee kon gaan praten. Mijn ogen vielen op een meisje en een jongen die bezig waren met de trein instappen. Ik sloop naar hen toe en trok het meisje van achter met mijn ene arm in een stevige omhelzing, terwijl ik met mijn andere hand over haar hoofd heen wreef.
    'Hé Calls. Fijne vakantie gehad? Hai James.'


    [@Unimaginable/Rider, volgens mij hebben jullie hier over heen gelezen :X]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Ik heb het Aangepast)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    James haalde zijn schouders op en vertelde over zijn jaloers-makende vakantie. In de buurt waar ik woonde, was het niet mogelijk om te oefenen met Quidditch. Teveel muggles, straks kreeg het ministerie op mijn dak en hoewel autoriteiten mij niet echt afschrikten, was dat toch iets wat ik probeerde te vermijden. James zocht nog even naar Albus, maar ik kon hem ook niet ontdekken, dus besloot ik dat ik beter door kon lopen, op zoek naar een coupé, aangezien ik nogal in de weg stond. Op dat moment werd ik echter plots van achteren in een knuffel getrokken en werd mijn zicht versperd door een enorme oranje krullenbos. Overduidelijk van Fred.
    'Hé Calls, fijne vakantie gehad?' bevestigde zijn stem mijn vermoeden en ik probeerde mij uit de omhelzing te wringen. Die jongen was echt te sterk. Eigenlijk was het gewoon oneerlijk dat meisjes vaak minder sterk waren dan jongens.
    'Ah, Fred, laat mij los. Je plet me,' bracht ik dan ook lachend uit. 'En ja, ik heb een fijne vakantie gehad.'


    Happy Birthday my Potter!

    Unimaginable schreef:
    (...)


    (Helle wil wel, weet alleen niet of dat gaat werken...)


    [euh, zit 'ie in Slytherin? Volgens mij staat 'ie niet op de lijst xd]

    Sempra schreef:
    (...)

    [euh, zit 'ie in Slytherin? Volgens mij staat 'ie niet op de lijst xd]


    (Ik ben mensen door elkaar aan het halen. Damia wil wel, ze zit alleen in slyhterin.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mabel Djonna Carter ll Slytherin

    Ik moet nu echt gaan instappen. Nu proberen mijn ouders af te schudden. 'Ik moet gaan,' zeg ik zonder ze aan te kijken. De band tussen mij en mijn ouders is eigenlijk best wel slecht. Misschien komt het omdat we alle drie niet heel knuffelbaar zijn. 'Oke. Mabel, fijne reis. Ik hoop dat je het toch nog een beetje leuk gaat vinden op school, ook al zit je tussen de modderbloedjes,' zegt mijn vader. 'Fijne reis' zegt mijn moeder, waarna ze me omhelst en mij erg verbaast maakt. Ik kom er al snel achter waarom. 'Houd je aan je taak,' fluistert ze in mijn oor en ze laat me meteen weer los. 'Nou, doeg,' zeg ik dan maar en ik stap de trein in. De band met mijn moeder is het slechtste. Die met mijn vader valt best mee. Ik loop door de trein, op zoek naar de juiste coupe. Uiteindelijk zie ik Davina en Eira samen in een coupé zitten. Ik loop er naar binnen. 'Klaar voor school?' is mijn groet aan Davina en Eira. Davina zit ook op Zwadderich, maar Eira zit op Huffelpuf. Ik snap niet echt hoe het komt dat Eira een Deatheater is en ze op Huffelpuf zit. Maar er is vast een reden voor.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Unimaginable schreef:
    (...)

    (Ik ben mensen door elkaar aan het halen. Damia wil wel, ze zit alleen in slyhterin.)


    [Oh haha, nou euh, stuur maar :Y)]