Ik herken het, maar ik ben blij voor de mensen die het zijn geworden.
Noem me maar egoïstisch of zo, maar ik ben lang niet blij voor iedereen, elke keer. En dan niet omdat ik het zelf wil worden haha, ik gun het sommigen gewoon niet.
Noem me maar egoïstisch of zo, maar ik ben lang niet blij voor iedereen, elke keer. En dan niet omdat ik het zelf wil worden haha, ik gun het sommigen gewoon niet.
Hehhe, natuurlijk wel en ik ga jullie allemaal missen. Ik dacht gewoon van 'ik kan altijd proberen, waarschijnlijk wordt het toch niets'. En nu.. heb ik een rode naam :')
Inderdaad, niet geschoten is altijd mis. ^^ Maar het staat je goed, dat rood, en ik denk dat je het ook wel goed zult doen als mod. Dan moeten bèta-offers maar gemaakt worden, I guess.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
I know the feeling, maar dat heb ik bijna elke verkiezing haha.
Ja weet je wat het is, ik vertrouw sommige mensen 't modschap gewoon niet toe, en dan gaat de lol er ook snel vanaf. 't Is niks persoonlijks hoor, maar van sommige mensen moet ik het echt niet hebben dat ze modje gaan spelen bij alles waar ze het niet mee eens zijn.
Ja weet je wat het is, ik vertrouw sommige mensen 't modschap gewoon niet toe, en dan gaat de lol er ook snel vanaf. 't Is niks persoonlijks hoor, maar van sommige mensen moet ik het echt niet hebben dat ze modje gaan spelen bij alles waar ze het niet mee eens zijn.
Ik vertrouw de meeste mods sowieso niet, dus wat maakt het ook uit als er een paar onbetrouwbare types bijkomen eigenlijk.
Unvernunft schreef:
Heb dan eens het lef om namen te noemen. Dan kunnen wij het ook eens gaan verbeteren.
Eerlijk gezegd zie ik madeupyou bijna nooit meer op het forum. Maar ik denk dat het merendeel de nieuwe mods persoonlijk niet mogen dan dat ze ongeschikt zouden zijn als in hun 'nieuwe functie'.
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'