Barnabas schreef:
(...)
Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag.
Ik vind het echt tof dat je m'n naam noemt, dat ik eventueel een geschikte mod zou kunnen zijn - Tja, zoiets is altijd maar af te wachten natuurlijk :'D
Het is alleen dat een bepaalde keuze die gemaakt wordt, nooit iedereen tevreden kan stellen. Wat jij vind, hoeft niet zo te zijn dat anderen dat ook zo vinden. Neemt niet weg dat ik het echt wel super vind om te horen, natuurlijk (:
Of het nu een goede keuze is, of juist niet, dat is toch pas achteraf te bezien. Daarbij vind ik zeker wel dat een aanmeldingsformulier ook zijn belang heeft, in deze bezie ik zo'n formulier hetzelfde als een sollicitatiebrief opsturen naar een werkgever.
Wat Jaimsie al zegt, de mods beslissen en tja, ik denk dat een keuze uit zoveel aanmeldingen zoiezo niet gemakkelijk is en dat ze uiteindelijk hun eigen gevoel ook moeten volgen.
Jaag je niet teveel op in hun keuzes, wie weet dat de nieuwe mods - en dan vooral degenen waarbij jij je twijfels hebt - je positief versteld doen staan (; Ze zullen niet voor niets gekozen zijn, iedereen heeft zijn/haar capaciteiten en aanvulling op zijn/haar manier binnen het team (:
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”