Ribery schreef:
(...)
Ik dacht dat jij altijd zo van sarcasme hield? Behalve als het tegen je gebruikt wordt blijkbaar. :'D
Jaa, natuurlijk ben ik van het sarcasme, Maar ik vind wel dat mensen hun plaats moeten kennen.
Ik deel alleen uit en ben niet van het incasseergedeelte.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
Jaa, natuurlijk ben ik van het sarcasme, Maar ik vind wel dat mensen hun plaats moeten kennen.
For the right to use sarcasm, you should atleast be able to receive it.
congratulations to the new moderators. Veel success met de nieuwe job. Hopelijk doen jullie het allemaal goed. I hope the old moderators will train you very well.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Hahaha, tsja, dat is de keerzijde van sarcasme. Het kan tegen je gebruikt worden.
Ahhh, dus omdat Andrea een meisje is moet ze op haar plaats blijven en mag ze niks tegen je zeggen?
For the right to use sarcasm, you should atleast be able to receive it.
congratulations to the new moderators. Veel success met de nieuwe job. Hopelijk doen jullie het allemaal goed. I hope the old moderators will train you very well.
A 900 year old master of the force shall guide them to enlightenment!