• Ik heb van de week Batman Arkham Asylum en Batman Arkham City gekocht en Asylum doet het wel goed op mijn PC, alleen City niet.
    Ik heb al op google gekeken maar ik wil graag weten hoe je de spel instellingen van DX11 naar DX9 zet, want ik lees dat DX9 veel beter is dan DX11.

    Iemand die hier verstand van heeft?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vaak is het handiger om een uitgebreidere vermelding van een probleem te geven dan hij doet het niet. Persoonlijk denk ik niet egt dat het aan de DX ligt, maar ik weet ook niet bepaald wat je probleem is. Met doet het niet, kom ik niet echt ver, want geloof me er zijn talloze manieren waarop een spel het niet kan doen :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Volgens mij heb je gewoon een te goede pc, en ik weet niet wat die d dingen zijn maar mis kan je hun even bellen, staat vaak op doosje, en dan probleem uitleggen en dan kunnen hun je vaak wel verder helpen..

    Hoop dat je der iets aan hebt..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Destined schreef:
    Vaak is het handiger om een uitgebreidere vermelding van een probleem te geven dan hij doet het niet. Persoonlijk denk ik niet egt dat het aan de DX ligt, maar ik weet ook niet bepaald wat je probleem is. Met doet het niet, kom ik niet echt ver, want geloof me er zijn talloze manieren waarop een spel het niet kan doen :X


    Heel veen mensen hebben last van DX9 en 11, vandaar dat ik het vraag hoe ik het moet veranderen.
    Het probleem is dat het spel sloom is wanneer er gepraat wordt hoor je de helft niet, stottert soms de helft en de bewegingen gaan sloom.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Girl89 schreef:
    Volgens mij heb je gewoon een te goede pc, en ik weet niet wat die d dingen zijn maar mis kan je hun even bellen, staat vaak op doosje, en dan probleem uitleggen en dan kunnen hun je vaak wel verder helpen..

    Hoop dat je der iets aan hebt..

    XxX


    Nee, ik heb geen te goede PC. Mijn desktop is al een paar jaar oud dus daar ligt het niet aan. En ik heb ze bij Bol.com besteld dus ik denk niet dat zij er verstand van hebben.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen van jullie heeft gelijk. Het kan wel degelijk aan DX liggen, dit doordat DX 11 vooral voor nieuwe PC's is en DX9 vooral voor de wat oudere wordt gebruikt. Het verschil tussen deze twee kan enorm zijn door de manier waarop ze dingen verwerken en berekenen.

    Ik denk dat je wel wat hebt aan dit topic: Klik en dit topic: Klik

    EDIT: Links aangepast.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 23:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Girl89 schreef:
    Volgens mij heb je gewoon een te goede pc, en ik weet niet wat die d dingen zijn maar mis kan je hun even bellen, staat vaak op doosje, en dan probleem uitleggen en dan kunnen hun je vaak wel verder helpen..

    Hoop dat je der iets aan hebt..

    XxX


    JE PC KAN NOOIT TE STERK ZIJN

    Topicmaakster: Wat voor soort pc heb je?
    Wat voor soort foutmelding geeft Arhkam city als je hem opstart? Of wat is precies het probleem?


    Even uit mijn hoofd heeft arkham city games for windows en asylum niet. dat zou bijvoorbeeld een reden zijn. Direct X geeft meestal geen crashes: Het vergt simpelweg meer van je computer. Mocht het spel niet goed lopen dan zou het dat kunnen zijn, maar ik zou alsnog eerst een aantal andere dingen lager zetten. Schaduwen en AA enzo


    quidquid excusatio prandium pro

    Cavillry schreef:
    (...)

    Heel veen mensen hebben last van DX9 en 11, vandaar dat ik het vraag hoe ik het moet veranderen.
    Het probleem is dat het spel sloom is wanneer er gepraat wordt hoor je de helft niet, stottert soms de helft en de bewegingen gaan sloom.


    Hmmm persoonlijk denk ik dan meer in de richting van je videokaart, dat die het moeilijk kan verwerken, maar om simpel te beginnen: Al geprobeerd de graphics wat lager te zetten of de resolutie?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Okammy schreef:
    (...)

    JE PC KAN NOOIT TE STERK ZIJN

    Topicmaakster: Wat voor soort pc heb je?
    Wat voor soort foutmelding geeft Arhkam city als je hem opstart? Of wat is precies het probleem?


    Even uit mijn hoofd heeft arkham city games for windows en asylum niet. dat zou bijvoorbeeld een reden zijn. Direct X geeft meestal geen crashes: Het vergt simpelweg meer van je computer. Mocht het spel niet goed lopen dan zou het dat kunnen zijn, maar ik zou alsnog eerst een aantal andere dingen lager zetten. Schaduwen en AA enzo


    Nou ik heb ze wel met windows waarbij je moet inloggen met live ID etc.
    Schaduwen had ik ook allemaal op 'No' gedaan en het ging wel iets sneller alleen in het begin waar dan zeg maar Bruce Wayne Arkham City binnen loopt dan horen er gevangenen over de hekken te springen, maar dat gebeurd niet... Heel vaag.
    Dus ik kom niet verder.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DarkSavior schreef:
    Geen van jullie heeft gelijk. Het kan wel degelijk aan DX liggen, dit doordat DX 11 vooral voor nieuwe PC's is en DX9 vooral voor de wat oudere wordt gebruikt. Het verschil tussen deze twee kan enorm zijn door de manier waarop ze dingen verwerken en berekenen.

    Ik denk dat je wel wat hebt aan dit topic: Klik en dit topic: Klik

    EDIT: Links aangepast.


    Bedankt. Eens kijken of het helpt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cavillry schreef:
    (...)

    Nou ik heb ze wel met windows waarbij je moet inloggen met live ID etc.
    Schaduwen had ik ook allemaal op 'No' gedaan en het ging wel iets sneller alleen in het begin waar dan zeg maar Bruce Wayne Arkham City binnen loopt dan horen er gevangenen over de hekken te springen, maar dat gebeurd niet... Heel vaag.
    Dus ik kom niet verder.


    Iewl! Games for windows live D:

    Dat lijkt me dan eerder een fout in het spel dan wat anders...Als je een new game doet en opnieuw daar aankomt, wat gebeurt er dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Iewl! Games for windows live D:

    Dat lijkt me dan eerder een fout in het spel dan wat anders...Als je een new game doet en opnieuw daar aankomt, wat gebeurt er dan?


    Precies het zelfde..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik de launcher opstart krijg ik dit:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cavillry schreef:
    Als ik de launcher opstart krijg ik dit:



    Dat kan weleens het probleem zijn. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cavillry schreef:
    Als ik de launcher opstart krijg ik dit:


    Heb je mijn links al doorgelezen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heb je mijn links al doorgelezen?


    Ja, maar mijn Engels is niet zo geweldig dat ik het echt snap. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus