PUKKELxDING schreef:
(...)Nogmaals, we hebben haar niet aangenomen omdat ze al erg lang mod is geweest of omdat we haar al kenden. We hebben haar aangenomen naar aanleiding van haar formulier, net zoals de andere vijf gekozen moderators.
PUKKELxDING schreef:
(...)Nogmaals, we hebben haar niet aangenomen omdat ze al erg lang mod is geweest of omdat we haar al kenden. We hebben haar aangenomen naar aanleiding van haar formulier, net zoals de andere vijf gekozen moderators.
Ik hoop niet op basis van alleen haar formulier dat zou niet bepaald goed zijn
In ieder geval gefeliciteerd wie het geworden zijn, hoewel ik mijn twijfels hou
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
Dit is nogal... onverwacht. Niet allemaal namen die ik in mijn gedachten had. Ik ben zéér benieuwd. Misschien verander ik nog gedachten, maar op dit moment sta ik er nog sceptisch tegenover. Well, succes met jullie nieuwe job en sterkte met de 'oude' mods die het jullie op alle mogelijke manieren zuur zullen maken op 't modforum!
Maar hoe weet jij dan hoe goed haar formulier was?
Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag.