Patholoog schreef:
Ik vind de meeste wel verdiend, maar was madeupyou niet al eens moderator?
Daar staat me nog iets vaags van bij..
Gefeliciteerd in ieder geval!
Dat klopt. Ze heeft zich opnieuw opgegeven. We hebben haar niet opnieuw aangenomen omdat we haar al kenden, maar omdat we haar formulier erg goed vonden.
Wtf. Dit snap ik nou niet. Waarom een ex-mod aannemen die al super lang mod is geweest? Ik ken vele anderen die veel geschikter zijn en die ook een kans verdienen. Ik kan het weten, want ik weet hoe iedereen zijn gedrag ongeveer is.
Laat maar zitten. Ik ben het er in ieder geval niet mee eens. Ik had Merrows, Jaimes en Junns veel passender gevonden.
Barnabas schreef:
Wtf. Dit snap ik nou niet. Waarom een ex-mod aannemen die al super lang mod is geweest? Ik ken vele anderen die veel geschikter zijn en die ook een kans verdienen. Ik kan het weten, want ik weet hoe iedereen zijn gedrag ongeveer is.
Laat maar zitten. Ik ben het er in ieder geval niet mee eens. Ik had Merrows, Jaimes en Junns veel passender gevonden.
Maar hoe weet jij dan hoe goed haar formulier was?
Some people are so poor, that the only thing they have is money.
Hahaha Mitchell!
Heb ik weer lekker iets om je mee te pesten!
En dan denk ik vooral terug aan de gesprekken die wij hebben gehad over Q de laatste tijd
Barnabas schreef:
Nogmaals, we hebben haar niet aangenomen omdat ze al erg lang mod is geweest of omdat we haar al kenden. We hebben haar aangenomen naar aanleiding van haar formulier, net zoals de andere vijf gekozen moderators.