• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik klik ook eens op zo'n topic hoor, zie ik Ellens reactie meteen ._.


    Hahaha Sevda. :'D

    HeadED schreef:
    heey, erhm ik heb een vraag. namelijk: mijn vriend zei laatst tegen me dat ik niet zo goed was in handjobs en toen zei ie dat ik het ook op anderen manieren kon doen maar ik ben radeloos.
    kunnen jullie mij misschien helpen?

    xoxox

    Misschien issie ongeduldig en wil hij dat je het overslaat? :Y)


    Let it come and let it be

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hahaha Sevda. :'D

    Ik dacht al 'nee, Ellen...' dus ik gelijk op je profiel klikken en jahoor :'D Ik ga nooit met jou en Tom zwemmen D:


    Let it come and let it be

    Facinelli schreef:
    Oke, wat is jullie vreemdste sekslocatie? :Y)
    WC op school is toch wel 't vreemdste, denk ik. Ik heb wel meer, maar w/e, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Amell schreef:
    de koude tegelmuur was niet echt fijn..En ja, met jetze heb ik niet echt een andere keus dan opgetild worden als je een keer iets anders wilt proberen als andere al inmiddels standaard is geworden xD

    Koude tegelmuur is toch wel lekker als je onder de warme straal staat. :Y) Bij mij en mijn vriend is de douche wel goed gelukt hehe


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Koude tegelmuur is toch wel lekker als je onder de warme straal staat. :Y) Bij mij en mijn vriend is de douche wel goed gelukt hehe


    ik hou van warm/heet douchen dus dan is die koude muur niet fijn :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik word echt gek van dit topic, ik word alleen maar meer nieuwsgierig. :'D

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 23:24 ]

    Ik ben wel benieuwd wat een plek is waar je nog eens seks wil hebben. :Y)

    Van mij was dat altijd het reuzenrad in Walibi World, maar dat hebben we geprobeerd en dat werkte niet. Mensen konden teveel zien :')


    -

    Genius schreef:
    Ik ben wel benieuwd wat een plek is waar je nog eens seks wil hebben. :Y)

    Van mij was dat altijd het reuzenrad in Walibi World, maar dat hebben we geprobeerd en dat werkte niet. Mensen konden teveel zien :')


    Hoe kun je het ooit doen in een reuzenrad? Haha. Nou ja, wel creatief idee (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Genius schreef:
    Ik ben wel benieuwd wat een plek is waar je nog eens seks wil hebben. :Y)

    Van mij was dat altijd het reuzenrad in Walibi World, maar dat hebben we geprobeerd en dat werkte niet. Mensen konden teveel zien :')

    Onder een waterval :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Joker schreef:
    (...)WC op school is toch wel 't vreemdste, denk ik. Ik heb wel meer, maar w/e, hehe.


    Op school vind ik echt niet kunnen. Een vriendin van me heeft het in elke wc in het schoolgebouw gedaan en ik kan nooit meer gerust naar het toilet daar :/


    i put the fun in funeral

    Heeft iemand wel eens rare dingen gezegd tijdens de seks?

    Dat had ik gister, moet er wel bij zeggen dat ik dronken was. Toen zei ik opeens uit t niets "trouw met me" tijdens de seks O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Genius schreef:
    Ik ben wel benieuwd wat een plek is waar je nog eens seks wil hebben. :Y)

    Van mij was dat altijd het reuzenrad in Walibi World, maar dat hebben we geprobeerd en dat werkte niet. Mensen konden teveel zien :')


    Ik wil echt nog 'ns bij de Mile High club gaan horen. Een vliegtuig dus. (:


    Bad decisions make good stories.

    Backfire schreef:
    (...)

    Op school vind ik echt niet kunnen. Een vriendin van me heeft het in elke wc in het schoolgebouw gedaan en ik kan nooit meer gerust naar het toilet daar :/
    Snap ik, haha.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Amell schreef:
    Heeft iemand wel eens rare dingen gezegd tijdens de seks?

    Dat had ik gister, moet er wel bij zeggen dat ik dronken was. Toen zei ik opeens uit t niets "trouw met me" tijdens de seks O.o

    Mijn vriend begon een keer over mijn ex terwijl we seks hadden.. Idioot dat het is haha :'D


    -