• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moet hier echt meer aanwezig gaan zijn, want ja, seks is geweldig.


    I live for the applause, you will die for it.

    DarkSavior schreef:
    In de douche hebben we het ook eens geprobeerd. Geen succes.

    Ugh, zo weinig ruimte he. Echt niet relaxed. In films ziet dat er altijd een stuk succesvoller uit, lol.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ugh, zo weinig ruimte he. Echt niet relaxed. In films ziet dat er altijd een stuk succesvoller uit, lol.

    Het was meer het hoogte verschil, de douche zelf was groot genoeg. :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het was meer het hoogte verschil, de douche zelf was groot genoeg. :x


    optillen? Dat werkt bij ons


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    optillen? Dat werkt bij ons

    Hmm, volgens mij hebben we daar niet eens aan gedacht. We zijn daarna gewoon verder gegaan op de bank (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmm, volgens mij hebben we daar niet eens aan gedacht. We zijn daarna gewoon verder gegaan op de bank (joehoe)


    Nee, omdat ik niet van optillen houd en al helemaal niet van een koude tegelmuur. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, omdat ik niet van optillen houd en al helemaal niet van een koude tegelmuur. :Y)

    Oh ja, dat was het. Danku Niksel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    de koude tegelmuur was niet echt fijn..En ja, met jetze heb ik niet echt een andere keus dan opgetild worden als je een keer iets anders wilt proberen als andere al inmiddels standaard is geworden xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Facinelli schreef:
    Oke, wat is jullie vreemdste sekslocatie? :Y)


    Bank, kleedhokje bij zwembad, douche. Zoiets.

    heey, erhm ik heb een vraag. namelijk: mijn vriend zei laatst tegen me dat ik niet zo goed was in handjobs en toen zei ie dat ik het ook op anderen manieren kon doen maar ik ben radeloos.
    kunnen jullie mij misschien helpen?

    xoxox

    HeadED schreef:
    heey, erhm ik heb een vraag. namelijk: mijn vriend zei laatst tegen me dat ik niet zo goed was in handjobs en toen zei ie dat ik het ook op anderen manieren kon doen maar ik ben radeloos.
    kunnen jullie mij misschien helpen?

    xoxox


    Als hij die andere manieren zo goed weet kan hij ze vast wel uitleggen denk ik.
    Zelf doe ik dat soort dingen niet, mijn hand word te snel lam en Mitchell kan dat toch beter dan ik haha.


    Your make-up is terrible

    HeadED schreef:
    heey, erhm ik heb een vraag. namelijk: mijn vriend zei laatst tegen me dat ik niet zo goed was in handjobs en toen zei ie dat ik het ook op anderen manieren kon doen maar ik ben radeloos.
    kunnen jullie mij misschien helpen?

    xoxox


    Aan hem vragen? Hij weet wat hij het fijnste vind :Y)

    HeadED schreef:
    heey, erhm ik heb een vraag. namelijk: mijn vriend zei laatst tegen me dat ik niet zo goed was in handjobs en toen zei ie dat ik het ook op anderen manieren kon doen maar ik ben radeloos.
    kunnen jullie mij misschien helpen?

    xoxox

    Je naam zegt al wat je zou kunnen doen en waarop hij waarschijnlijk doelt :Y) Hij wil dat je hem pijpt. Of als hij het leuk vind kun je het met je voeten doen. (pirate)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Bank, kleedhokje bij zwembad, douche. Zoiets.

    Ik klik ook eens op zo'n topic hoor, zie ik Ellens reactie meteen ._.


    Let it come and let it be

    HeadED schreef:
    heey, erhm ik heb een vraag. namelijk: mijn vriend zei laatst tegen me dat ik niet zo goed was in handjobs en toen zei ie dat ik het ook op anderen manieren kon doen maar ik ben radeloos.
    kunnen jullie mij misschien helpen?

    xoxox


    A blowjob is what he wants.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''