• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Emrys

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Emrys

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Lily ontwapent Bellatrix en verstijft haar daarna. Daarna rent Lily op mij af en knielt bij mij neer. 'Gaat het, James?' Zegt ze bezorgd. Verbazing trekt over mijn gezicht, noemde ze me nou echt James? Geen Potter ofzo? Ik weet dat ik haar toennet ook Lily noemde, maar dat was anders. Ik was in paniek. 'Het gaat wel.' Mompel ik. Ze steekt haar hand uit, maar trekt die ook weer terug. 'Remus heeft de bezoar gekregen, dus het komt waarschijnlijk wel weer goed met hem,' zegt ze dan en ze schenkt mij een glimlach. 'Dankje.' Ik probeer terug te glimlachen, maar de lach neemt plaats voor een pijnlijke grimas. 'Ik hoop dat jij deze pijn nooit hoeft te voelen.' Fluister ik zacht. Ik probeer rechterop te zitten en kijk om me heen. Dan besef ik me dat mijn tranen nog op mijn wangen liggen. Lekker charmant. Ik veeg ze weg en steken schieten door mijn hand en gezicht. Gaat deze pijn ooit ophouden? Werkte de spreuk nog ofzo?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evans

    Potter bedankte mij en deed een poging terug te glimlachen, maar dat werkte niet echt. Hij was duidelijk niet iemand die de pijn makkelijk weg kon denken. Aangezien het mij niet verstandig leek om hem te verplaatsen, stak ik mijn toverstok in de lucht en sommeerde een kussen, dat hopelijk snel zou komen. Dan kon hij daar tenminste tegenaan zitten of zo. Ik besloot dan ook zelf ook maar te gaan zitten in een kleermakershouding.
    'Ik hoop dat je deze pijn nooit hoeft te voelen,' zei hij en ik keek hem een beetje verward aan. Hij wist vast niet dat Bellatrix en dergelijke de gewoonte hadden om mudbloods op die wijze te treiteren. Ik besloot er dan ook niks over te zeggen. Het kussen kwam aangevlogen en ik ving het uit de lucht. Ik kroop naar Potter toe.
    'Het leek mij niet verstandig om je naar de ziekenzaal te laten wandelen,' mompelde ik voor ik voorzichtig het kussen achter zijn rug stopte, in de hoop hem niet pijn te doen. 'Sorry, als ik je pijn doe,' zei ik dan ook met een schuldige uitdrukking op mijn gezicht.

    (Ik ga naar the fast and the furious 6, dus reageer denk vanaaf niet meer c; )


    Happy Birthday my Potter!

    {Sneep leeft nog, zal zo snel mogelijk een bericht posten, ben de laatste en de komende tijd enorm druk met school, daarom reageerde ik ook niet echt :S
    Zal proberen meer te reageren.}


    Credendo Vides

    James Potter

    Lily vangt een kussen uit de lucht en kruipt naar mij toe. 'Het leek mij niet verstandig om je naar de ziekenzaal te laten wandelen,' zegt ze en ze legt voorzichtig het kussen achter mijn rug. Haar rode haar komt in mijn gezicht en ik ruik er heel even voorzichtig aan. Het ruikt heerlijk. Naar bloemenvelden ofzo. 'Sorry, als ik je pijn doe,' zegt ze en ik schud voorzichtig mijn hoofd. 'Doe je niet.' Stel ik haar hopelijk gerust. Zou dit haar hoofdkussen zijn waar ik nu tegenaan zit? Ik haal mijn hand door mijn haar. Auw! Dat deed pijn. Ik kijk even naar de ondersteboven, verstijfde Bellatrix en grinnik zacht. Dan draai ik mijn hoofd om naar Lily en glimlach even. 'Alvast een vrolijk Kerstmis, Lily.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DreamerN schreef:
    {Sneep leeft nog, zal zo snel mogelijk een bericht posten, ben de laatste en de komende tijd enorm druk met school, daarom reageerde ik ook niet echt :S
    Zal proberen meer te reageren.}


    [Naaijs, en speciaal voor jou zal ik de laatste post opzoeken.
    Het schuingedrukte is toegevoegd.]

    Rose Black
    De zuster luisterde naar de preek van Narcissa en gaf haar een pilletje waarna ze mij begon te onderzoeken. 'Het spijt me,' zei ik toen. 'Ik ben een beetje boos op iemand, diegene die me dit heeft aangedaan. Vandaar dat ik nogal stom deed tegen u.' Het antwoord van de zuster zou meestel nu beslissen of zij mij vijand zou worden of niet. Ik gaf mensen altijd wel een tweede kans door nog eens aardig tegen hen te doen, hen als het ware een hand te reiken. Het was dan aan hen of zij die hand aan wilde nemen of niet. Ze nam de stetiscoop van haar hals en liet hem over mijn buik gaan. 'Er is een kleine interne bloeding, een slokje medicijn en het is weg.' Ze haastte zich weg om het drankje te pakken en kwam net zo vlot weer terug. Ik nam een slok. Het smaakte niet bepaald lekker, maar ik had net een anti-braakneigend pilletje op en ik kon goed mijn braakreflex in bedwang houden, dus het bleef al met al toch binnen. 'Je moet de pilletjes om het uur nemen, deze hele dag, tot je naar bed gaat,' zei ze, terwijl ze me een potje gaf. 'En maak je niet ongerust, ik krijg genoeg te maken met dit soort dingen,' voegde ze er nog aan toe, glimlachte kleintjes en ging weer verder naar Narcissa. Ik keek even naar Narcissa die zoals gewoonlijk weer eigenwijs was. Ik had geen zin om hier langer te blijven. Misschien was ik bang dat Bellatrix weer terug zou komen, of iets. Ik wist het niet.
    Ik besloot naar Severus op zoek te gaan. Ik had al een hele lange tijd een kleine crush op hem, buiten het feit dat we gewoon, redelijk goede vrienden waren. 'Ik ga even naar Sev,' zei ik tegen Narcissa, gaf haar gauw een stevige knuffel en verdween uit de ziekenzaal.

    Langzaam liep ik door de gangen, nog ontdaan van net. Ik hoopte dat Severus in de grote zaal was en daar zag ik hem inderdaad zitten, samen met Lucius. 'Lucius,' groette ik hem barst. 'Severus,' zei ik iets minder barst.

    [Aangepast.]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 11:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Naaijs, en speciaal voor jou zal ik de laatste post opzoeken.
    Het schuingedrukte is toegevoegd.]

    Rose Black
    De zuster luisterde naar de preek van Narcissa en gaf haar een pilletje waarna ze mij begon te onderzoeken. 'Het spijt me,' zei ik toen. 'Ik ben een beetje boos op iemand, diegene die me dit heeft aangedaan. Vandaar dat ik nogal stom deed tegen u.' Het antwoord van de zuster zou meestel nu beslissen of zij mij vijand zou worden of niet. Ik gaf mensen altijd wel een tweede kans door nog eens aardig tegen hen te doen, hen als het ware een hand te reiken. Het was dan aan hen of zij die hand aan wilde nemen of niet. Ze nam de stetiscoop van haar hals en liet hem over mijn buik gaan. 'Er is een kleine interne bloeding, een slokje medicijn en het is weg.' Ze haastte zich weg om het drankje te pakken en kwam net zo vlot weer terug. Ik nam een slok. Het smaakte niet bepaald lekker, maar ik had net een anti-braakneigend pilletje op en ik kon goed mijn braakreflex in bedwang houden, dus het bleef al met al toch binnen. 'Je moet de pilletjes om het uur nemen, deze hele dag, tot je naar bed gaat,' zei ze, terwijl ze me een potje gaf. 'En maak je niet ongerust, ik krijg genoeg te maken met dit soort dingen,' voegde ze er nog aan toe, glimlachte kleintjes en ging weer verder naar Narcissa. Ik keek even naar Narcissa die zoals gewoonlijk weer eigenwijs was. Ik had geen zin om hier langer te blijven. Misschien was ik bang dat Bellatrix weer terug zou komen, of iets. Ik wist het niet.
    Ik besloot naar Severus op zoek te gaan. Ik had al een hele lange tijd een kleine crush op hem, buiten het feit dat we gewoon, redelijk goede vrienden waren. 'Ik ga even naar Sev,' zei ik tegen Narcissa, gaf haar gauw een stevige knuffel en verdween uit de ziekenzaal.

    Langzaam liep ik door de gangen, nog ontdaan van net. Ik hoopte dat Severus in de grote zaal was en daar zag ik hem inderdaad zitten, samen met de twee broeders Jay en Jason. Ik ging naast Jay zitten en groette hen allemaal.

    [Zijn het broeders, btw? En zitten ze bij Sev. I know, dat kan ik opzoeken, maar... nee..]


    (Jason en Jay zijn een tweeling, dus broers, en ze zitten een klein eindje bij Sneep vandaan. Lucius staat trouwens bij Sneep)
    (En volgens mij moet Rose naast Jason gaan zitten, want Angela en Jason zitten al naast Jay. Of je moet op iemands schoot gaan zitten....)


    -

    IsA20 schreef:
    (...)

    (Jason en Jay zijn een tweeling, dus broers, en ze zitten een klein eindje bij Sneep vandaan. Lucius staat trouwens bij Sneep)
    (En volgens mij moet Rose naast Jason gaan zitten, want Angela en Jason zitten al naast Jay. Of je moet op iemands schoot gaan zitten....)


    [Bedankt! Ik pas het aan.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Naaijs, en speciaal voor jou zal ik de laatste post opzoeken.
    Het schuingedrukte is toegevoegd.]

    Rose Black
    De zuster luisterde naar de preek van Narcissa en gaf haar een pilletje waarna ze mij begon te onderzoeken. 'Het spijt me,' zei ik toen. 'Ik ben een beetje boos op iemand, diegene die me dit heeft aangedaan. Vandaar dat ik nogal stom deed tegen u.' Het antwoord van de zuster zou meestel nu beslissen of zij mij vijand zou worden of niet. Ik gaf mensen altijd wel een tweede kans door nog eens aardig tegen hen te doen, hen als het ware een hand te reiken. Het was dan aan hen of zij die hand aan wilde nemen of niet. Ze nam de stetiscoop van haar hals en liet hem over mijn buik gaan. 'Er is een kleine interne bloeding, een slokje medicijn en het is weg.' Ze haastte zich weg om het drankje te pakken en kwam net zo vlot weer terug. Ik nam een slok. Het smaakte niet bepaald lekker, maar ik had net een anti-braakneigend pilletje op en ik kon goed mijn braakreflex in bedwang houden, dus het bleef al met al toch binnen. 'Je moet de pilletjes om het uur nemen, deze hele dag, tot je naar bed gaat,' zei ze, terwijl ze me een potje gaf. 'En maak je niet ongerust, ik krijg genoeg te maken met dit soort dingen,' voegde ze er nog aan toe, glimlachte kleintjes en ging weer verder naar Narcissa. Ik keek even naar Narcissa die zoals gewoonlijk weer eigenwijs was. Ik had geen zin om hier langer te blijven. Misschien was ik bang dat Bellatrix weer terug zou komen, of iets. Ik wist het niet.
    Ik besloot naar Severus op zoek te gaan. Ik had al een hele lange tijd een kleine crush op hem, buiten het feit dat we gewoon, redelijk goede vrienden waren. 'Ik ga even naar Sev,' zei ik tegen Narcissa, gaf haar gauw een stevige knuffel en verdween uit de ziekenzaal.

    Langzaam liep ik door de gangen, nog ontdaan van net. Ik hoopte dat Severus in de grote zaal was en daar zag ik hem inderdaad zitten, samen met Lucius, de broer van Narcissa. 'Lucius,' groette ik hem barst. 'Severus,' zei ik iets minder barst.

    [Aangepast.]



    (Lucius is de broer van Narcissa? Lol, ik wist niet dat je met je broer kon trouwen:') en daarbij ebben ze een andere achternaam. )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)


    (Lucius is de broer van Narcissa? Lol, ik wist niet dat je met je broer kon trouwen:') en daarbij ebben ze een andere achternaam. )


    [Fail. >< Het is zondag. Waaw, dit is echt erg.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Fail. >< Het is zondag. Waaw, dit is echt erg.]


    Hahahah, Draco is stiekem incest;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Remus Lupos

    Ik laat mijn hoofd op mijn kussen vallen. Tenminste, dat wil ik doen. In plaats van op een kussen zacht neer te komen klapt mijn hoofd op mijn matras. Ik zie nog net dat mijn kussen de hoek om vliegt. Weird.
    Dan bedenk ik me dat Lily en James het nu tegen Bellatrix opnemen. Sirius moest hier blijven om voor mij te zorgen... 'Sirius' zeg ik zachtjes. 'Ga James en Lily maar helpen. Zij hebben je denk ik harder nodig dan ik.'
    Dat kwam er een beetje verkeerd uit, maar hij snapt wel wat ik bedoel.
    Ik laat mijn hoofd weer op mijn kussen-. Auw, matras dan. Ik laat mijn hoofd dus op mijn harde matras vallen (wat behoorlijk zeer doet) en zie dan professor Anderling binnenkomen.


    -

    {Sev is niet met Lucius, in ieder geval niet dat ik weet XD}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 12:03 ]


    Credendo Vides

    Daniëlle Jane Westlize.

    'Dat zou inderdaad kunnen, we kunnen dat beter zo even tegen Perkamentus zeggen. Maar het kan wel iedereen zijn, want niet iedereen mag ons.'Antwoord Sirius.Daar heeft hij echt gelijk in.Kijk naar alle Slytherins,wat erg logisch is.Want alle Slytherins haten Gryffindor.Lily kwam binnen rennnen,en bracht uit:‘Black, help Remus. Bellatrix, problemen.'Na dat ze dit zei rende ze weer weg.Wat?!
    Waarom valt Bellatrix altijd iedereen lastig.Ik wordt echt moe van haar.'Sirius.Ga James en Lily maar helpen. Zij hebben je denk ik harder nodig dan ik.'Zegt Remus zachtjes.'Hoe dom dit ook klinkt hij heeft gelijk.Ga naar hun toe,ze is je nicht dus jij moet wel een beetje invloed op haar hebben.En trouwens we hebben hier hele goede helers.En als er hier iets gebeurd dan stuur ik wel een patronus ofzo.'Zeg ik gauw tegen Sirius.Ik kijk wat rond en zie professor Anderling,het hoofd van Gryffindor,binnen komen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    {heey mensen, zoals jullie -misschien- hebben gezien ben ik maker van deze RPG, maar echt tijd om mee te doen had ik niet echt. Is er nu nog misschien een plek of zo van iemand die niet (meer) meedoet oid? Dat ik nog mee kan doen of niet?}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 12:54 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    {heey mensen, zoals jullie -misschien- hebben gezien ben ik maker van deze RPG, maar echt tijd om mee te doen had ik niet echt. Is er nu nog misschien een plek of zo van iemand die niet (meer) meedoet oid? Dat ik nog mee kan doen of niet?}


    (Als Emrys de komende dagen niet reageert, komen Ron en Peter vrij. Verder zijn alle bekende rollen die er nog niet tussen staan niet bezet, net zoals bijvoorbeeld Lucius die er wel tussen staat en omdat jij het bent, maker van de RPG, ben ik van mening dat je ook best een verzonnen personage mag maken c: Ow en ik ben ook best bereid om Narcissa af te staan, als je haar graag wilt, aangezien ik toch Lily ook heb
    Hier is een link naar het rollentopic: Klik
    Ow en Harry is tijdelijk, dus die is eigenlijk ook nog vrij)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 13:56 ]


    Happy Birthday my Potter!