• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

P.s. dit is geen Twitter, just saying.

[ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cas schreef:
    Het is hier ook geen bitcoin reclamesite, Mitchell. (cat)

Zij vroeg wat aan mij D: Het is niet netjes om geen antwoord te geven!

Licet schreef:
    (...)
    Hahaha zeepbel is het effect als aandelen ineens heel veel meer waar worden maar waarschijlijk snel zullen instorten.

Hij is al eens hard ingestord. Van 120 - 130 euro, terug naar 80 en nu kruipt hij weer omhoog. Maar je hebt helemaal gelijk, het is een grote zeepbel :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Hij is al eens hard ingestord. Van 120 - 130 euro, terug naar 80 en nu kruipt hij weer omhoog. Maar je hebt helemaal gelijk, het is een grote zeepbel :Y)
    Opblaasmaatje!

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    (...)Opblaasmaatje!

Je verwijst toch hopelijk naar Spongebob :Y)

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Wat háát ik skillstoetsen.

"I shut my eyes in order to see.'

-

[ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:15 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Zo grappig. Omdat ik een vrijwel goed leven hebt zit een of andere kind in mijn klas op mij te haten. Oh, nu kan mijn leven niet meer beter. Wiehie.

"Ignite, my love. Ignite."

PUKKELxDING schreef:
    (...)Als ik jou was zou ik dan vooral buiten het algemene sekstopic blijven :P

Dat doe ik ook zeker, zeker nadat het ineens over SM een keer ging. Hahaha, dat is gewoon iets waar ik -seks in het algemeen- nog niet aan toe ben (: ach ja, ik ben pas 16 ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    (...)

Dat doe ik ook zeker, zeker nadat het ineens over SM een keer ging. Hahaha, dat is gewoon iets waar ik -seks in het algemeen- nog niet aan toe ben (: ach ja, ik ben pas 16 ^^
    Iedereen is daar op een andere leeftijd klaar voor inderdaad ;)

Life is hard and then we die

Waarom moet dat nu ook midden in de week vallen? Echt fucked up dat het ene verplicht is, terwijl ik veel liever iets met de anderen ga drinken en tenminste weet of ik erdoor ben of niet.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Sometimes it seems nobody cares.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Jaimes schreef:
    (...)

Dit. Ik heb zojuist over iemands seksleven gehoord o.o

Dat wil je inderdaad niet horen haha

Ohmygooosshh. Joseph is so sweeeeet, Ophilia! <3 I think our idea rocks like hell! ;D.

[ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:07 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Laat ik eens op tijd gaan slapen (:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Hoe je moeder kan veranderen in het bijzijn van haar vriendinnen. Heel ernstig dit. o_o''

We need a bigger boat.

Serieus jongen, waarom heb je een vriendin (no_chears)
    En waarom ben je zo leuk?

[ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:55 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.