• Onderanderen:
    Bedankt lieve mensjes die mij hebben geholpen met deze story:
    Maserati
    Painfull
    Riddikulus
    xTalkIsCheap
    Sorrowmysoul
    TheRipper
    Arrogant
    SellieGomez

    Maar nu ander nieuws:
    Deze mensen hebben mij geholpen met de story "Verloren". Nu dit evnetjes aanprijzen:
    Verloren. Het is een waargebeurt verhaal, maar dan net iets anders. Dit soort situaties kennen heel veel mensen! Verloren, Melissa word gepest, getreitert en ze staat er alleen voor. Haar enige troost is Boyd. Hij houd haar wereld draaiende. Totdat haar vriendin iets over hem vertelt. Iets wat ze nooit zou willen horen! Het leven heeft dan voor haar gewoon geen zin meer! En ze besluit weg te lopen. Iemand komt haar achterna en zorgt ervoor dat ze terug naar huis kan, maar nog lang niet alles is dan opgelost...

    Negen mensen willen anderen blij maken met deze story! Dus ik vraag jullie om eens een kijkje te nemen, het verhaal speelt deels af op quizlet. Er worden nog volop hoofdstukken geschreven! Met ons allen proberen wij een superleuke story oor de rest te maken. We hopen dat jullie het op prijs stellen!

    Verloren!

    Bedankt voor het lezen. En mensen wij vragen jullie om als jullie een stukje hebben gelezen hier even zeggen wat jullie er van vinden, en ook of het een aanrader is of juist niet! Kritiek is altijd welkom! Daar leer je van en we zullen er ook iets mee doen! Bedankt!
    ;3 ;3 ;3 ;3 ;3 ;3 ;3 ;3 ;3