• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

P.s. dit is geen Twitter, just saying.

[ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik voel me net zo'n duiveltje door mijn plan dat ik wil doen >_<

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Waarom komt dat stomme correctiemodel pas om 14:00? (huil) wil ik eens nakijken, moet ik verdomme 2 uur wachten ;_;

[ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 11:57 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik heb echt even geen zin meer in iets.

•*• Lululu •*•

Hoe moet ik dit in vredesnaam opschrijven?

'Darling, just hold on'

Ik heb zin om hard te lopen, maar ineens verdwijnt de zon. :c Ik wil geen regen!

Your make-up is terrible

Een uur geleden de gordijnen nog dichtgetrokken voor de zon, en nu verkleumd door de kou en de regen.
    Sinds wanneer is dit de definitie van lente?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik verveel me. Ik heb niks te doen en het regent.-.-

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

*Sigh*

26 - 02 - '16

Wáárom lezen mensen nooit op mijn profiel dat ik GÉÉN reclame wil en al helemaal NIET van fanficties.. For christ sake..

26 - 02 - '16

Cyborg schreef:
    Wáárom lezen mensen nooit op mijn profiel dat ik GÉÉN reclame wil en al helemaal NIET van fanficties.. For christ sake..

De jehovah getuigen onder de quizlet bevolking..

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ik twijfel zo mega erg over wiskunde, het viel heel erg mee al heb ik opdracht 4 niet en opdracht 2b is ook om te huilen, maar de rest viel mee. Maar toen ik het mee vond vallen bij scheikunde had ik ook een 4,3 en ik kan geen onvoldoendes gebruiken. Goniometrie is niet leuk. D:

Cyborg schreef:
    *Sigh*

[ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 13:48 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Cyborg schreef:
    *Sigh*

Some people are art and do art at the same time

Geen onweer. D:

•*• Lululu •*•

Serieus, laat die vent gewoon één keer helemaal flippen. Dan is mijn Ari-plaatje compleet. :Y)

We need a bigger boat.

Ik heb geen zin om door de kou en de regen te fietsen om maar drie uurtjes te gaan werken voor een loontje van niks. D:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)