• Heehoi. 8D

    Ik heb een nieuwe story, genaamd: I promised you to survive..

    Kudo's, abo's en reacties zijn erg leuk om te krijgen en om te lezen, ze motiveren ook om verder te gaan!
    Als er niemand reageert, weet ik niet of het zin heeft om door te gaan met het verhaal, dus als je vind dat ik door moet gaan,
    plaats dan aub even een reactie. (:




    Mijn leven was een sprookje; te mooi om waar te zijn. Alles verliep vlekkeloos, en vaak voelde ik me het gelukkigste kind op aarde. Ik had alles. Alles wat ik nodig had. Twee ouders, een lief vriendje en de leukste vrienden en vriendinnen. Ik deed alles, alles wat God verboden heeft, en ik was een absolute puber. Maar dat het te mooi was om waar te zijn, dat bleek inderdaad zo te zijn. Mijn leven veranderde en het meisje in de spiegel leek een vreemde. Ik begon mezelf te haten en te vergeten wie ik werkelijk was. Niet alleen mijn leven kreeg een enorme knal, ook ikzelf veranderde zo dusdanig veel, dat ik mezelf compleet was verloren en het leek alsof ik was geboren om te sterven. Maar ik heb jou, lieve mama, beloofd om door te gaan.

    Let op: geschikt vanaf 12 jaar, sommige hoofstukken zijn voor 16 jaar en ouder, dit wordt bij het hoofdstuk vermeld.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:05 ]

    Weet je wat je wel kan doen om je story iets populairder te maken? Maak een inleiding, een cover of plaats er een stukje tekst uit je story.. zet hem 1 of 2 keer in de spotlight en et voilà: een paar abo's '(;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Weet je wat je wel kan doen om je story iets populairder te maken? Maak een inleiding, een cover of plaats er een stukje tekst uit je story.. zet hem 1 of 2 keer in de spotlight en et voilà: een paar abo's '(;


    Dankje! Ik was zelf al op het idee gekomen om de inleiding in het topic te plaatsen, en dat heb ik dus ook gedaan. En ik wil hem wel in de spotlight zetten, maar daar heb je credits voor nodig, en die mag ik echt niet kopen. ):

    xAnneke schreef:
    (...)

    Dankje! Ik was zelf al op het idee gekomen om de inleiding in het topic te plaatsen, en dat heb ik dus ook gedaan. En ik wil hem wel in de spotlight zetten, maar daar heb je credits voor nodig, en die mag ik echt niet kopen. ):


    Wat je kan doen: de inleiding die je net hebt gemaakt die vanboven in het topic staat ook in je story zetten. En ik kan wel een paar credits voor je kopen? Dan moet je er wel voor zorgen dat je story er echt goed uit ziet van het begin al (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Wat je kan doen: de inleiding die je net hebt gemaakt die vanboven in het topic staat ook in je story zetten. En ik kan wel een paar credits voor je kopen? Dan moet je er wel voor zorgen dat je story er echt goed uit ziet van het begin al (;


    Die inleiding staat er ook, bij chapter 000. :)