• Als ik bij een story een reactie probeer te postten lukt dat niet.
    Dan komt er de melding "Melding: Voor deze functie moet je ingelogd zijn!" terwijl ik dat weldegelijk was en als ik dan opnieuw inlog klik en het opnieuw probeer gebeurt telkens hetzelfde.
    Zo ver als ik weet gebeurd dit alleen maar met reacties op stories, voor de rest heb ik geen problemen en ben ik permanent ingelogd.
    Ik vroeg me af of iemand dit probleem ook had..


    Peace on earth, that's what I'm hoping for.

    Nee, ik heb eerder het probleem dat als ik een reactie op het forum zet, ik het niet kan aanpassen. Ik moet soms minuten wachten en dan lijk t alsof er niks aan is veranderd. Dan moet ik t topic een paar keren openen en dan pas is het verandering daar wel -.-

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 19:27 ]


    -

    Ik heb daar nog nooit last van gehad, dus ik kan je niet helpen. PB een mod/Rutger zou ik zeggen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stuur een PB naar een mod of naar Rutger.


    Some people are art and do art at the same time

    Leeg je geschiedenis eens, en probeer het dan opnieuw. Ik heb wel eens gehad dat ik iets niet kon doen, maar dat het wel lukte nadat ik de geschiedenis van mijn computer had gewist. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dat is wel heel raar. Ik heb dat echt nog nooit gehad! Wel heel vervelend, misschien dat een moderator hier het antwoord op weet?


    Chaos is a ladder.