• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nou, bij die bingo mag ook wel Naruto cosplayers haha.


    Your make-up is terrible

    Ugh, ik vind het zo vervelend wanneer iemand een nieuwe relatie heeft en mensen die die personen helemaal niet kennen allemaal dingen gaan zeggen als "Raar" of "Ze passen helemaal niet bij elkaar". Ik heb dan zoiets van, laat ze toch lekker, je kent ze niet en wees blij dat zij gelukkig zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eerst voel ik me altijd fantastisch na zo'n romantische film en daarna ga ik echt bijna janken omdat het gisteravond zo'n ramp was. Ik haat mezelf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een kut nacht. Bijna niet geslapen omdat ik niet moe was en toen werd ik ook nog om kwart over 5 wakker terwijl mijn wekker 6 uur ging ._. Gelukkig ben ik half 1 alweer vrij van werk en ga ik weer op bed.


    -

    Licet schreef:


    Printen die shit! Lololol


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voel me zelf best wel geniaal voor mijn idee wat ik ook zeker ga uitvoeren (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Me no wants school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Te weinig tijd aan school besteed, i know, but still


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Morgen voor een paar uur naar Enschede afreizen. Leuk; drie uur in de trein zitten; en dat voor een workshopje van een uur of anderhalf. Ach, het had natuurlijk erger gekund. En het is vast de moeite waard.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    Morgen voor een paar uur naar Enschede afreizen. Leuk; drie uur in de trein zitten; en dat voor een workshopje van een uur of anderhalf. Ach, het had natuurlijk erger gekund. En het is vast de moeite waard.

    Ik woon in Enschede. Alleen de lucht ademen die ik ook adem is het al waard om hier naar toe te komen :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik woon in Enschede. Alleen de lucht ademen die ik ook adem is het al waard om hier naar toe te komen :x


    Dan is het gelukkig sowieso de moeite waard :3


    We need a bigger boat.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik woon in Enschede. Alleen de lucht ademen die ik ook adem is het al waard om hier naar toe te komen :x

    Kan ie d'r niet voor zorgen dat die lucht wat blauwe is?
    Tis hier veel te grijs!


    No growth of the heart is ever a waste

    YES! De herkansing gehaald. Weer in de running voor mijn P 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, heb ik al een verwarrend rooster door de wijzigingen, leek het school leuk om ons te bellen dat we eerder moeten komen, vanwege de inspectie. Ha. Ha.
    Met deze stortbui en geen geld op mn OV..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''