• Hey,

    Ik ben vijftien jaar en ik ben gek op de Engelse taal. (vooral Brits-Engels) Op school krijgen we maar twee uur Engels per week, wat ik echt te weinig vind aangezien het mijn favoriete vak is. Daarom zou ik thuis graag nog wat meer Engels doen per week. Weten jullie goede tips/dingen om te doen zodat ik mijn Engels kan blijven oefenen? Mijn leerkracht zegt dat ik al erg goed ben in Engels maar het interesseert me dus ik zou nog meer willen leren. Hoe kan ik nog meer (gratis) oefenen? Zijn er apps die goed zijn en een betaalbaar? Alle tips zijn welkom! Bedankt! (:

    xoxo


    London is always a good idea.

    Waarschijnlijk helpt het -het beste door vaak Engelse films te kijken en als mensen in je omgeving vaak Engels praten, maar als je -je er meer in wil verdiepen zijn er vast wel verschillende dingen gewoon op het internet te vinden :)
    (Zo heb ik mijn Nederlands geleerd, films, muziek en deels Nederlandse family... btw Nederlandse liedjes.... het werkt gewoon niet)

    Hier heb ik vast wat voor je, het gaat volgens mij over het verschil tussen British English en American English.


    The big big bang The reason I'm alive