• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik voel me gewoon erg doordat ik al heel snel echt al mijn hoogtepunt voel naderen. Ik kronkel nu echt, doch beperkt, over het bed en probeer dan mijn benen te sluiten. Mijn tepels worden met de seconde gevoeliger en Jake maakt me gek van genot. Mijn mond staat een beetje open en ik probeer het nog in te houden, maar dan kom ik al klaar voordat Jake nog echt lang bezig was.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik haal de dildo en vib even van en uit haar. De klemmetjes laat ik er op. Ik laat haar even terug bekomen.
    Ik druk mijn lippen liefdevol op de hare.

Leslie Day
    Mijn ademhaling is gejaagd waardoor het niet echt lukt om Jake terug te kussen, hoewel ik wel zijn liefde voel. In eerste instantie denk ik dat het voorbij is, totdat ik opmerk dat mijn tepels nog steeds klemmetjes bevatten, ik niets kan zien en nog vastzit. "Jake, ga je me nog losmaken?" vraag ik hem dan.

Jake
    Ik grijns. 'Neh neeh, jij had toch zooooo veel energie over.' grinnik ik iets onheilspellend. Ik streel terug over haar borsten. 'Al terug op ademgekomen Miss Sadler?' glimlach ik en kijk even wat er nog allemaal is. Een plug, van die balletjes, en zovoort maar dat is allemaal voor in haar kontje en ik denk niet dat Leslie daar klaar voor is. Ik laat die spullen terug verdwijnen.

Leslie Sadler
    Ik sluit mijn ogen, ondanks dat het niet te zien is met de blinddoek voor. ''Toen wist ik nog niet dat ik vastgeboeid kwam te liggen aan en bed en razendsnel klaar zou komen," geef ik dan als antwoord, ondanks dat ik inderdaad nog veel energie over heb. "Ja, ik ben al weer terug op ademgekomen Mister Sadler." Ik bereid me voor, maar eigenlijk weet ik niet eens waarop, aangezien Jake me toch vaak weer weet te verrassen.

Jake
    Ik streel over haar been en trek me terug om minutenlang niks te doen, zelfs geen adem te halen. Dan plots steek in de dildo terug en pomp die nog meer op. Zo word ze direct ook gedwongen met benen wijd te liggen. De vib zet ik terug op haar clit maar op stand 3 direct.

Leslie Sadler
    Hoe langer Jake niets doet en doodstil is, hoe meer ik het gevoel heb dat hij weg is. Het is verwarrend, aangezien ik nog wel zijn energie kan voelen, maar in mijn hoofd is er een disconnectie aangezien ik hem niet kan horen, zien, voelen of wat dan ook. Ik slaak een harde kreun als ineens weer iets bij mij naar binnen komt. Dit keer herken ik gelijk de dildo. Gelijk daarna voel ik ook weer trillende bewegingen bij mijn clit, maar ze zijn zwaarder dan daarstraks. "Jake," kreun ik dan verlangend. Ik ben alweer hartstikke geil en kreun genietend.

Jaimes schreef:
    (...)

Katherine
    "Jeeeeemig, wat ben jij oud zeg!" zeg ik grijnzend tegen papa en prik hem in zijn zij. "Waarom voelde het dan alsof je haar niet wilde weggeven?" vraag ik hem en kijk hem aan. Het is misschien wel lastig voor hem, mij als dochter te hebben die gevoelens kan beïnvloeden en voelen. Ik laat papa gewoon rustig voelen zodat hij het hopelijk vertelt

Nick
    'Verschrikkelijk, ik zoe nar snel een andere vader zoeken als ik jou was.' Zeg ik met een korte grijns en kietel haar terug. 'Niet alles is even makkelijk om te doen'

Don't be like the rest of them, darling

Jake
    ik glimlach en pomp sneller. Ik weet niet hoeveel haar lichaam nu aankan maar we zien wel. Ik druk kusjes op haar borsten ondertussen en zet de vib op stand 4 en blaas de dildo nog iets op.

Katherine
    `Neh, die zal me vast niet NU ijs gaan geven,` zeg ik en ik flits papa naar de keuken toe al lachend. ´En dat is waar, niet alles is makkelijk nee... maar waarom dit dan niet?´

Leslie Sadler
    Weer komt er van veel wegen genot. Via de klemmetjes, de kusjes op mijn borsten die extra gevoelig zijn, de vib en de dilo. `Jake!´ kreun ik dan hard als hij de vib weer hoger zet. Ik word helemaal overspoeld met genot en voel dan mezelf alweer klaarkomen in een snelle tijd. Mijn ademhaling is gejaagd en mijn gedachten draaien rond in mijn hoofd, omdat ik helemaal gevuld ben met genot.

Jake
    Ik besluit dat het genoeg is en haal laat alles verdwijnen. Ik haal de klemmetjes van haar borsten en streel even over haar gevoelige tepels voor ik de handboeien en de blinddoek ook verwijder.

Leslie Sadler
    Het voelt verlossend wanneer Jake de klemmetjes eraf haalt, maar ik merk ook hoe gevoelig ze nu zijn. Waarschijnlijk zijn ze ook een beetje rood, maar dat maakt mij niets uit. Ik kreun zachtjes als Jake streelt en dan ineens ben ik weer helemaal los en kan ik weer zien. Een aantal keren knipper ik met mijn ogen en dan kruip ik dicht en tevreden tegen Jake aan.

Got to go, moet nog iets voor geschiedenis aanpassen, de klote wijven, en dan gaan filmen. Dus ik ben pas na 4 uur weer beschikbaar. Ciao!

Jake
    Ik heb haar 3 keer laten klaarkomen. Ik grinnik even door die gedachte en druk een kus op haar kruin voor ik het deken over ons heen trekken. Ik knip het licht uit en leg mijn hoofd op haar kruin.

-kan nog even snel een korte reactie plaatsen-

Leslie Day
    "Waarom grinnik je?" vraag ik zachtjes aan Jake. Ik klink al wat slaperig aangezien ik nu wel echt moe ben. Twee keer ben ik op een heel intense manier klaargekomen en de eerste keer was toch ook wel vermoeiend na zo'n lange tijd. Ook dan nog de dag van de bruiloft die vermoeiend was, Nate...daarom val ik nu al bijna in slaap.