• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oeh spannend ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    haha nja 2de keer daar, de hele tijd opdienen, afwassen en op gaan nemen :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aw, kleine Lizl gaat werken o 3o

    En mijn reactie met Les stond nog op de vorige pagina (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik lach wanneer hij zegt "op adem komen". "Wat ben jij een mietje," zeg ik plagerig terwijl ik hem in zijn zij begin te kietelen en te porren. "Jakey die al helemaal uitgeput is terwijl ik nog tonnen energie heb." Ik kijk hem met pretoogjes aan terwijl ik door blijf kietelen.


    Jake
    Ik glimlach. 'Dan moeten we jouw maar eens wat verwennen he. Op mijn manier?' glimlach ik en kijk haar vragend aan. Ze weet waarschijnlijk niet wat dat is maar ze vind het vast wel leuk.

    [ik ben niet klein ;(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even vernauw ik licht mijn ogen als Jake zegt op zijn manier. "Oké," zeg ik en blijf hem gewoon in de gaten houden zodat ik zeker weet dat hij niet ineens iets onverwachts doet. Wat zou zijn manier kunnen zijn? Ik kijk naar de vragende blik in zijn ogen en de glimlach op zijn gezicht. Het ziet er niet naar uit dat hij iets groots van plan is. Dit zorgt ervoor dat ik hem ook gewoon weer normaal aan kijk.

    Gheheh, je bent jonger, therefore you are klein ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat handboeien verschijnen maar zorg ervoor dat ze die niet ziet door ze in het kastje te laten verschijnen. 'Oogjes dicht, schat.' glimlach ik liefjes en streel zachtjes over haar borsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake glimlacht lief naar me en streelt zachtjes mijn borsten, waardoor ik niets in de gaten heb. "Oké," antwoord ik dan weer en sluit mijn ogen zoals Jake zegt. Ik wacht af tot iets wat hij zal doen, aangezien ik nog steeds geen idee heb wat te verwachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Ik ruim 430' dus ongeveer 285 toen ze werd geboren en ik kom er pas 145 jaar later achter dat Leslie uberhoud zwanger was. Ze was net zo koppig als haar moeder, misschien even koppig als ik ben. 'Nee' antwoord ik, 'ik heb geen spijt van at ik het heb gedaan, anders had ik het niet gedaan'


    Katherine
    "Jeeeeemig, wat ben jij oud zeg!" zeg ik grijnzend tegen papa en prik hem in zijn zij. "Waarom voelde het dan alsof je haar niet wilde weggeven?" vraag ik hem en kijk hem aan. Het is misschien wel lastig voor hem, mij als dochter te hebben die gevoelens kan beïnvloeden en voelen. Ik laat papa gewoon rustig voelen zodat hij het hopelijk vertelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grijns en haal de handboeien uit de lade. Ik pak voorzichtig haar armen en leg ze boven haar hoofd. Ik streel ze zachtjes en klik ze plots vast aan het bed. Ik laat ook een blinddoek verschijnen en bind die voor haar ogen zodat ze er nog meer van kan genieten. 'Gewoon genieten schat.' fluister ik zachtjes en laat verschillende dingen verschijnen. Speeltjes. Ik streel terug over haar tepels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk raak ik steeds meer nerveus naarmate ik mijn ogen nog moet dichthouden. Jake brengt rustig mijn armen omhoog en er trekt een kleine rilling door mijn armen als hij die zachtjes streelt. Dan ineens hoor ik een slot geluid en voel ik wat om mijn polsen heen zitten. Ik wil gelijk mijn ogen openen om te zien wat het is en voel dat ik vastzit aan het bed. Ik heb geen kans om te kijken, aangezien Jake al iets voor mijn ogen doet. Een blinddoek. Handboeien. Dan hoor ik zijn gefluisterde woorden en zijn streling over mijn tepels voelt onverwacht, maar toch aangenaam aan. Ineens concentreer ik me overal veel beter op en voel ik alles ook intenser. "Dat was echt gemeen," zeg ik dan tegen hem. "Ik had het niet zien aankomen!" Toch geniet ik er stiekem wel van en dat ik hier zo vast lig, niet eens wat kan zien of doen, maakt me een beetje nat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel dat ze nat is als ik even met mijn vinger tussen haar benen ga. ik kijk even naar de speeltjes. Hm. Wat eerst. Ik pak de kleine tepelklemmetjes. Ze spannen niet echt en zijn ook niet zo zwaar waardoor ze geen pijn heeft enkel een druk erop. Ik zet ze voorzichtig op haar tepels en streel terug over haar borsten. Ik pak een dildo die je kan opblazen met een pomp en een vib. Ik spreid haar benen en steek de dildo in haar. De vib komt later.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake voelt het natuurlijk gelijk als hij tussen mijn benen voelt. Even is elk contact van onze lichamen weg, waardoor ik me heel erg onbeholpen voel en alleen maar meer op de omgeving let. Wat is hij van plan? Dan ineens maak ik een zacht geluidje en voel een druk komen te staan op mijn tepels. Ze lijken extra aanwezig doordat ik ze alleen maar kan voelen. Nu weet ik nog meer. Jake heeft speeltjes. Ik denk terug aan de keer dat hij zei dat hij me nog ging terugpakken omdat ik hem ook een keer heb vastgemaakt aan het bed. Zou hij het daarom nu doen? Misschien wel, of hij heeft er zin in. Jake spreidt mijn benen en dan zonder waarschuwing komt hij bij mij naar binnen. Ik word verward doordat ik nergens de rest van zijn lichaam voel en dan begrijp ik dat het een dildo is. Ik kreun een keer zachtjes. "Jake, probeer je me gek te maken?" vraag ik zachtjes aan hem. Mijn lichaam is, dat merk ik nu al, veel gevoeliger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik grinnik lichtjes. 'Nee ik wil je laten genieten.' Ik pomp de dildo even op zodat hij groeit in haar en beweeg er dan mee. Dan pak ik de vib en zet die op een laag standje op haar clitje. Ik kijk naar haar gezicht en glimlach dan. Ik wil haar de nacht van haar leven geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je doet beiden," mompel ik dan en blijf rustig doorademen. Mijn ademhaling versnelt echter wanneer ik ineens de dildo groter voel worden en Jake die begint te bewegen. Ik kreun een keer zachtjes en het is moeilijk om stil te blijven liggen. Ineens voel ik een extra genot door me heen stromen en kreun ik harder. Een vibrator op mijn clitje. "Jake," kreun ik dan zacht, verlangend. Ik begin nu te bewegen in bed en ik word heel erg beperkt door de handboeien en blinddoek. Ook voel ik hoe de tepelklemmetjes een beetje trekken waardoor ik ook daar een apart soort genot voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach als ze begint te kreunen en zet de vib nog wat hoger en blaas de dildo eerst nog een beetje op voor ik terug begin te pompen in haar. Ik glimlach en ik druk een kus op haar wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'