• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kus Jake terug en er verschijnen blosjes op mijn wangen wanneer hij me breed glimlachend aankijkt. "Dat ben ik," beaam ik dan en trek Jake naast me op het bed. "En ik vind het heel leuk dat je die boxer weer aan hebt gedaan, maar die mag nu best wel weer uit."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dan eten we wat ijs en ga je daarna lekker Slapen' zeg ik en kietel haar even in haar zij. 'Deal?' Vraag ik haar en wanneer ze vraagt hoe ik het vond haal ik mijn schouders op 'hoe vond jij het?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik reageer of morgenavond of zaterdag, want morgen ben ik de hele dag naar Düsseldorf >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik en doe dan in een simpele beweging mijn boxer uit zodat mijn styve ook meer ruimte heeft. Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare en houd haar vast aan haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    "Alleen ik slapen? En hoe zit het dan met jou?" vraag ik aan papa en kijk hem aan. Ik lach als papa me kietelt en spartel een beetje. "No deal!" Papa weerlegt de vraag naar mij toe en ik bijt op mijn lip. "Het was mooi, maar ik kon wel je gevoelens voelen pap," zeg ik tegen hem.

    Leslie Day
    Jake houdt me vast aan mijn heupen, maar die wrik ik dan los uit zijn handen, zodat ik lager kan gaan. Zachtjes leg ik mijn handen goed om zijn stijve en begin ik rustig op en neer bewegingen te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik slaak een kreun en sluit genietend mijn ogen. Het voelt zo goed. Alsof mijn lichaam na maanden droog te staan, water krijgt. Of wacht. Ik stond ook droog maar op een heeeeel andere manier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn ogen richt ik op Jake terwijl ik hem bevredig en er staat een tevreden glimlachje op mijn gezicht. Het voelt fijn om hem zulke gevoelens te kunnen geven. Aangezien hij met zijn ogen gesloten ligt, pest ik hem even door een kusje op het topje te drukken. Een beetje plagen en uitdagen mag best.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grom lichtjes en kreun dan terug. Ik hou de kreunen niet tegen en schaam me er dit keer niet voor. Of Ja toch een beetje. Ik pak het onderlaken vast en knijp mijn vuisten dicht. 'Leslie.' fluister ik zachtjes kreunend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine
    "Alleen ik slapen? En hoe zit het dan met jou?" vraag ik aan papa en kijk hem aan. Ik lach als papa me kietelt en spartel een beetje. "No deal!" Papa weerlegt de vraag naar mij toe en ik bijt op mijn lip. "Het was mooi, maar ik kon wel je gevoelens voelen pap.


    Nick
    'Ik ben heel veel ouder dan jij bent' zeg ik met een grijns. 'Ik ben blij voor haar.' Antwoord ik. 'Wel ijs of geen ijs?' Vraag ik dan, deels om het gesprek dat over Leslie ging te vermijden.

    (Heb een ereader gekregen voor mn verjaardag :3)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 13:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes ? And i'm jalouse Ellie :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry, headache

    Leslie Sadler
    "Wat is er Jake?" vraag ik dan met een grijns om mijn lippen. Ik blijft voortbewegen met mijn handen om Jake te verzadigen. Dan druk ik er weer een kusje op zijn lid.

    Katherine
    "Ik ben al 145 jaar pap, dus ik ben ook al oud," zeg ik tegen hem. Papa geeft kort antwoord en schakelt over op een ander onderwerp. Hij blijkt er dus niet over te willen praten. "Had je haar liever niet weggegeven?" vraag ik aan papa.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie' ik verlangend en ik probeer haar van me af te duwen maar mijn spieren zijn week door haar handelingen.
    Ik wil haar, nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Weer zegt hij mijn naam en ik lach dan zachtjes hardop. "Ja, Jake, wat is er?" vraag ik dan aan hem, "zeg het maar hoor!" Ik voel hoe hij zich eventjes verzet en ik blijf rustig doorgaan. Ik versnel niet en blijf hem eigenlijk meer plagen nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik.' Kreun. 'WIl.' Kreun. 'Je.' zucht. Ik kijk haar wanhopend en iets schamend aan maar het voelt alsof ik op springen staan.
    Alsof met elke beweging die zij maakt ik nog harder word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Dit keer geeft Jake wel antwoord en ik kijk naar hem. Ik zie aan hem hoe erg opgewonden hij is en dat voel ik ook. "Thsjaa, als dat zo is dan moet je actie ondernemen," zeg ik knipogend tegen hem. In de tussentijd blijf ik hem rustig door plagen. "Your choice."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.