• Illusions and Dreams

    We stopped checking for monsters under the bed when we realized they were inside of us.

    Mensen hadden de handen voor hun mond geslagen en de familie was in droefenis, terwijl bij de jongen geen moment was dat hij tranen moest laten om het verlies van zijn zogenaamde vriend. Er was niets of niemand meer die hem in de weg zou staan, en als dat zo mocht zijn dan hoefde dat nooit langer meer te duren. Niet zolang hij ze ombracht en de kleinste sporen van misdaad uit kon wissen als grafisch materiaal op een schoolbord.

    Ik ga een kijkje nemen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dankjewel, hoop dat je het wat vind!


    Advies, tips en feedback is overigens ook altijd welkom! (:

    Ik vind het heel goed geschreven en ik heb een abo. Alleen ik vind je zinnen soms net aan de lange kant, maar ik vind daarentegen wel dat je ontzettend mooi kan schrijven en dat waardeer ik heel erg in een story. Ik zie soms nog wel foutjes als zelfstandige naamwoorden of werkwoorden die aan elkaar moeten i.p.v. los, kleine foutjes soms met werkwoorden en wat foutjes met voltooide deelwoorden als bijvoeglijke naamwoorden. Maar ik vind het niet storend tijdens het lezen. Ga vooral door. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fijn om te horen dankjewel, dat kan ik mooi meenemen naar de toekomst! Ik moet maar is iemand gaan vragen om te gaan beta readen aangezien ik namelijk dyslexie heb haha.