• mijn beste vriendin belde mij op en zei ik heb heel leuk nieuws voor je, als je dat tenminste wilt natuurlijk. Ze vertelde me dat ze via vakantieveilingen een busreis van 4 dagen voor twee personen naar praag had gewonnen en ze wilt mij meenemen! uiteraard moet ik de helft betalen maar het is lekker cheap! :D Ga ik toch nog op vakantie dit jaar(hoera)(yeah)(hoera)(yeah)


    Heeft iemand ook ooit zoiets voor jouw gedaan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wa leutig! Hahah, echt heel erg lief van die vriendin! Heel veel plezier!
    Zo een verrassingsreisje heeft nog nooit iemand voor mij geregeld. Wel heb ik weleens een totale verrassing voor mijn verjaardag gekregen, maar dat is toch net iets anders (:


    Hamartia

    Oh wat leuk!!! (:
    Ik en mijn vriendinnen zijn daar iets te jong voor maar ik ben wel ooit verrast op lasergamen en dat soort dingen ;D


    wat was dit ookalweer

    Superr lief! Praag lijkt me superleuk :D

    Ik heb onlangs een flitser van mn beste vriend gekregen nadat ik had geklaagd dat ik het moeilijk vond.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Awh, dat is lief van jouw vriendin. <3 Ik krijg zelden uitnodigingen, dus ben ik al blij met een uitnodiging naar de film. :W


    -

    Dat is wel zeer leuk ^^

    Mag ik even raar doen en vragen waarom je moet betalen als je een reis wint? :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat leuk en erg lief van haar!


    16 - 09 - '17

    Harcourt schreef:
    Dat is wel zeer leuk ^^

    Mag ik even raar doen en vragen waarom je moet betalen als je een reis wint? :'3


    Het was op vakantieveilingen dan krijg je de reis goedkoper dan wat het normaal kost, je moet dan bieden op de aanbieding


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Het was op vakantieveilingen dan krijg je de reis goedkoper dan wat het normaal kost, je moet dan bieden op de aanbieding


    Ahzooo. Ik krijg daar wel mails van, maar nog nooit echt iets bij gekocht ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    en zoals jullie zeiden, het is idd heeel lief van haar <3
    Ik kan bijna wel janken, gewoon omdat ik dit zoooo lief en leuk vind van haar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteeeeeerd. Lekker goedkoop bier.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Gefeliciteeeeeerd. Lekker goedkoop bier.



    jua serieus? nice xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat leuk! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat leuk! Zo heb ik een keer samen met een vriendin een workshop visagie gedaan bij RTL Superlooks vlakbij Amsterdam. Gewonnen voor €15,00, wat dus €7,50 per persoon maakt. We waren op een doordeweekse schooldag gegaan, dus het vervoer was ook nog gratis. ^^

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 0:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    LoveLost schreef:
    (...)


    jua serieus? nice xD

    Ja, serieus. Dat wordt zuuuuuuuuuuipen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sciuto schreef:
    Wat leuk! Zo heb ik een keer samen met een vriendin een workshop visagie gedaan bij RTL Superlooks vlakbij Amsterdam. Gewonnen voor €15,00, wat dus €7,50 per persoon maakt. We waren op een doordeweekse schooldag gegaan, dus het vervoer was ook nog gratis. ^^


    das ook heeel leuk ja


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."