• Ik vind quizlet egt über leuwk, heb zelf een serie en nog een serie samen met me nichtje, maar ik red het soms al niet om die series af te maken, ben dus niet egt vaak online, met school ensow want heb 4x per week tot het achtste uur + ick doe 1x per week fitness + huiswerk, kortom ik vind het egt jammer dat ik niet zo vaak op quizlet kan zijn om te mailen en actief te zijn op t topic etc etc etc.. maarja moest k ff kwijt..
    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    das toch niet erg ^^
    ik kan ook niet zoveel quizjes bijmaken tydens school :D


    Moving on but never letting go

    Weet je wat ik altijd doe? 's Middags mijn huiswerk maken. Als je écht heel veel hebt, dan kun je bijv. 's avonds nog een uurtje doorgaan. Maar als het 8 uur is geweest, dan maak ik geen huiswerk meer. Meestal ga ik na mijn soap dan achter de computer zitten. En dan maak ik quizen. Om ongeveer 9 uur/half 10 sluit ik af, en ga ik slapen of nog even muziek luisteren. zo heb je toch nog even wat tijd voor jezelf. Want nooit eens tijd voor jezelf, en alleen maar school en sport daar wordt je toch ook zwaar depri van hè =='


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het is maar goed ook,Je wordt er gek van O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ow f*ck,ik moet nog hw.

    Njaa,dan moet ik maar nablijven.^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    En in het weekend dan.? x3.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Heb ik ook, nu dat school weer bezig is. (:

    Heb ik niet.
    Cause ik heb toch bijna geen huiswerk.