• Ja, ik ga een verhaal schrijven dus en ik weet niet echt wat er in moet. Het is een fanfiction over Justin. Wat vind jij leuk wat er gebeurt in een verhaal? Vooral veel romantiek of ontvoeringen of veel problemen of haat-liefde? Geef hier alsjeblieft je mening! Thanks! xo (ik heb al wel ongeveer een idee maar ik weet niet of dat de richting op is wat jullie graag willen hihi)

    Ideeën die ik kan gebruiken:
    -
    -
    -


    Laughter is the music of the soul.

    Licet schreef:
    Justin Bieber horror verhaal.



    En JB gaat dood? xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    En JB gaat dood? xD


    Ja, maar vrouwen sterven altijd als laatst..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Lol ja, maar dat is toch het leukste aan verhalen? Alles kan. c:

    Ik wou dat meer mensen zoiets deden. Krijg je wel de meest originele verhalen als je alle mogelijkheden openlaat, zolang er natuurlijk wel op een mooie manier naar deze mogelijkheden worden toegewerkt.


    From these ashes, I will rise

    Licet schreef:
    (...)

    Ja, maar vrouwen sterven altijd als laatst..


    Die worden het meest gestoord


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik wou dat meer mensen zoiets deden. Krijg je wel de meest originele verhalen als je alle mogelijkheden openlaat, zolang er natuurlijk wel op een mooie manier naar deze mogelijkheden worden toegewerkt.



    helemaal mee eens...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bromance. Maak een bromance van Justin en weet ik veel wie. Iemand met wie hij in real bevriend is? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Destined schreef:
    (...)

    Iedere zin moet ook een eigen functie hebben in het boek dat ervoor zorgt dat het boek een goed lopend kunstwerk is. Er zit ontzettend veel achter het schrijven van een boek en om alles te kennen, moet je echt veel oefenen. Een verhaal waar niet vaak over wordt geschreven is vrij lastig, omdat elk onderwerp zowat al ontdekt is. Punt is dat je als schrijver een ontdekt onderwerp opnieuw moet ontdekken en een nieuwe kant moet laten zien die de wereld nog nooit heeft gezien. Je moet mensen aan het denken zetten en ze het thema van meerdere perspectieven laten zien, het liefst van allemaal.

    Ik schrijf over mensen wie hun leven lijden met gebroken herinneringen. Dat wil zeggen dat ze erg vastzitten met hun herinneringen en ze allemaal roepen hoe oneerlijk, gemeen en hard de wereld is. Ze hebben allen iets meegemaakt dat hen als mensen min of meer kapot heeft gemaakt en niet content kunnen worden met hun leven vooral door hun herinneringen. Dat is een beetje het thema van mijn boek met zoals wellicht van mij bekend een fantasy tintje eromheen.

    Waar schrijf jij over?

    Je hebt echt helemaal gelijk. Je kunt het trouwens echt heel mooi verwoorden. Normaal lees ik alles heel snel maar bij jou reactie neem ik de tijd om het te lezen.
    Anyways, waar je over schrijft lijkt me echt heel erg interessant.
    Zelf schrijf ik op dit moment alleen maar over Justin Bieber. Ach, ik ben ook nog maar 14. Ik denk dat als ik een serieus verhaal ga schrijven, ik een beetje een verhaal schrijf richting mijn leven. Of iets met horror, dat vind ik zelf altijd interessant om te lezen. Of vakantie. Haha, ik weet het nog niet echt.


    Laughter is the music of the soul.

    CURLYMONSTER schreef:
    Bromance. Maak een bromance van Justin en weet ik veel wie. Iemand met wie hij in real bevriend is? :Y)

    geen bromance haha. Ik heb niets tegen bromance maar ik vind het niet echt leuk om erover te schrijven.


    Laughter is the music of the soul.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    Je hebt echt helemaal gelijk. Je kunt het trouwens echt heel mooi verwoorden. Normaal lees ik alles heel snel maar bij jou reactie neem ik de tijd om het te lezen.
    Anyways, waar je over schrijft lijkt me echt heel erg interessant.
    Zelf schrijf ik op dit moment alleen maar over Justin Bieber. Ach, ik ben ook nog maar 14. Ik denk dat als ik een serieus verhaal ga schrijven, ik een beetje een verhaal schrijf richting mijn leven. Of iets met horror, dat vind ik zelf altijd interessant om te lezen. Of vakantie. Haha, ik weet het nog niet echt.


    Aah dankjewel
    Schrijven is mijn passie, daarom spreek ik er denk ik ook mooi over :)
    maar bedankt voor je compliment, dat waardeer ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Als het om een fanfic gaat, zou ik met iets onverwachts komen, iets origineels, om je verhaal van de andere fanfics te onderscheiden.
    Veel fanfiction gaat over liefde, misschien is het leuk om juist een keer iets heel anders te doen? Like, een thriller of apocalyptisch verhaal met hem in de hoofdrol? Zou ik als iemand die nooit fanfics op Quizlet leest meteen een stuk interessanter vinden. :Y)
    Maar je moet vooral iets doen wat je zelf graag wilt en leuk vindt. Schrijf voor jezelf en niet voor anderen. c;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Als het om een fanfic gaat, zou ik met iets onverwachts komen, iets origineels, om je verhaal van de andere fanfics te onderscheiden.
    Veel fanfiction gaat over liefde, misschien is het leuk om juist een keer iets heel anders te doen? Like, een thriller of apocalyptisch verhaal met hem in de hoofdrol? Zou ik als iemand die nooit fanfics op Quizlet leest meteen een stuk interessanter vinden. :Y)
    Maar je moet vooral iets doen wat je zelf graag wilt en leuk vindt. Schrijf voor jezelf en niet voor anderen. c;


    Op zich hem in je verhaal hebben, is eigenlijk al een apocalyps naar mijn mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aah dankjewel
    Schrijven is mijn passie, daarom spreek ik er denk ik ook mooi over :)
    maar bedankt voor je compliment, dat waardeer ik.

    ik kan wel merken dat schrijven je passie is hoor! Ik heb je profiel gezien, die vind ik ook geweldig mooi. Vooral dat stukje waarin je schrijft wanneer je een schrijver bent. Zelf wil ik later zangeres worden, maar als dat niet lukt, wil ik zelf liedjes gaan schrijven, en verhalen en zo haha.


    Laughter is the music of the soul.

    Destined schreef:
    (...)

    Op zich hem in je verhaal hebben, is eigenlijk al een apocalyps naar mijn mening.


    Oké die vond ik stiekem best wel grappig (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    ik kan wel merken dat schrijven je passie is hoor! Ik heb je profiel gezien, die vind ik ook geweldig mooi. Vooral dat stukje waarin je schrijft wanneer je een schrijver bent. Zelf wil ik later zangeres worden, maar als dat niet lukt, wil ik zelf liedjes gaan schrijven, en verhalen en zo haha.


    Liedjes schrijven en verhaaltjes schrijven zijn twee totaal verschillende dingen, maar je moet doen waar je in gelooft. Er zijn veel mensen die echt het talent in zich hebben iets geweldigs te doen, maar doordat ze er niet in geloven er te vroeg mee stoppen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Liedjes schrijven en verhaaltjes schrijven zijn twee totaal verschillende dingen, maar je moet doen waar je in gelooft. Er zijn veel mensen die echt het talent in zich hebben iets geweldigs te doen, maar doordat ze er niet in geloven er te vroeg mee stoppen.

    Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar als ik iets doe, ga ik er ook voor. Ik geef niet op, of in ieder geval, helemaal niet snel. Ik weet dat liedjes en verhalen schrijven twee hele verschillende dingen zijn, maar muziek & schrijven is een passie voor me. Het is het liefste wat ik doe.


    Laughter is the music of the soul.