• Ja, ik ga een verhaal schrijven dus en ik weet niet echt wat er in moet. Het is een fanfiction over Justin. Wat vind jij leuk wat er gebeurt in een verhaal? Vooral veel romantiek of ontvoeringen of veel problemen of haat-liefde? Geef hier alsjeblieft je mening! Thanks! xo (ik heb al wel ongeveer een idee maar ik weet niet of dat de richting op is wat jullie graag willen hihi)

    Ideeën die ik kan gebruiken:
    -
    -
    -


    Laughter is the music of the soul.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar als ik iets doe, ga ik er ook voor. Ik geef niet op, of in ieder geval, helemaal niet snel. Ik weet dat liedjes en verhalen schrijven twee hele verschillende dingen zijn, maar muziek & schrijven is een passie voor me. Het is het liefste wat ik doe.


    Aahh mooi zo dan wens ik je er veel succes mee :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh mooi zo dan wens ik je er veel succes mee :)

    dankjewel! En jij veel succes met schrijven, ik hoop dat je een boek uit gaat brengen! (als je er een uitbrengt, vertel het me dan, dan ben ik de eerste die het koopt!)


    Laughter is the music of the soul.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    dankjewel! En jij veel succes met schrijven, ik hoop dat je een boek uit gaat brengen! (als je er een uitbrengt, vertel het me dan, dan ben ik de eerste die het koopt!)


    aaah das goed, zal het zeggen :)
    Dat wordt dringen voor de deuren van de boekenwinkel zijn al meer mensen die hem als eerst willen kopen :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    aaah das goed, zal het zeggen :)
    Dat wordt dringen voor de deuren van de boekenwinkel zijn al meer mensen die hem als eerst willen kopen :X

    hahaha dan ga ik wel met een matje voor de deur slapen die avond ervoor, en zorg ik dat ik er als eerste ben!


    Laughter is the music of the soul.

    Destined schreef:
    (...)

    Op zich hem in je verhaal hebben, is eigenlijk al een apocalyps naar mijn mening.


    Oké die was best wel goed.

    Veel fanfictions kenmerken zich door de welbekende "meisje-jongen-probleempje-happy"-lijn, en ik vind het altijd de kunst om daar bovenuit te steken, te beginnen met bijvoorbeeld een genre erin te proppen dat buiten drama en liefde staat. Horror, bijvoorbeeld, of fantasy of misdaad. Daar kom je al een heel eind mee. Ik kijk meestal een film/documentaire als ik in de stemming wil komen. Daar haal ik ook de meeste inspiratie uit. Ik weet niet of jou dat helpt? c:


    Searching heavens for another earth