• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wiarda schreef:
    In mijn hart blijft Roemenië de ware winnaar dit jaar. :'D
    Maar even serieus; ik denk dat er weinig mensen op deze planeet zijn die hem na hadden kunnen doen. Weinig mannen, in ieder geval.

    Was dat die man met die vampieren-jas? Want ik vond hem eerst nogal vreemd maar ik vond dat nummers dus écht goed. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Alcohol is free!! Toppunt van kans loosheid van Griekenland maar wat nou als Griekenland had gewonnen moesten ze dan weer een miljard lenen om het songfestival te organiseren xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Curlies schreef:
    Oekraïne was gewoonweg vreselijk, dan kon Zweden wel op die plek van mij hoor :')

    Vond je? Ik vond dat die vrouw een prachtige stem had. Zweden had wel echt veel hoger gemogen, verbaasde me echt dat die zo laag eindigde.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Vond je? Ik vond dat die vrouw een prachtige stem had. Zweden had wel echt veel hoger gemogen, verbaasde me echt dat die zo laag eindigde.

    Inderdaad...

    Ik vond ook dat Azerbaijan veel te hoog stond... Zo goed was dat toch niet?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Weet iemand hoe dat fluitje heet waarmee dat Deense liedje begint?


    You are beautiful, you are love.

    Wij moesten echt lachen gister om die van Roemenië :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Folklore schreef:
    Weet iemand hoe dat fluitje heet waarmee dat Deense liedje begint?

    Het doet mij denken aan een tin whistle... maar ik weet het ook niet zeker.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Folklore schreef:
    Weet iemand hoe dat fluitje heet waarmee dat Deense liedje begint?
    gewoon een fluit?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Curlies schreef:
    (...)

    Als ze 1D in gaan sturen weet je al wat er gaat gebeuren :x


    Nee, lol, dan is er geen lol meer aan, vandaar dus Jan Smit, op zo'n moment kun je met een Nederlands liedje aankomen, had maakt toch niets uit meer dan. Ik zou het wel een gemene streek vinden, maar goed, het is en blijft een competitie. Maar het mag eigenlijk niet, omdat Niall Iers is, dus dan moet Niall meedoen voor Ierland. Dénk ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het doet mij denken aan een tin whistle... maar ik weet het ook niet zeker.

    Dat zou het wel eens kunnen zijn ja...

    Carlisle schreef:
    (...)gewoon een fluit?

    Klonk niet bepaald als een gewone fluit.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Klonk niet bepaald als een gewone fluit.


    Iets Keltisch leek mij, maar ik weet het niet zeker.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Royce schreef:
    Wij moesten echt lachen gister om die van Roemenië :')


    Klopt wij ook ik ging helemaal stuk xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Royce schreef:
    Wij moesten echt lachen gister om die van Roemenië :')

    Roemenië was idd geniaal haha
    Ik vind Denemarken een terechte winnaar
    Al was ik voor Azerbeidzjan en Noorwegen (:

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nee, lol, dan is er geen lol meer aan, vandaar dus Jan Smit, op zo'n moment kun je met een Nederlands liedje aankomen, had maakt toch niets uit meer dan. Ik zou het wel een gemene streek vinden, maar goed, het is en blijft een competitie. Maar het mag eigenlijk niet, omdat Niall Iers is, dus dan moet Niall meedoen voor Ierland. Dénk ik.



    Ja, dat Niall Iers is en niet mee mag doen denk ik ook. Al ben ik zelf een fan, ik zou het echt niet leuk vinden als ze hun in gaan sturen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nee, lol, dan is er geen lol meer aan, vandaar dus Jan Smit, op zo'n moment kun je met een Nederlands liedje aankomen, had maakt toch niets uit meer dan. Ik zou het wel een gemene streek vinden, maar goed, het is en blijft een competitie. Maar het mag eigenlijk niet, omdat Niall Iers is, dus dan moet Niall meedoen voor Ierland. Dénk ik.

    Hoeft niet, je mag voor een ander land uitkomen als je dat wilt
    Celine dion is ooit een keer voor Zwitserland uitgekomen, en zij is Canadees (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt