• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Was ik dan de enige die Azarbaijan wel leuk vond? (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zweden was opzicht ook best goed eigenlijk, ik snapte niet waarom ze zo weinig punten kregen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaimes schreef:
    Was ik dan de enige die Azarbaijan wel leuk vond? (cat)


    Nope, ik vond hem ook wel geweldig.


    El Diablo.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Laura Jansen heeft gezegd interesse te hebben, alleen ze is naar mijn mening te braaf. Als ze Use somebody gaan insturen, mits ze Laura Jansen naar Denemarken laten gaan, ga ik huilen. Vreselijk nummer. En Wicked World is te braaf. We zouden zo'n poppetje van The Voice moeten sturen.

    Wicked World zou je wel een heel mooi Eurovision nummer van kunnen maken, met poppejurkjes en sprookjesfiguren en dat soort shit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nope, ik had het juist verwacht.

    Ik wacht eigenlijk op het moment dat de UK One Direction gaat sturen. Laat de wedstrijd dan maar zitten en stuur Jan Smit maar dan. (nerd)

    Zo dom is de UK nou ook weer niet. :')


    Take me to wonderland

    Pabiloso schreef:
    Azerbedjan vond ik onterecht 2e plaats, wat een kutnummer, sorry.

    Die jongen was echt een griezel. Bah. De uitslag was verder green verrassing, zeker Denemarken niet. Ze werd in alle polls op 1 gezet. Alleen het gebrek aan punten voor IJsland en Ierland verbaasde me. Ik vond hen wel beter dan andere top 10 landen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vond zelf Denemarken en Rusland goed, maar Denemarken vond ik zelf best simpel en een beetje op vorig jaar lijken. Qua dans, wat ze deed dus. Wel vind ik het goed van Nederland dat ze in 40 jaar (of hoelang was het) in de top 10 terecht gekomen zijn!


    You make me smile, a lot..

    Curlies schreef:
    Zweden was opzicht ook best goed eigenlijk, ik snapte niet waarom ze zo weinig punten kregen..


    Dit. Ze hadden een leuke jongen met een lekker liedje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hier thuis hebben we op Ijsland en Malta gestemd ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nadal schreef:
    (...)

    Dit. Ze hadden een leuke jongen met een lekker liedje.


    Precies, ik wilde eigenlijk dat Zweden weer ging winnen. Denemarken had zo'n standaard liedje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als hoeveelste is Finland eigenlijk geëindigd met hun 'powerpop'.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waarom riep Eric Saade eigenlijk hastag milf? haha, dat snapte ik niet echt..


    You make me smile, a lot..

    Curlies schreef:
    (...)

    Precies, ik wilde eigenlijk dat Zweden weer ging winnen. Denemarken had zo'n standaard liedje.


    Mah, ik vond Denemarken wel zuiverder, maar Zweden had sowieso hoger gemoeten. Het scheelt denk ik wel dat ze geen voorronde hebben gehad, dan blijft het liedje beter hangen dan zonder.

    In mijn top vijf waren Noorwegen, Zweden, Denemarken, Oekraïne en België denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)
    Die jongen was echt een griezel. Bah. De uitslag was verder green verrassing, zeker Denemarken niet. Ze werd in alle polls op 1 gezet. Alleen het gebrek aan punten voor IJsland en Ierland verbaasde me. Ik vond hen wel beter dan andere top 10 landen.


    Ik vond die jongen nou niet verkeerd om naar te kijken hoor en ook een mooie act, ik vond het echt prachtig. Maar we hebben denk ik een andere mening, want ik vond Ijsland niet echt de beste, gewoon goed zeg maar, en echt Ijsland met dat lange haar. En Ierland had een Roel van Velzen stem.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Burch schreef:
    Waarom riep Eric Saade eigenlijk hastag milf? haha, dat snapte ik niet echt..


    Weet je wat milf is?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'