• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Ik vond die jongen nou niet verkeerd om naar te kijken hoor en ook een mooie act, ik vond het echt prachtig. Maar we hebben denk ik een andere mening, want ik vond Ijsland niet echt de beste, gewoon goed zeg maar, en echt Ijsland met dat lange haar. En Ierland had een Roel van Velzen stem.



    Naar mijn mening is hij de verpeste versie van Enrique. Ik hou niet van dat soort types. Nee, sorry :')
    IJsland was een bijzonder lied en vocaal en muzikaal erg sterk, maar het was geen act - op zijn haar na -. Verder luister ik bijna geen Nls muziek dus over Van Velzen kan ik niet oordelen. Haha. Het enige wat mij opviel was dat de echte muzikale nummers een beetje achterbleven en de echte Eurovision weer lekker scoorde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    In mijn hart blijft Roemenië de ware winnaar dit jaar. :'D
    Maar even serieus; ik denk dat er weinig mensen op deze planeet zijn die hem na hadden kunnen doen. Weinig mannen, in ieder geval.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    In mijn hart blijft Roemenië de ware winnaar dit jaar. :'D
    Maar even serieus; ik denk dat er weinig mensen op deze planeet zijn die hem na hadden kunnen doen. Weinig mannen, in ieder geval.


    Haha sowieso. Als we het over een act hebben, heeft hij zeker gewonnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    You’re walking in the woods

    There’s no one around and your phone is dead

    Out of the corner of your eye you spot him:

    gay opera dubstep vampire

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 1:29 ]


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)


    Naar mijn mening is hij de verpeste versie van Enrique. Ik hou niet van dat soort types. Nee, sorry :')
    IJsland was een bijzonder lied en vocaal en muzikaal erg sterk, maar het was geen act - op zijn haar na -. Verder luister ik bijna geen Nls muziek dus over Van Velzen kan ik niet oordelen. Haha. Het enige wat mij opviel was dat de echte muzikale nummers een beetje achterbleven en de echte Eurovision weer lekker scoorde.


    Enrique is voor jou ook al verpest? Ik denk dat zulke knappe mannen er vaak gebruik van maakt om aan meisjes te raken. Kijken mag, luisteren ook en daar blijft het bij.
    Ik herinner me ijsland nu echt alleen door zijn lange haren . Hij had toch een rustig liedje?
    Ooh, haha x) maar het is inderdaad wel een typische eurovisionsong
    Wiarda schreef:
    In mijn hart blijft Roemenië de ware winnaar dit jaar. :'D
    Maar even serieus; ik denk dat er weinig mensen op deze planeet zijn die hem na hadden kunnen doen. Weinig mannen, in ieder geval.


    Mijn moeder maar vaak zeggen: 'Ja, zo is Gerard Joling ook bekend geworden, met zulke hoge noten' Gerard Joling dit, Gerard Joling dat.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Over het algemeen ben ik redelijk tevreden met de uitslag. Mijn favorieten waren Azerbeidjan en Malta, maar Denemarken was ook goed en Nederland is in de top tien geëindigd. Ik ben allang blij dat Griekenland niet heeft gewonnen, hoe hard mijn vader ook voor ze juichte. Het zou wel, eh, bijzonder zijn geweest, maar nee, dan vond ik de Russische oma's toch beter. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    In mijn hart blijft Roemenië de ware winnaar dit jaar. :'D
    Maar even serieus; ik denk dat er weinig mensen op deze planeet zijn die hem na hadden kunnen doen. Weinig mannen, in ieder geval.


    Stiekem heeft de gay opera dubstep vampire ook gewoon gewonnen, maar kon de rest van de wereld zijn Dracula fabulousness niet aan en heeft een supergeheim team van naakte demonen daarom de uitslag vervalst. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welk land had die 2 astronauten en die Fergie look-a-like ook al weer?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Het verbaasde me trouwens echt dat Ierland maar zo weinig stemmen kreeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had Ierland ook veel hoger geschat, ik dacht dat ze tiende gingen worden. :')
    Bij Oekraïne was het enige waar ik naar kon kijken was de buik van die vrouw. Ik vond Oekraïne echt verschijkelijk.


    •*• Lululu •*•

    Oekraïne was gewoonweg vreselijk, dan kon Zweden wel op die plek van mij hoor :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vond Zweden geweldig (:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik vond Zweden geweldig (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noorwegen was ook echt gaaf!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ja, ik was echt verbaasd dat ze laag eindigden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.