• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Azerbedjan vond ik onterecht 2e plaats, wat een kutnummer, sorry.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 0:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DamnBieber schreef:
    Denemarken? serieus was misschien wel het laatste wat ik had verwacht. Ik vond het een beetje lijken op een nummer van shakira.


    Nope, ik had het juist verwacht.

    Ik wacht eigenlijk op het moment dat de UK One Direction gaat sturen. Laat de wedstrijd dan maar zitten en stuur Jan Smit maar dan. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woooooooooooowww, 9de, aaaaah.
    Ik had Denemarken niet als winnaar verwacht maar ach.


    Wie sturen we volgend jaar? :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Within Temptation volgend jaar! (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vond Azerbaijdan eerlijk gezegd beter dan Denemarken :x Helemaal in het begin van de stemmen zat ik nog te lachen met mijn moeder omdat Griekenland boven stond.
    "Nou dat word nog wat als ze winnen, moeten we straks weer doneren!"


    El Diablo.

    Hiljemark schreef:
    Woooooooooooowww, 9de, aaaaah.
    Ik had Denemarken niet als winnaar verwacht maar ach.


    Wie sturen we volgend jaar? :'D


    Laura Jansen heeft gezegd interesse te hebben, alleen ze is naar mijn mening te braaf. Als ze Use somebody gaan insturen, mits ze Laura Jansen naar Denemarken laten gaan, ga ik huilen. Vreselijk nummer. En Wicked World is te braaf. We zouden zo'n poppetje van The Voice moeten sturen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Malino schreef:
    Ik vond Azerbaijdan eerlijk gezegd beter dan Denemarken :x Helemaal in het begin van de stemmen zat ik nog te lachen met mijn moeder omdat Griekenland boven stond.
    "Nou dat word nog wat als ze winnen, moeten we straks weer doneren!"


    Ik gunde het Griekenland qua winst, maar qua onze portemonnee niet. XD Maar Denemarken had ik verwacht, ik vond het best goed, alleen vandaag was ze minder. Azerbedjan vind ik het meeste vreselijke nummer dit jaar. Zelfs de castraat waardeerde ik meer.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die top 2 klopt niet. Lag het aan mij maar elke keer als ik dat nummer van Denemarken hoor denk ik aan de kabouterdans. Ik vond persoonlijk Oekraïne, Nederland en Rusland goed!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nee met de punten van dinsdag erbij hebben we toch een gedeelde tweede plaats?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Volgend jaar moeten we Gerard Joling sturen! Geweldige zanger én entertainer. :Y) Hij kan met gemak de zaal omver blazen met zijn hoge tonen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nope, ik had het juist verwacht.

    Ik wacht eigenlijk op het moment dat de UK One Direction gaat sturen. Laat de wedstrijd dan maar zitten en stuur Jan Smit maar dan. (nerd)


    Als ze 1D in gaan sturen weet je al wat er gaat gebeuren :x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn eigen top vijf bestond uit: Nederland, Belarus, Griekenland, Ierland en Azerbaijan ;p


    El Diablo.

    Barnabas schreef:
    Volgend jaar moeten we Gerard Joling sturen! Geweldige zanger én entertainer. :Y) Hij kan met gemak de zaal omver blazen met zijn hoge tonen.


    lmao met zijn glitterpak.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik hoop op Ilse de Lange zoals haar liedje Miracle, een oud bandje als Racoon mag van mij ook, of een nieuwe bandje zoals Kensington. Ik hoorde van een teamgenoot vandaag dat ze in Moldavië en Albanië een paar keer liedjes van ze op de radio hebben gehoord :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sigyn schreef:
    (...)

    lmao met zijn glitterpak.

    Of zijn veren! Ik hou van Joling, hij is echt zo'n lekkere entertainer.


    "Well, well. Look who we've got here!"