• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ach het is wel handig hem hier neer te zetten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er komen twee vrouwelijke vampiers bij, dus voorlopig liever alleen nog mannelijke personages.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou ik nog een vrouwelijke vampier mogen, hoewel er eigenlijk alleen maar mannelijke rollen aangemaakt mogen worden? Als ik nog een vrouw aanmaak, is het aantal nu gelijk... :$


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dan is de stad 6-3 volgens mij :p
    Anders maak je er nog een man bij
    of nog beter, misschien ken je iemand
    die nog een man wilt spelen? (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ja. Tuurlijk. Ik was vergeten de twee vrouwen die er nog bijkomen erbij te tellen...
    Wel, ik heb het nogal druk de komende tijd, en ik ga het tweede personage altijd verwaarlozen,
    maar ik ga rondvragen of iemand nog een mannelijke personage wilt aanmaken. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zou graag een mannelijke vampier willen reserveren. (:


    Credendo Vides

    Aah geweldig (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: 4de rangs vampier
    Naam: Amaris Rae Valora
    Bijnaam: Rae
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Ze is op 23jarige leeftijd getransformeerd maar is 5 jaar een vampier.
    Innerlijk: Amaris is een zeer lief, vriendelijk en loyaal iemand. Ze zal zeggen wat ze denkt zonder er echt bij na te denken maar bedoelt het toch niet slecht. Soms kan ze wat verward of dromerig overkomen, maar dat geeft haar juist zo'n pure onschuld die altijd wel van pas kan komen. Amaris is een beetje aan de gevoelige kant, waardoor het blijkbaar voor sommige mensen erg moeilijk is om haar te kwetsen. Ze is eigenlijk een erg grote optimist die in alles en iedereen wel iets goeds kan zien, zelfs wanneer hij of zij de ergste misdaden hebben begaan. Ze is een beetje een dromer en wordt soms beschreven als een vreemd iemand. Ondanks haar ietwat vreemde karaktertje, is Amaris toch een dapper, slim en alert iemand. Voor diegene die altijd goed voor haar zijn, zou ze door een vuur gaan. Als ze kwaad is, kent ze geen grenzen en zal ze tot het uiterste gaan, zelfs wanneer dit haar eigen leven in gevaar zou brengen. Verder is ze iemand die graag voor anderen klaarstaat en niet echt tegen onrecht kan. Ze merkt ook wanneer iemand in de put zit of over dingen liegt, dat laat zien dat ze dus een goede mensenkennis heeft en dat ze ook weet wanneer iemand te vertrouwen is of niet. Toch heeft Amaris het niet zo echt op vreemdelingen, dit komt deels door haar erg moeilijke verleden. Ze laat mensen niet zo erg snel toe in haar leven, maar als ze dat wel doet, vertrouwt ze je voor de volle honderd procent en raakt ze erg gehecht aan je. Als je haar dan zwaar genoeg kwetst, kan je er zeker van zijn dat ze je nooit meer in haar leven wilt hebben. Ze is namelijk niet zo erg vergevingsgezind. Als je haar kwaad maakt, kan ze de meest vuile praat verkopen en soms wat agressief overkomen. Amaris houdt ook wel van een goede uitdaging, ze is erg competitief en draait haar hand niet om voor goede krachtmetingen of weddenschappen. Ze is een bikkelharde volhouder die niet bang is om haar tanden af en toe eens te laten zien. Ze loopt nooit weg van haar problemen en zal daarom altijd haar lot onder ogen zien zonder enige emotie te tonen.
    Uiterlijk:




    Met haar 1m60 en erg slanke lichaamsbouw lijkt Amaris niet zo echt bijzonder op het eerste zicht. Het zijn haar witblonde krullen en lichtblauwe ogen die haar toch wel speciaal maken. Haar witblonde krullen komen tot halverwege haar rug en hebben van nature een erg mooie glans. Haar huid is redelijk bleek, waardoor sommige littekens rond haar polsen, knieën en enkels erg hard opvallen. Amaris lijkt eigenlijk veel jonger dan 23, maar dat komt omdat haar gezicht een bepaalde onschuld uitstraalt.
    Verleden: Amaris zat, voordat ze vampier werd, opgesloten in een instelling voor geestzieke mensen. Gekkenhuis zoals zij het zou noemen. Op 16-jarige leeftijd werd ze opgenomen omdat ze zogezegd anders was dan de doorsnee tiener. In de instelling werden er vaak dingen naar haar hoofd geslingerd die geen waarheid bevatten. Zo zou ze dom, lelijk en een monster zijn. Naarmate de tijd verstreek, begon ze iedereen te geloven en voelde Amaris zich slecht in haar vel. Ze werd vaker in een isolatiecel gestopt, soms in een dwangbuis en andere keren niet. De keren dat ze haar armen en benen vrij had, begon ze hysterisch te worden en schopte en sloeg ze vaak tegen de tralies aan waardoor ze wondjes opliep die later littekens werden. Op een nacht kwam er een vreemd figuur haar isoleercel binnen en haalde haar de cel uit, iets waar ze het figuur enorm dankbaar voor was. De persoon, die een vampier bleek te zijn, transformeerde haar tot wat ze nu is en schonk haar een volledig nieuw leven. Tot op de dag van vandaag heeft ze geen idee wie de vreemde verschijning was en waarom dat ze werd getransformeerd.
    Extra: Amaris wordt altijd Rae genoemd omdat haar echte naam te veel herinneringen oproept van de instelling, ze raakt dan helemaal over haar toeren. Ook heeft ze, zonder dat ze het echt beseft, een ring waar ze eigenlijk overdag mee naar buiten kan. Dit was van haar moeder die pas na de geboorte van Amaris een vampier werd. Amaris weet hier niets van, ze weet alleen dat haar moeder haar verliet nadat ze werd opgenomen in de instelling op 16-jarige leeftijd. De ring was het enige dat ze kreeg van haar moeder en sindsdien draagt ze de ring rond haar nek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind haar goed (: alleen is ze net pas bij de clan oid? Want anders had irmand haar allang op die ring gewezen denk ik :p dat heb je even over het hoofd gezien, verder is ze goed al ben ik wel benieuwd waarom ze in een gekkenhuis zat en of ze dan bijv. nog aanvallen heeft oid 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind haar goed (: alleen is ze net pas bij de clan oid? Want anders had irmand haar allang op die ring gewezen denk ik :p dat heb je even over het hoofd gezien, verder is ze goed al ben ik wel benieuwd waarom ze in een gekkenhuis zat en of ze dan bijv. nog aanvallen heeft oid 8D

    Ja, ik was alleen nog niet zeker of ze er pas bij is, of dat ze nog moet joinen...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Awesome rpg ;D
    Alleen zit ik nu met examens..


    Aan niets denken is ook denken.

    Je hebt ook ontspanning nodig (: Maar je mag gerust over 3 weken, als de RPG dan nog loopt(hoop van wel), ook nog inspringen hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je hebt ook ontspanning nodig (: Maar je mag gerust over 3 weken, als de RPG dan nog loopt(hoop van wel), ook nog inspringen hoor.


    Hmm, wel een goed idee, het is te lang geleden dat ik mee heb gedaan aan een rpg ;3
    Ik ga een mannelijk mensch maken, die leider is van een rebellen groepje mensen in het stadje die vinden dat het bestuur heel anders moet.
    Is er verder nog behoefte aan een soort (karakter /..) personage? / iets dat ik voor mijn personage kan gebruiken


    Aan niets denken is ook denken.

    Top (: Dat deed ik namelijk fout vorige toetsweek, echt zero ontspanning.
    Maar ik denk dat een leider sowieso geen doetje kan zijn,maar verder is er niet echt per se een bepaald karakter nodig volgens mij.
    Je kan hem redelijk grof en macho maken? Haha nee, ik heb geen idee, kijk maar wat je leuk lijkt (:

    En iig succes met examens nog hè! Weetniet wanneer ze voor jou beginnen, maar alvast succes (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Top (: Dat deed ik namelijk fout vorige toetsweek, echt zero ontspanning.
    Maar ik denk dat een leider sowieso geen doetje kan zijn,maar verder is er niet echt per se een bepaald karakter nodig volgens mij.
    Je kan hem redelijk grof en macho maken? Haha nee, ik heb geen idee, kijk maar wat je leuk lijkt (:

    En iig succes met examens nog hè! Weetniet wanneer ze voor jou beginnen, maar alvast succes (;


    Haha, nee, ik ga ook geen doetje maken. Ik zie nog wel even.
    Dankje ;3. Brr, ze beginnen voor mij al vandaag, met Nederlands, om half 2. Heb er deze week 4, volgende week 3 en dan 1.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 10:35 ]


    Aan niets denken is ook denken.