• Ik zoek stories en ik heb wat eisen:
    - Onbekende Personen, geen Fanfics.
    - PRETTY LITTLE LIARS FANFICS MOGEN WEL. HET LIEFST MET MONA (IN EEN ASYLUM)
    - Goede grammatica, spelling, leestekens en geen smileys. Geen gekke lettertypes en kleurtjes, links etc. (Om het principe duidelijk te maken dat je leesbaar moet schrijven, ik maak zelf soms ook taalfoutjes, dus neem het niet te leterlijk. Sorry, mijn fout.)
    - Zowel Nederlandstalige als Engelstalige stories
    - 16+ mag
    - Géén horror
    - Ik vind asylum, vreemde, melangolische en mindcrapstories leuk, maar plaats dje story gewoon want er zijn héél vaak dingen die ik leuk vind uit een genre die ik minder vind.

    Bring it on, cyborgs!

    Zoek je naar een korte, weirde story? Bekijk dit dan als je wilt: http://www.quizlet.nl/stories/115241/the-odd-teaparties-from-atypical-mrs-johnson/

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.
    Autumn Leaves


    Het kan zijn dat ik soms een spellingsfout maak, maar ik schrijf voor mijn plezier.(;

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae



    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.



    Voor meer

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:20 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Niet lief dat het geen horror mag zijn :c dan kan ik je niet mijn verhaal aanbieden ^^ hoewel het niet eens zo eng is :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.



    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:


    (...)


    Abo!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    sorry pabiloso,
    ik ben nog maar net nieuw hier en ik ben een storie aan het schrijven, maar het is wel over bekende personen.
    Ik weet dat jij dit verhaal dus niet zal lezen, maar misschien aan de andere mensen die hier zijn. Ik ben nog maar net begonnen en heb 4 hoofdstukken het gaat over een meisje lizzy, en ze is fan van one direction. Ze wilt samen met haar vriendin naar het concert gaan, maar dan wordt er iets vreselijks ontdekt bij haar. Dus please als je niets weet om te doen of je denkt dat het een goed verhaal is, wil je het dan eens lezen. Ik schrijf nog verder aan het verhaal. Als je iets zou veranderen aan het verhaal of het niet goed vindt, laat het me dan alsjeblieft weten in een bericht. Dit is mijn verhaal: friends and boyfriends ~ Harry Styles.
    Alvast bedankt.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik staipen voor van alles. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm coming home

    Als de 14-jarige Esther door Ewijn, een door haar bedacht personage, naar zijn wereld wordt meegenomen, blijkt dat ze zijn wereld moet redden. Want Hades, een oorlogzuchtige god en de aartsvijand van Ewijn, heeft gezworen dat hij Ewijn's wereld zal vernietigen.
    Alleen heeft niemand een idee hoe Esther die wereld moet gaan redden. En de allesbeslissende veldslag komt steeds dichterbij.


    Hoop dat je m leuk vindt. Heb al wel veel hoofdstukken en ik post niet heel regelmatig. Komt door tijdgebrek...


    Stenenlikker

    Jaimes schreef:
    Niet lief dat het geen horror mag zijn :c dan kan ik je niet mijn verhaal aanbieden ^^ hoewel het niet eens zo eng is :')


    Aye-aye, mate, post maar. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Trololol, nog een OP verhaal:Y).

    The Lost Citizen.


    What would happen when two extremes clash?
    These moments of impact, these vital moments mold us into ourself. Into the person we choose to be.

    They strayed the earth, looking for the last pieces of good left behind.
    They were in this together, but evil tore them apart and swung them back into the skies; the angels, that ones were one with us.




    x Geschreven in het Nederlands;
    x Soundtrack.;
    x Bevat mythologische wezens.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Trololol, nog een OP verhaal:Y).

    (...)


    Abo!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alle plaatjes zijn aanklikbaar



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Alphonse
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet










    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Contemporaine fantasy/urban + bangsian fantasy








    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.




    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:38 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator
    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque