• Hi mensjes.
    Ik ben opzoek naar meer stories om te lezen.
    Ik lees voornamelijk Harry Potter, Twilight, The Hungergames en Onbekende Personen.
    Ik lees absoluut geen verhalen over bands, acteurs of zangers.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.






    cover by Facts, klik op cover voor grotere beeld
    a Hogwarts story || Riddle story
    ''there is a lot more weird things about me. a lot more than i expected..''




    ‘waar zijn je ouders?’ vroeg de jongen tegen over me.
    Ik kreeg bij die vraag kramp in mijn onderbuik.
    Zijn ogen twinkelde eigenaardig naar mijn richting terwijl hij geduldig op mijn antwoord wachtte.
    ‘die zijn er niet’ antwoordde ik kil.
    ‘waar zijn ze?’ vroeg hij door.
    Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde benauwt mijn hoofd.
    ‘gaat je niets aan’ zij ik simpel. Ik hield het niet meer vol.
    Met een ruk draaide ik me om en zette haastig mijn eerste stappen om weg te gaan.
    Maar de jongen greep me bij mijn pols vast waardoor ik wel moest gaan stoppen.
    ‘wie ben jij?’ vroeg hij duister.
    Ik haalde diep adem. Ik overwoog om me om te gaan draaien en in zijn ogen te gaan kijken. Dus bleef ik zo staan,
    met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    ‘we spelen hier geen 20 vragen, laat me gewoon met rust..’ mompelde ik vel.
    Ik kreeg al gauw kippenvel toen hij een stapje naar achteren deed. Ik heb een eigenaardige gevoel over dat de jongen weet wat
    er met me is gebeurd, en wie ik eigenlijk echt ben.
    ‘ik wil je alleen helpen,’ fluisterde hij.
    Zachtjes sloot ik mijn ogen en wachtte af.
    ‘ik ben James Potter, zoon van Harry Potter..’ vertelde hij wat zachtaardiger.
    ‘’hij moest dit niet doen,’’ dacht ik gespannen.
    ‘’waar ben ik beland..’’ fluisterde ik keer op keer in mezelf.
    ‘en je naam?’ vroeg James aan me.
    Ik draaide me met een ruk om waardoor mijn bloedrode ogen zichtbaar werden.
    ‘Julia,’
    Eventjes bleef ik stil. ik kon niet meer helder denken. Dit was verkeerd.
    ‘Julia Riddle’ fluisterde ik zachtjes.






    why are they so mean to me?






    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling

    -Fantasy
    -Fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen
    -Nederlandse en Engelse termen door elkaar
    -begonnen: 24-11-2013
    -geëindigd: _-_-_

    -recored aantal abo's : 22 (I'm hapyyy :'D)
    -recored aantal kudo's : 5 (11.12.2013)
    -aantal kudo's totaal : 10

    11.12.2013 : jeej, ik zit in de top 20 met 5 kudo's :')















    WARNING
    -ik activeer ongeveer 2, 3.. misschien wel 4, 5, kan ook 6, of 7 hoofdstukken per week (:
    -ik verbied je niets, dus neem maar gerust Abo (A)



    KLIK






    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.








    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal abo’s : 6
    -trailer


    5-1-2014 : jeej, deze story staat in de nieuwsbrief =D



    KLIK =D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/stories/130023/behind-blue-eyes-malfoy/



    In the end, all the love and caring she gave him didn’t madder
    Couse after all the war and fears he been thru
    The only battle he’s to afraid to face is love.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik heb misschien wel wat (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    Klik op het plaatje voor de link


    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man. Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    - Geschreven door Guinness en Barker
    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven
    - middeleeuwse setting, neigt naar fantasy
    - Een hoofdstuk telt tussen de 500 en de 1500 woorden


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik hoooooop maar dat je engels wilt lezen <Klik!>


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }




    There is a reflection of pain in her eyes, as she fights back tears.
    Trying to figure out why she has put up with it all of these years.
    Innocence gone.
    Just taken away.
    Struggling to deal with it and be free someday.


    The 57th Hunger Games

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:16 ]


    The pen is the tongue of the mind





    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van max 15 hoofstukken.
    ~ Ik hoop elke dag een hoofdstuk te kunnen uploaden.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:25 ]


    Stenenlikker


    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2



    http://www.quizlet.nl/stories/130250/vana-isil/


    “To live will be an awfully big adventure.”





    Moriarty is terug en heeft
    zijn zinnen op de enige echte
    Sherlock Holmes gezet. Na
    zijn eeuwige zoektocht naar
    intellectuele breinen is hij
    toch tot de conclusie gekomen
    dat er maar één gelijke van
    hem op deze aardbol ronddwaalt.






    × Sherlock Holmes
    × Auteursrechten behoren tot Sir Doyle en de BBC.
    × Wijkt af van het origineel.
    × Nederlands geschreven.
    × Opbouwende kritiek is welkom.
    × Ik schrijf wanneer ik inspiratie heb.

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een schaduwziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de schaduwzielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries
    Proloog


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Dit verhaal gaat over een meisje van vijftien jaar genaamd Abigail, ze is een joods meisje, dat woont in Nederland samen met haar ouders Eva en David. Wanneer Nederland word verroverd door Duitsland in 1940 dankzij de dictator Adolf Hitler is het niet al te best voor de joodse mensen, waaronder Abigail ook valt samen met haar ouders. Zal Abigail het overleven de gruwelijke jaren die haar te wachten staat?



    *Abigail
    - Deelt mee aan STOY 2014
    - Geschreven door; Snowqeeun
    - Cover is made by; Valkyries
    - Trailer is made by; Nostradamus en Tolstoy
    - Achtergrond muziek van de trailer is made by; Toystoy
    - Genre; Historisch
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.