• Hoi ik ben Amber en ik ben 18 jaar oud.
    Ik hou erg van dieren, lezen , schrijven, muziek, One Direction, paardrijden, Gek doen, Fun hebben, Voetbal, Enz.
    Ik ben net nieuw op Quizlet.nl en ik kom uit Nederland Groningen/Friesland.
    Ik ben dus op zoek naar een mailbuddy eenbeetje van mijn leeftijd,
    ik ben gewoon levenloos dus dacht ik ik ga een mailbuddy zoeken

    Als er niet genoeg info over mij is VRAAG MAAR RAAK
    xx

    Vanwaar de willekeurige hoofdletters?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alleen het feit dat je uit Groningen komt is leuk :'D


    -

    Ik kom ook uit Groningen ;3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben Amber en ik kom ook uit Groningen, maar nu woon ik in Utrecht ;c

    Howdy! Ik ben Evi, ik ben 19 jaar, Directioner / Member of Team Jonas, hou van zingen; dansen; schrijven; muziek maken; Quizlet en lachen met vrienden. Ook ben ik prettig gestoord, kijk ik nog steeds tekenfilms (en kom daarvoor uit), maak ik mensen gek door continu te zingen en te praten en sport ik veel om energie kwijt te raken. Ik zou wel willen mailen hoor, of skypen, ofzo. Laat maar weten (:


    We need a bigger boat.

    Volgens mij ben ik de enige die hier half Brabants is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Licet schreef:
    Vanwaar de willekeurige hoofdletters?



    Weet ik niet komt gewoon uit het niets zo ben ik eenmaal ;).

    Luminoase schreef:
    Volgens mij ben ik de enige die hier half Brabants is.


    Nee hoor, ik ben geboren in Brabant. :Y)
    Al woon ik nou wel in Noord-Limburg.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    Howdy! Ik ben Evi, ik ben 19 jaar, Directioner / Member of Team Jonas, hou van zingen; dansen; schrijven; muziek maken; Quizlet en lachen met vrienden. Ook ben ik prettig gestoord, kijk ik nog steeds tekenfilms (en kom daarvoor uit), maak ik mensen gek door continu te zingen en te praten en sport ik veel om energie kwijt te raken. Ik zou wel willen mailen hoor, of skypen, ofzo. Laat maar weten (:


    Haha je bent niet de enige die nog tekenfilms kijkt hoor (: soms leef ik me ook wel eens uit op het drumstel van mn broertje (;
    Ik ben trouwens ook erg fan van jouw verhalen. Je kan gewoon erg mooi schrijven ik niet ik verknoei het altijd.
    Mijn Skype heeft op een of andere manier geen zin meer om op te starten en mijn account doet het niet meer waar ik in middels al lichtelijk gestoord door ben.
    Dus Skype word m nie.

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Haha je bent niet de enige die nog tekenfilms kijkt hoor (: soms leef ik me ook wel eens uit op het drumstel van mn broertje (;
    Ik ben trouwens ook erg fan van jouw verhalen. Je kan gewoon erg mooi schrijven ik niet ik verknoei het altijd.
    Mijn Skype heeft op een of andere manier geen zin meer om op te starten en mijn account doet het niet meer waar ik in middels al lichtelijk gestoord door ben.
    Dus Skype word m nie.


    Dan ben ik gelukkig niet de enige (':
    En ja, mijn broertje heeft zijn drumstel verkocht, dus dat kan ik niet meer gebruiken, maar ik heb boven een stel gitaren en een keyboard staan die ik regelmatig gebruik.

    En omg. Ik voel me even heel gevleid :x dank je ;$

    en en en. Ach, mailen kan ook gewoon ^^'?


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Dan ben ik gelukkig niet de enige (':
    En ja, mijn broertje heeft zijn drumstel verkocht, dus dat kan ik niet meer gebruiken, maar ik heb boven een stel gitaren en een keyboard staan die ik regelmatig gebruik.

    En omg. Ik voel me even heel gevleid :x dank je ;$

    en en en. Ach, mailen kan ook gewoon ^^'?


    Ja dat kan inderdaad

    maar Ik moet eerst mijn mailadres opzoeken want ik weet m niet meer :$

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Ja dat kan inderdaad

    maar Ik moet eerst mijn mailadres opzoeken want ik weet m niet meer :$


    Haha, doe niet teveel moeite anders joh, op Q PB'en is ook makkelijk :Y)


    We need a bigger boat.

    Luminoase schreef:
    Volgens mij ben ik de enige die hier half Brabants is.


    Ik ben ook geboren in Noord-Brabant.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Haha, doe niet teveel moeite anders joh, op Q PB'en is ook makkelijk :Y)


    Ja oke ik ben nogal dom enzo dus.... MAAR ik heb m gevonden ;)