• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zo kunnen zij en Mika het misschien uitpraten over thee en pannekoeken?]


    Bowties were never Cooler

    [Het zou wel leuk zijn als Mika en Aurrisea elkaar mogen, haha. Als Noek dat wilt kan ik Mika wel naar huis sturen dat Nolan er niet is.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Opgelucht haalde ik adem. Liam wilde er niet mee stoppen. maar Wilt schudden ik mijn hoofd. Hij had me wel verkeerd begrepen. Ik zou het voor hem doen. Als hij dat wilde. Niet voor mezelf. Ik wilde niet stoppen. Ik vond het fijn bij hem. Ondanks dat deze avond in het water liep.
    'Ik wil het niet opgeven. Ik dacht alleen dat jij dat misschien fijner zou vinden.' Zei ik nog snel voordat hij naar zijn beste vriendin snelde. Ik zuchten zachtjes en stopte mijn handen in mijn vest. Het werd aardig fris zo. Ik keek naar de twee op de hoek van de straat. Liam was zo zorgzaam en liefdevol tegen hun. Volgens mij was het de beste vriend die zich iemand maar kon wensen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luminoase schreef:
    [Het zou wel leuk zijn als Mika en Aurrisea elkaar mogen, haha. Als Noek dat wilt kan ik Mika wel naar huis sturen dat Nolan er niet is.]


    [Ja, dat zou leuk zijn.]


    Reality's overrated.

    [Caleo --> Lake.]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 14:43 ]


    Reality's overrated.

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Ineens merk ik dat ik overeind gehesen word. De sterke armen van Liam.
    "Sea, ga naar mijn huis, maak wat thee voor jezelf en warm de pannekoeken op die in de koelkast staan. Bewaar er wel 2 voor Mika, alsjeblieft." Hij geeft me de huissleutel aan. "Doe de deur achter je op slot en alles moet goedkomen. Neem een douche, trek wat droogs aan, kijk tv, whatever. Maar blijf hier niet liggen."
    Ik kijk hem schaapachtig aan, mijn ogen zijn vast enorm.
    "Ze hebben me gevonden," zeg ik schor, als een klein kind dat zegt dat de aliens haar gevonden hebben. Zo voel ik me ook wel een beetje.
    Ik tril verschrikkelijk, maar sluit mijn handen om de sleutel. Even ben ik stil en kijk ik Liam met doffe ogen aan.
    "Bedankt," zeg ik uiteindelijk. "Het spijt me zo Li, ik wil het echt goed met haar praten... Ze lijkt zo op... Ik wil echt... Maar..." ik ben stil. "Ik ga het goed met haar praten."
    Mijn hoofd word weer troebel, en mijn gedachten gaan weer compleet naar mijn eigen problemen. Waarna ik begin te brabbelen. Weer als een klein kind. Zwak, ik haat zwakheid.
    "Ik moet... Weg..." zeg ik terwijl ik me omdraai. "Weg... Hier... Ze mogen hier niet komen."


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik luisterde wat angstig naar haar wazige gebrabbel. Ze hing echt als een bang klein kind in mijn armen. "Rustig maar. Alles komt goed. Ga naar mijn huis. Daar zal niemand je vinden." Ik trok haar nog even dicht tegen me aan toen ze het over wegkomen had. "Doe nou niet dom. Ga naar mijn huis. Anders laat ik de politie je opsporen." Ik gaf haar nog een kus op haar wang voor ik haar losliet. Ik meende het. Ik wilde niet dat ze zo maar door London ging rondzwerven, laat staan door heel Groot-Brittanie. Dan had ik haar nog liever achter de tralies. Waarom hadden allebei de belangrijkste meiden in mijn leven toch zulke grote problemen. Ik liet haar toen toch gaan en liep terug naar Zayn. Toch hield ik mijn ogen op haar om te zien of ze de goede straat in liep. Ik leunde wat tegen Zayn aan. Deze hele situatie zinde me niet, maar ik wilde nu ook niet bij hem weglopen. Daarbij moest ik zo doorgaan met spelen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik was ondertussen maar weer gaan roken en had mijn mobiel gepakt. Misschien dat andere mensen op Facebook wel hun geweldige avond deelden. Ik bleef doelloos door de statussen scrollen. Maar erg interessant was het allemaal niet. Ik trapte uiteindelijk mijn sigaret weer uit en keek op, naar Liam die mijn kant weer op kwam. 'Gaat het een beetje met haar?' Vroeg ik stil. Heel voorzichtig sloeg ik mijn armen om hem heen toen hij wat tegen me aanleunde. 'Het spijt me.' Volgens mij hielt ik hem alleen maar bij zijn vrienden en familie weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    "Rustig maar. Alles komt goed. Ga naar mijn huis. Daar zal niemand je vinden."
    Ik knik een beetje bang. In de hoop dat hij gelijk heeft.
    "Doe nou niet zo dom. Ga naar mijn huis. Anders laat ik de politie je opsporen."
    Hij heeft me een kus op mijn wang en laat me los.
    "Nee," piep ik terwijl ik wegga. "Niet de politie. Dan komen ze me daar halen."
    Ik weet dat het nog steeds klinkt alsof ik bang ben voor een stelletje aliens. Maar aliens zijn heel anders. Ik loop de straat van Liam in en ril van de kou. Mijn jas, ik heb hem op de grond laten liggen. Als ik de kracht had had ik nu mijn schouders opgehaald. Een paar dronken jongens fluiten naar me. Ik kijk niet op of om. Een oude vrouw kijkt me aan alsof ik een één of andere junk ben. Ik kijk niet op of om.
    Met trillende handen open ik het appartement van Liam en doe hem meteen weer op slot. Ik doe niet eens het licht aan. Maar sluit me op in een donkere kamer. Waar ik op de grond, tegen de muur, in elkaar kruip. En wanhopig de beelden probeer te negeren.


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    Oh, fijn. Nolan was dus niet thuis. Dan werd het maar morgen of zo. Mompelend peuterde ik wat aan het verband en drukte rond mijn oog om te voelen of het nog pijn deed. Even begon ik een reeks scheldwoorden te vloeken en kromp in elkaar. Dat deed dus nog pijn. Zuchtend liep ik richting het appartement waar ik net de voordeur zag sluiten. Was Liam nu al thuis? En Zayn dan? Aan Zayn gedacht, hij zou vast denken dat ik één of andere gek ben met alcohol en rookproblemen. Dan had ie het helemaal correct om dat was ik ook. Mijn sleutel haalde ik uit mijn zak om vervolgens de deur open te doen en hem achter me te sluiten. Daarna liep ik gelijk de woonkamer in, deed de deur open en het licht aan. Een harde en hoge gil verliet mijn mond bij het zien van een persoon tegen de muur. Tot mijn grootste ergernis was het Aurrisea. Als ze aan mijn spullen was gekomen, was ze dood. 'Kan je niet één keer ergens anders gaan zitten schooien en zielig doen?' gromde ik aanvallend. 'Ik heb namelijk geen behoefte om een gestoord wijf in mijn huis te hebben. Vertrek of ik gooi je eruit' begon ik te dreigen, waarbij ik haar met gespleten ogen aankeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik keek Aurrisea wat angstvallig na, maar gelukkig ging ze wel de juiste weg in. Ik wilde haar geheimen wel weten, maar ik zou er nooit naar durven vragen.Ik voelde hoe Zayn zijn armen om me heen sloeg en ik kroop nog wat dichter tegen hem aan. Het voelde warm en veilig in zijn armen. "Ze heeft problemen, maar nu ze bij mij thuis zit kan ze daar wat van bedaren." Ik zuchtte even. Ik was echt bang dat ze door haar eigen angst zichzelf nog eens wat aan zou doen. Ik draaide me naar hem toe toen hij zei dat iets hem speet. "Waarvoor zou je dat moeten zeggen? Je hebt niets misdaan. Dit gebeurt wel vaker, al is het vandaag wat erger dan gebruikelijk. Mika komt er wel overheen, Aurrisea ook en voor de rest kan het me nu niets schelen." Dat Mika rookte natuurlijk wel, maar daar zou ze ook mee kunnen stoppen, net als met de drank en het vechten. Ik pakte zijn hand en kneep er zacht in. "Laten we terug naar binnen gaan. Dan kan jij eten, ik spelen en kunnen we rond 10 uur weg." Ik glimlachte naar hem en wrong me uit zijn armen voor ik hem voorzichtig meetrok naar de deur.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Ik schrik op van de gil, en reageer uit een soort van impuls. Ik spring op en bal mijn vuisten.
    "GA WEG!" schreeuw ik keihard. "Laat me met rust! Alsjeblieft! Waarom volgen jullie me toch. Waarom mag ik niet leven, waarom mag ik niet blij zijn? Eerst mijn vader, toen jullie. Ik wil het niet meer! Ga weg... Ga weg..."
    Ik sla mijn handen over mijn oren en gil.
    "GA WEG!"
    Ik begin weer te schokschouderen en zak weer tegen de muur in elkaar.
    "Ik kan niet eens normaal omgaan met het zusje van mijn beste vrienden, ze lijkt te veel op jou Neije. Alsof jullie rol in mijn leven nog niet groot genoeg was. Zelfs nu, nu ik voor jullie gevlucht ben blijf ik spoken zien. En niet voor niks, zelf nu blijven jullie me volgen."

    Sorry, ik had zin om dramatisch te doen. Voor de duidelijkheid: Aurrisea heeft niks gehoord van wat Mika zei.


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    'Wat zit jij nou allemaal uit te kramen?' vroeg ik, en raar keek ik naar Aurrisea aan. 'Ik kan niet eens normaal omgaan met het zusje van mijn beste vrienden, ze lijkt te veel op jou Neije. Alsof jullie rol in mijn leven nog niet groot genoeg was. Zelfs nu, nu ik voor jullie gevlucht ben blijf ik spoken zien. En niet voor niks, zelf nu blijven jullie me volgen' Het werkte me nu echt op mijn zenuwen dat Aurrisea dingen uit zat te kramen wat nergens op sloeg. Woedend pakte ik haar arm vast, sleurde haar mee naar de bank en zette haar daar op neer. Ondanks mijn woede wilde ik haar rustig krijgen. Kijk niet op dat ik ineens zo doe, om zodra ze was gekalmeerd kon ze meteen vertrekken en als ze één woord verkeerd zei werd het met geweld. 'Thee, thee, thee' mompelde ik en ik liep naar de keuken waar ik alle kasten opentrok. Gelukkig zag ik enkele doosjes met theezakjes erin staan. Hopelijk lustte ze aardbeien, want ik ging niks anders zetten. Het was mijn lievelings, een simpele smaak. Na de waterkoker aan te hebben gezet en eerst wat koud water in de glazen te hebben geschonken zodat het niet te heet was, schonk ik het hete water in beiden glazen. Tot slot pakte ik de suikerklontjes, pakte twee theelepels, deed de zakjes erin en nam ze mee naar de woonkamer. Eerlijk gezegd verwachtte ik niet echt dat Aurrisea gelijk rustig werd of ook maar in een paar minuten, maar het viel te proberen. Alles zette ik op de salontafel neer en neutraal keek ik naar het onrustige meisje. Bezorgd zijn of wat dan ook was ik niet, maar echt haten deed ik ook weer niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Ineens grijpt een hand om mijn arm. Ik word naar de bank gesleurt daarop gedumpt. Pas als de persoon iets gaat zoeken merk ik wie het is.
    Mika.
    Ik zucht opgelucht, maar halverwegen de voorzichtige zucht twijfel ik of ik wel opgelucht zou moeten zijn. Dat Mika hier is, is natuurlijk minder erg als Bucc of Neije, maar nu denkt ze nog meer dat ik gek ben. Ik schop mijn pumps uit, het maakt me niet uit dat Mika me zomenteen weer wegstuurd, dan doe ik ze wel weer aan, en trek mijn benen op. Mika zet thee, suikerklontjes en lepeltjes op de tafel. Liam geeft nooit lepeltjes bij de thee, Mika dus blijkbaar wel.
    "Bedankt," zeg ik met een schorre en onvaste stem.
    Ik ben een tijdje stil, Mika kijkt naar me en ik sla mijn ogen neer.
    "Sorry..." mompel ik. "Voor alles... Sorry..."
    Ik pak het kopje thee en sla mijn handen stevig om het glas heen. Ik neem geen slok, maar hou de thee gewoon vast voor de warmte. Uiteindelijk nip ik toch aan de thee. Aardbeiensmaak.


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    De theelepels had ik ergens verstopt, zodat Liam ze niet zou vinden. Ik pakte één suikerklontje en gooide die in mijn thee, om vervolgens met het lepeltje er doorheen te roeren. 'Bedankt' zei Aurrisea. Ik hield mijn mond stevig dicht. Natuurlijk zou ze niet verbaasd opkijken als ik haar nu eruit zou gooien, maar laat ik maar eens aardig zijn en haar hier laten. Als ze niet naar huis wilde kon ze op Liam's kamer slapen. Dit deed ik enkel voor Liam, zodat hij ook eens trots op me zou zijn. De laatste tijd voelde ik me zo ongewenst. Liam hield van me, dat wist ik wel en ik natuurlijk ook erg van hem alleen ik had het gevoel dat ie me liever weg wilde hebben dan dat ik hier woonde. Misschien werd het gevoel zo minder, het was een rotgevoel. 'Sorry. Voor alles... Sorry' mompelde Aurrisea opeens. Echter keek ik daar wel van op. 'Waarom biedt je -je excuses aan?' vroeg ik verbaasd. Mijn stem was zacht, want het harde geluid kwam gewoon niet. Niet dat ik het wilde, ik had de behoefte nu niet. 'Ik bedoel maar. Als iemand hier haar excuses moet aanbieden, ben ik het wel. Verwacht maar niet dat ik het ga doen want dat gaat me wat te ver. En je mag me toch niet. Misschien omdat ik jou niet geweldig vind maar laat dat even achterwegen. Dus, waarom zou je eigenlijk sorry zeggen?' Het was niet gemeen of zoiets bedoeld, ik was serieus verbaasd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."