• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij mijn hand pakte en me meetrok naar de bar. Erg vond ik het niet. Dansen was niet helemaal mijn ding. Ik vond het heel gezellig, maar ik zette mezelf altijd erg voor schud. Ik liep dus gewillig met hem mee naar de bar en leunde daar tegen hem aan. Dat wat van mijn grenzen weg waren gevallen door de drank was ik eigenlijk heel blij mee. Anders zou dit nooit zo leuk zijn geworden. Ik leunde tegen hem aan terwijl hij bier bestelde. Ik glimlachte toen zijn arm om me heen kwam liggen. Ik grinnikte zacht en keek hem aan. "Ik ga ook zo wel met je mee hoor. Daar hoef ik echt niet dronken voor te zijn." Ik glimlachte en gaf hem een kusje op zijn nek. "Weet ik." In zijn nek rook hij nog lekkerder. Ik ademde nog een keer diep in voor ik het glas aanpakte en een slokje nam. "Was je dan nog iets van plan vanavond? Of spreken we morgen weer gewoon in de winkelstraat af? Ik vind alles best." Ik drukte een kus op zijn lippen voor ik tegen hem aan leundend rustig mijn bier begon te drinken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    'Ik ben gewoon onschuldig Lou en lachen doe ik toch wel' grinnik ik. Bij het kusje op mijn neus dat ik krijg glimlach ik. Die jongen had maar mooi pech, nu gingen we alleen nog maar kleffer doen. Ik luister naar Jim en wil gelijk reageren maar Louis doet het al. Hoe kan hij nou zeggen dat die gewoon wel met een andere jongen kan zoenen?! Is die gek geworden of zo, als je een relatie heb ga je degene gewoon niet bedriegen dat zou ik ook nooit bij Louis doen. Ik kijk Louis aan en een grijns verschijnt toch weer op mijn gezicht, 'Dan doe je je shirt toch uit' zeg ik met een knipoog. Daarna kijk ik boos naar Jim, wat denkt hij wel niet? Wat die allemaal wel zegt, morgen ging die zeker wel van alles horen maar ik wil mijn avond nu niet laten verpesten. ' Laat hem maar' zeg ik tegen Louis als die naar mij kijkt en ik druk een kus op zijn lippen.

    Zayn Malik
    Ik ging even met mijn hand door mijn haar en nam een slok van mijn bier. Ik grijnsde ligt en sloeg mijn arm weer rond hem heen. Ik knijp even speels in zijn zij, toen hij mijn nek kusten en grinnikte. 'Nou, ik heb net vernomen dat je het niet erg vind om bij mij te slapen. Dus als je wilt.' Of was dat raar? Ik kende hem net een dag? Nouja, er hoefde niets te gebeuren en het leek me wel gezellig om weer eens een keer niet alleen te slapen. 'En anders spreken we morgen gewoon af in de winkelstraat ja.' Zei ik nog snel. Ik kuste hem zachtjes terug en streelde met mijn duim de stof van zijn shirt toen hij tegen me aanleunde. Ik had nooit verwacht dat ik me zo op mijn gemak zou voelen met mijn medespeler. Ik had totaal niet het gevoel alsof we een spel speelde. Ik was het zelfs een beetje vergeten. Want ik vond het echt fijn met Liam. Misschien wel iets te fijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jim Edward Styles

    ik liep naar de koelkast en haalde daar allemaal alcohol uit. Eerst een paar biertjes. Daarna wat wodka. Daarna weer bier. En zo ging het elke keer. Opeens voelde ik alles om me heen zwak worden. En niet veel later werd ik in een zwart gat gegooit.. Nadat ik had geslapen werd ik weer wakker. Ik voelde me al iets nuchter maar helder na denken kon ik niet. Ik herinnerde me iets. Ik had ruzie met Louis en Harry.. En dat ik gezoend had met een andere jongen .. hah ze moesten eens weten dat de relatie tussen mij en Niall niet echt is.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik schrok wat op van het kneepje in mijn zij. Ik glimlachte naar hem. Misschien was het heel vreemd dat ik so comfortabel rond hem was, terwijl ik hem pas persoonlijk een dag kende. Was dat raar? Het voelde niet raar. Daarbij lag Aurrisea waarschijnlijk in mijn bed. Ik kuste hem zacht en voelde hoe hij met mijn shirt speelde. Ik leunde wat tegen hem aan en trok zacht terug. "Ik blijf bij jou, als je het niet erg vind." Ik nam nog een slok bier. Ik vond het echt fijn zo met Zayn. Te fijn voor een spel. Ik beloofde mezelf nu zodra ik nuchter was dat ik hier eens goed overna zou denken. De wedstrijd verliezen leek opeens niet zo'n groot probleem meer voor me. Ik vond het niet leuk, maar als dat betekende dat Zayn zo in mijn leven zou blijven had ik het er in ieder geval in deze staat zeker voor over. Een nuchtere staat wist ik niet zeker, want daar had ik zorgen en hier niet.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson'
    'Nee, je bent gewoon gemeen, Hazz, maar je hebt inderdaad een punt.' zei ik lachend. Een klein kusje plaatste ik deze keer op zijn lippen waar een glimlach rond speelde. Ik was al klef bezig, maar nu zou dat alleen maar erger worden. Mensen konden me niet verbieden en daarbij had ik gewoon een nieuwe verslaving opgelopen. Ik kroop dicht tegen Harry aan terwijl de woorden voor Jim mijn mond verlieten. Net op het moment voor Harry wat wilde zeggen. Alleen was ik net iets eerder, maar we waren het er allebei over eens dat het gewoon niet kon. Ik grinnikte zacht bij de woorden van Harry. 'Dat wil je te graag, Boo.' zei ik en tokte de jongen op zijn neus. Ik besteedde geen aandacht meer aan Jim en bleef Harry aankijken. 'Doe ik ook, maar je kunt het gewoon niet maken.' zei ik, maar glimlachte toch al snel weer door de kus op mijn lippen. Heel kort beet ik daarna op mijn lip waarna ik de hand van Harry vastpakte en hem door de menigte meetrok naar de wc's. Daar was het tenminste iets rustiger. Alleen was het makkelijker gezegd dan gedaan, want wankelde aardig. Toch kwamen we daar redelijk snel aan en liep naar binnen. 'Maar om terug te komen op je woorden..' grinnikte ik en liet zijn hand los om plaats te nemen op de wastafel. Heel even keek ik in de spiegel achter me, maar al snel weer naar de jongen. 'Misschien nog ideeën op me op andere gedachten te brengen? '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Ik gemeen? hoe kom je erbij?' vraag ik lachend en grijns daarna weer. Ik glimlach door het kusje op mijn lippen, daar kon ik geen genoeg van krijgen.' Dat wil ik inderdaad heel erg graag' zeg ik met een grijns rond mijn lippen maar weet dat hij dat helaas niet gaat doen, erg jammer want anders had ik een nog beter uitzicht gehad. Ik bedoel zijn lichaam ziet er zeker goed uit. 'Nee ik weet het, maar ik wil hierdoor niet mijn avond laten verpesten' zeg ik en glimlach zwakjes. Ik laat me meetrekken naar de wc waar het een stuk rustiger is. Ik kijk hem aan en een brede grijns komt op mijn lippen. Ik loop naar hem toe en ga tegen hem aan staan. 'Nou misschien dat ik het dan voor je doe? is dat goed genoeg?' grijns ik en kijk hem aan. Ik laat mijn lippen kort over de zijne gaan maar laat het daar ook weer bij en blijf hem aankijken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 21:32 ]

    Louis Tomlinson
    'Omdat het zo is, Harry Styles.' antwoordde ik lachend en stak mijn tong naar hem uit. Ik moest moeite doen om niet nog een kusje op zijn lippen te drukken, want was weer een keer te klef bezig. 'Zie en dat is de reden dat ik dat niet doe.' zei ik en tikte de jongen nogmaals op zijn neus. Mooi niet dat ik hier mijn shirt uit zou trekken. Ik was wel niet helemaal bij, maar voor dat moest ik toch wel iets meer ophebben. 'Onze avond word er ook niet door verpest en deze zal alleen maar nog beter worden.' zei ik en drukte toch nog een klein kusje op zijn neus. Dan moest die jongen maar niet zo leuk zijn. Daarna trok ik hem mee naar de wc en de brede grijns was niet te missen bij hem. Mijn armen sloeg ik om hem heen toen Harry tegen me aan ging staan en trok hem nog iets dichter naar me toe. Met een schuin hoofd keek ik de jongen aan en na een kort een bedenkelijk gezicht getrokken te hebben, deed ik mijn armen omhoog. 'Daar kan ik wel meeleven.' Alleen liet ik mijn armen als snel weer zakken en plaatste mijn hand tegen Harry zijn wang. Ik keek hem diep in de ogen voor ik nog een kusje op zijn lippen drukte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Dat vindt ik een slechte reden' lach ik en voel het tikje op mijn neus. ' Ik weet dat onze avond iet verpest wordt want dat kan al niet meer en dat wordt alleen nog maar leuker' grijns ik en glimlach door het kusje op zijn neus. Louis kijkt me bedenkelijk aan, volgens mij gaat die het nu wel doen. Daar ben ik wel blij mee. Hij doet zijn armen omhoog en tevreden grijns ik. 'Gelukkig maar' zeg ik alleen als ik me handen naar zijn shirt beweeg gaan zijn armen alweer omlaag en krijg ik een kusje. Ik glimlach even en kus hem terug. 'En nu armen omhoog' grijns ik maar doe ze zelf al omhoog. Ik trek zijn shirt uit en leg die naast hem neer. 'Dat shirt stond je goed, maar dit ziet er toch nog beter uit' grijns ik en bekijk zijn lichaam even. Mijn handen gaan over zijn borstkas heen en ik druk daarna een kusje op zijn lippen.

    Louis Tomlinson
    'Dat moet jij weten, want een andere krijg je toch niet.' Grijnsde ik onschuldig waarna im knikte. 'Goed dat je het ermee eens bent aangezien we die tijd weer in andere dingen kunnen steken nu.' Lachte ik.
    Met mijn bedenkelijke gezicht had Harry volgens mij ook al door dat ik het wel zou doen. Daarbij maakte het hem blij en hoefde ik niet meer met een klevend nat shirt aan te lopen. 'Wees maar blij, want komt niet te vaak voor.' Zei ik, alleen had mijn armen al iets te snel weer naar beneden gedaan. Ja, dat moet die jongen me maar niet afleiden. Dit soort dingen kreeg je dan. Kort glimlachte ik tegen zijn lippen en wilde mijn armen alweer omhoog doen, maar dat deed Harry zelf alweer. 'Ik wed dat -dat bij jou ook zo is.' Zei ik onschuldig waarna ik mijn handen naar de zoom van zijn shirt liet glijden. Zijn handen gingen ondertussen over mijn borstkas en lieten branden plekken achter. Een zacht gemurmel verliet mijn mond, alleen was dit al snel weer voorbij. Ik trok een heel klein pruillipje, maar trok zonder wat te zeggen, Harry weer dichterbij om mijn lippen op de zijne te plaatsen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ik trek een pruillipje maar grinnik dan, 'dan vindt ik je reden toch maar goed' lach ik en glimlach even. ' ik ben het vgens mij altijd met je eens dus ook deze keer ja' glimlach ik naar hem. ' ik ben ook blij en ik ga er wel voor zorgen dat het vaker voorkomt: grijns ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. ' nou als je dat denkt moet je maar kijken he' grijns ik, ik had er totaal geen probelemen mee mijn shirt uit te trekken. Ik zie zijn pruillipje nog voordat ik een kus had gegeven. Ik wil weer opnieuw mijn haden over zijn bortkas laten gaan maar wordt al snel dicht tegen hem aangetrokken. Ik kus hem gelijk terug terwijl ik nog ietsie dichter tegen hem aan ga staan

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 16:39 ]

    Zayn Malik
    De glimlach op mijn lippen werd groter en langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Verschikkelijk.' Grinnikte ik sarcastisch. Ik duwde mijn neus even tegen zijn wang en grinnikte. 'Nee, graag zelfs.' Zei ik nu eerlijk. Ik nam nog een slok van mijn bier en zetten het glas neer. 'Dan krijg je morgen ontbijt a'la Malik op bed.' Grijnsde ik. Niet dat ik geweldig kon koken, maar het ging om het idee. Ik hoopte dat het morgen hetzelfde zou zijn als nu. Maar ik was bang dat als de drank was uitgewerkt en we allebei met een kater waker eerden straks, dat niet het geval zou zijn. Of tenminste, dat Liam niet meer zo soepel was. Maar ik er alles aan gaan doen, om hem ook nuchter zo op zijn gemak te stellen. Maar zolang het nu nog zo was, moest ik er maar gebruik van maken. Ik kuste hem weer zachtjes en streelde met mijn vrije hand zijn wang. Ik ging dit zo verliezen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik grijnsde licht en dronk het laatste beetje van mijn bier op. "Fijn, want mijn bed is vol." Ik zette mijn glas naast die van hem en ik pakte zijn hand weer vast. Ik glimlachte breed bij het ontbijtje op bed. "Dat hoeft toch helemaal niet." Ik was daarbij wel benieuwt wat hij zou maken. Toch was ik bang dat ik morgen nuchter en met een lichte kater weer een stuk terughoudender zou zijn. Niet dat ik dat wilde, maar het gebeurde waarschijnlijk nou eenmaal. Mijn gedachten werden onderbroken door Zayn die zijn lippen weer op de mijne drukte. Ik kuste hem zacht terug en legde mijn handen rustig op zijn borst. Ik voelde me zo dolgelukkig, rustig en in de zevende hemel. Volgens mij waren dit de gevoelens waardoor je verloor, maar wat maakte het uit? Voor mij helemaal niet meer. Morgen ochtend zou ik smsen als ik het nogsteeds zo erg voelde, maar daar ging ik eigenlijk al vanuit, omdat deze gevoelens over de dag steeds erger waren geworden. Mijn handen gleden langzaam naar zijn nek waar ze bleven liggen. Zo zou ik opzich wel de hele avond kunnen blijven staan


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik trok mijn lip naar onder en keek Lism met een pruillip aan. 'Nou, als dat de enige reden is.' Mijn gezicht veranderde al weer snel in een glimlach en ik haalde mijn schouders op. 'Krijg je toch.' Zei ik met een engelegezicht. Tenminste, als ik niet tot ergens dik in de middag bleef slapen. Ik was iemand die heel de dag kon slapen en dan nog moe kon zijn. Maar nu niet. Nu was ik springlevend. Mijn hart klopte in mijn keel en rustig kuste ik hem. Ik had dit totaal niet aan zien komen. Vanochtend had ik nog gedacht dat ik dit wel even deed. Liam om mij. Vinger zou winden en hem verliefd laten worden, zodat ik daarna met opgeheven hoofd weg kon lopen. In plaats daarvan was ik degene waarvan de knieën het bijna begaven. Ik wilde meer, maar ondanks de drank, wilde ik nog altijd niet te hard van stapel lopen. Want ik was nog altijd bang voor zijn afwijzingen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 7:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn glimlach vervaagde iets, maar kwam al snel weer terug. 'Goed om te horen, want ik had niets anders.' zei ik lachend en knikte toen. 'Volgens mij wel ja, dus dat komt eigenlijk wel goed uit.' zei ik. 'Jij gaat helemaal niet zorgen dat het vaker voorkomt, want dat komt het toch niet.' Mijn lach vulde de ruimte waarna ik vrolijk knikte. Harry zijn armen deed ik nu in de hoogte, om vervolgens zijn shirt uit te trekken. Volgens mij waren er heel weinig dingen waar die jongen geen probleem mee had. Een stralende glimlach verscheen op mijn gezicht door het kusje en mijn uitzicht, wat mijn pruillip dus ook liet verdwijnen. 'Je mag er zelf ook wel zijn en niets te klagen hebben hoor, Hazza.' zei ik terwijl ik mijn vinger over een van zijn tatoeages liet glijden. Daarna kort ik hem dichter naar me. Mijn armen sloeg ik rond zijn nek en glimlachte kort tegen zijn lippen.

    ( Ik schakel heel even naar de laptop want mijn mobiel is leeg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer