• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Poor you... (Ik zit thuis te... zitten... Nou ja, meer liggen...)]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik liep weg van Mika haar tegenspraak. Ik was echt pissig. Die pissigheid veranderde in spijt toen ik Zayn niet meer zag. Snel ging ik naar buiten en daar zag ik hem staan roken. Ik ging naast hem uit de rook staan. "Sorry." zei ik voorzichtig. "Dit had je niet moeten zien. Het spijt me dat ik je avond het verknalt." Ik keek hem aan met berouw in mijn ogen. Nog voor hij iets kon zeggen of doen kwam Mika naar buiten. Ik duwde me af van de muur om haar tegen te houden, maar het was te laat. Ze stak al van wal met haar boze speech. Toen ze begon over die player Nolan werden mijn ogen groot en balde ik mijn vuister. Ze draaide haar rug naar me toe, maar ik pakte haar schouder en draaide haar terug. "Mika, je weet dat ik dit alleen doe om je te proberen te beschermen. Van Zaynie van ik het ook niet leuk, maar ik ben niet zijn voogd, wel de jouwe. Ik ga het echt niet tegen papa en mama zeggen, als je dat soms denkt. Maar het ging net zo goed met het drinken, dan begin je aan dit. Waarom?" Ik keek even naar Zayn. "Daarbij kan ik mijn vriendje toch niet dwingen te stoppen met roken?" Ik keek naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. "Doe ze alsjeblieft weg, ga naar huis en kijk daar tv met een biertje uit de koelkast. Ga een dag lekker optijd naar bed. Dan zie ik je in de morgen." Ik kon niet boos blijven op mijn kleine zusje. Dat was misschien ook wel goed aangezien we samen leefden. Toch zou ik alles op alles zetten om haar weg te krijgen van de sigaretten en de meeste van de drank. Een paar bier kon ik mee leven, maar stomdronken van de whiskey, dat zeker niet.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam kwam al snel naar buiten en begon meteen zijn spijt te betuigen. Even werden mijn ogen groot en wilde schudden ik met mijn hoofd. Hij moest niet denken dat het zijn schuld was. Ik was gewoon moeilijk net nieuwe contacten leggen en al dat geruzie maakte het niet beter. Maar voordat ik iets kon zeggen kwam zijn zusje alweer naar buiten. Ik klapte mijn mond weer dicht en hees ik nog maar wat aan mijn sigaret. Ik sloeg mijn ogen neer toen ik en mijn rijgedrag erbij betrokken werden. 'Ik ben aan het minderen.' Mompelde ik zachtjes. Mijn ogen schoten weer richting Liam toen hij me zijn vriendje noemde en mijn kaken kleurden rood. Toch verscheen er een glimlach op mijn lippen. Het was raar om het zo te bekijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mika Isobel Payne

    Toen Liam me omdraaide trok ik mijn wenkbrauwen op. 'Mika, je weet dat ik dit alleen doe om je te proberen te beschermen. Van Zaynie van ik het ook niet leuk, maar ik ben niet zijn voogd, wel de jouwe. Ik ga het echt niet tegen papa en mama zeggen, als je dat soms denkt. Maar het ging net zo goed met het drinken, dan begin je aan dit. Waarom?' Een zucht verliet mijn mond. 'Ik heb echt geen moord gepleegd, hoor. Als je dat soms dacht. Roken is niet erg' mompelde ik. 'Drugs zijn erger, wees blij dat ik die niet aangeboden kreeg' Ineens kaapte ik mijn in af. 'Zaynie?' herhaalde ik. 'Daarbij kan ik mijn vriendje toch niet dwingen te stoppen met roken?' zei hij, gevolgd door een kus op mijn hoofd. 'Sinds wanneer heb jij een vriendje?' vroeg ik verbaasd. 'En sinds wanneer ben jij bi?' vroeg ik, nog verbaasder. 'Fijn joh, alles word me ook echt verteld!' zei ik geërgerd. 'Laat me raden, Aurrisea wist het wel? Ja, want Aurrisea is geweldig!' imiteerde ik mezelf weer na van net. 'Doe ze alsjeblieft weg, ga naar huis en kijk daar tv met een biertje uit de koelkast. Ga een dag lekker optijd naar bed. Dan zie ik je in de morgen' Even dacht ik na, maar schudde mijn hoofd. 'Ik blijf denk ik slapen bij Nolan. Morgen ben ik weer terug. Tot morgen' besloot ik, waarna ik me weer omdraaide en de straat uitliep. Nolan's appartement was toch maar drie minuten lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik luisterde naar haar verweer. "Dat is bullshit, Miek, dat weet jij ook. Roken is hardstikke slecht voor je en als het drugs waren geweest zat je nu in de kliniek een straat van mama en papa weg." Mijn kaken werden knalrood toen ze vragen begon te stellen. "Euhm..." Maar nog voor ik iets kon zeggen begon ze al weer. "Dat is niet waar, Mika. Jij zou de eerste zijn die ik het zou vertellen. Ik ben gewoon verward en bang. Bang dat jij het niet goed zou keuren, bang wat papa en mama en de rest van de familie ervan zullen vinden." Ik keek haar hopeloos aan, wat alleen nog erger werd bij haar volgende andwoord. "Alsjeblieft, Mika. Alsjeblieft niet. Ik wil niet dat er iets met je gebeurt en ik vertrouw die Nolan gast voor geen meter. Ga alsjeblieft naar huis." Ik keek haar smekend aan, maar ze draaide haar rug naar me toe en liep de straat uit. Ik draaide me naar Zayn en liet me weer naast hem tegen de muur vallen. "Sorry dat alles zo moet lopen. Ik had graag gewilt dat dit een leuke avond zou zijn geworden en dat is dit nu zeker niet." Ik zuchtte en sloeg mijn ogen op ten hemel waar duizenden sterren twinkelden. Waarom moest dit allemaal zo gaan. Hij had dit niet moeten zien. Zelfs vrienden die ik al mijn hele leven kende zagen Mika en ik zo en hem kende ik maar een halve dag persoonlijk. Ik hoorde mijn telefoon gaan en keek ernaar. Kunnen jullie twee nou nooit eens een keer niet ruziën? En ga het niet op Mika afschuiven, want ik weet zeker dat jij er ook een flink aandeel in hebt. L Ik verzond het. Ik was gewoon zo teleurgesteld in die twee. Waarom konden ze zich niet een avond samen gedragen?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 17:52 ]


    Bowties were never Cooler

    [@LIamarmy: Ik had met Aurrisea Liam een sms-je gestuurd, dat je het weet ;) (Haha, ik heb gewoon niks te doen, of mijn personages moeten een gesprek houden ;p)]


    Reality's overrated.

    [Aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Kunnen jullie twee nou nooit eens een keer niet ruziën? En ga het niet op Mika afschuiven, want ik weet zeker dat jij er ook een flink aandeel in hebt. L
    Ik bijt in mijn lip. Liam is duidelijk teleurgesteld, logisch.
    Het spijt me echt Liam. Ik probeer het echt, maar ik weet niet wat het is, maar we mogen elkaar niet. Ik probeer haar te negeren, maar dat lukt gewoon niet. Sorry, ik weet dat ik niet perfect ben, en ik probeer echt te veranderen. Maar ik vind het gewoon moeilijk. Dat is natuurlijk geen excuus. Ik begrijp dat dit niet echt het moment is, maar misschien moeten we hier over praten. Ik wil het ook echt proberen goed te maken met Mika. Echt. X A.
    Zuchtend kijk ik op. Tom kijkt me vragend aan.
    '"Wat is er?" verduidelijkt hij zijn blik.
    "Ik kan het niet zo goed vinden met de zus van mijn beste vriend, Liam, en dat vind hij niet zo leuk. Wat begrijpelijk is."
    Hij knikt bedenkelijk. "Tja..."

    [Sorry, fail... Ik weet ff niks.]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Ik trapten mijn sigaret uit en keek vooral alles behalve naar Liam en Mika. Gewoon omdat ik dat ongemakkelijk vond. Ik staarde de verlichte straat in. Dronke tieners die voorbij strompelde en verliefde stelletjes die niet van elkaar af konden blijven. Het leek een eeuwigheid te duren, maar pas toen Mika wegliep keek ik terug naar Liam. 'Het geeft niet. Je doet je best.' Ik wilde zijn hand vastpakken, maar hij pakten zijn mobiel. Maar toen hij klaar was pakte ik toch zijn hand. Ik bracht hem naar mijn gezicht en kuste zachtjes zijn handpalm, waarna ik onze handen weer liet zakken. Ik staarde voor me uit. 'Meende je het?' Vroeg ik stil. 'Dat van, dat ik je vriendje ben?' Ik schaamde me dood. Maar het klonk allemaal zo raar. Gewoon omdat ik wist dat hij niet verliefd op me was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte even naar Zayn voor ik Aurrisea terug smste. Ik vond het echt niet leuk hoe die twee altijd elkaar als katten in de haren vlogen. Ik draaide maar Zayn toen hij mijn hand pakte en glimlachte misschien zelfs wat verlegen toen hij mijn handpalm kuste. Ik keek naar hem bij zijn vraag. Ondanks dat ik niet direct het andwoord wist liet ik onze handen in elkaar gevouwen. "Euhm, grotendeels wel ja. Je bent zeker mijn vriend. Verder weet ik het niet. Alleen zal ik nooit echt tegen mijn zusje liegen. Als ze dus door zal vragen ben ik eerlijk. Ik hoop dat je het begrijpt. Dit was al moeilijk voor me." Ik keek hem aan en pakte ook zijn arndere hand. Ik verstrengelde onze vingers en keek recht in zijn diep bruine ogen. Hij was de stabiele factor in al mijn onstabiele gedachtes en gevoelens. Het was fijn, maar misschien ook nog wel verwarrender van de verwarring zelf. Mijn telefoon ging weer, maar ik negeerde het. Het was vast niet belangrijk genoeg.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 22:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik keek Liam nog altijd niet aan en beet op de binnenkant van mijn wang. Toch knikte ik langzaam. Natuurlijk moest hij eerlijk tegen zijn zusje kunnen zijn. Wat eerlijk in dit geval dan ook was. Want daarnet had hij me nog zijn vriendje genoemd, maar nu was dat blijkbaar weer veranderd. Ik snapte er niets meer van. Niet dat ik zozeer wilde dat we "een relatie" hadden. Ik bedoel, we waren niet verliefd op elkaar. Maar we waren wel aan het daten. Tenminste, dat dacht ik toch. Mijn hoofd was een grote bende en ik kwam er letterlijk geen wijs meer uit.
    Uiteindelijk keek ik Liam toch aan, nadat ik even naar onze handen had gekeken. Hij had nu ook mijn andere hand gepakt en ik ging automatisch wat rechter voor hem staan. Ik beet op mijn lip en staarde hem aan. De drang om hem te kussen was intens, maar ik hield me in. Ik wist onderhand wel hoe Liam daar tegen aan keek en had het eigenlijk gehad met alle afwijzingen. Ondanks de afscheidskus van vanmiddag. Ik hield niet van afgewezen worden. Op wat voor manier dan ook. Ik beet op mijn lip en sloeg mijn ogen weer neer. 'Het spijt me. Volgens mij maak ik het alleen maar moeilijker voor je. Als die weddenschap er niet was geweest had je er ook niet achter hoeven komen dat je op jongens valt.' Als hij dat al deed tenminste. Ik voelde me zo'n sukkel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zeker in het begin toen ik weer begon te praten ontweek Zayn mijn oogcontact. Dit was voor hem waarschijnlijk even verwarrend en nog ongemakkelijker dan voor mij. Ik glimlachte toen hij me aankeek. Ik keek hoe hij op zijn lip beet bij het horen van mijn woorden. Bij een meisje zou ik direct hadden gezegt dat ze het niet moest doen omdat dat mijn taak was, maar ik was verward wat te doen met hem en daarbij wist ik dat hij het voor mij rustig wilde doen. Dan moest ik hem niet uitdagen. Mijn ogen werden groot bij zijn woorden en ik beet even op mijn wang. Wat moest ik hierop terug zeggen. Ik sloeg mijn ogen neer en zuchtte even. "Het maakt niet uit, Zayn. Echt niet." Ik keek hem aan. Ik wilde niet dat hij zich voor mijn verwarring schuldig zou voelen. Het was niet zijn schuld. "Zullen we terug naar binnen gaan? Dan speel ik nog wat, kan jij wat eten en daarna gaan we dit alles vergeten ergens in een club." Ik kneep zacht in zijn handen. "Goed?" Ik zou nog wel een extra liedje voor hem spelen. Dat verdiende hij zeker na zo'n rot begin van de avond. Ook kon ik het beste denken als ik aan het spelen was. Dat was wel handig aangezien ik geen idee meer had wat echte gevoelens waren, wat gewoon kwam door verwarring en wat er eigenlijk bijhing maar niet echt was.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Liam sms't niet terug. Shit, hij is dus echt boos. Als ik gebeld word neem ik meteen op, in de hoop dat het Liam is. Maar nee.
    "Waar ben je? We missen je! Je vader zoekt naar je!" klinkt de stem van Bucc door de telefoon.
    Ik schrik en slik. Stilletjes en met trillende handen druk ik op het rode hoorntje. Dan sta ik op, grits mijn jas van de stoel en ren naar buiten. Mijn hele lichaam trilt. Ze hebben me gevonden.
    Ik moet frisse lucht hebben en schiet langs Liam en Zayn, op zoek naar een plekje waar niemand is, waar niemand me kent. Jammer genoeg struikel ik ten oog van iedereen buiten over mijn hakken, of meer mijn eigen voeten. Terwijl ik een best wel harde smak tegen de grond maak rol ik door. Tot ik op mijn achterwerk belland. Mijn knieën trek ik op en ik sla mijn armen om mijn benen. Kan mij het eigenlijk wat schelen dat iedereen het ziet, ze denken toch al dat ik gek ben. Ik kan naar niemand toe. Liam, mijn beste, en enige, vriend is boos op me. Ineens weet ik waarom ik altijd ruzie heb met Mika, ze doet me aan Neije denken, de vriendin en handlangster van Bucc.
    Ik leg mijn hoofd in mijn schoot en krimp nog verder in elkaar. Mijn schouders beginnen te schokken, maar ik huil niet. Niet echt.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:48 ]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    De zweer die in de licht hing was ongemakkelijk. Liam zei wel dat het niets uit maakten, maar zo voelde het wel. Het maakte heel veel uit. Ik had in het begin gewoon moeten voorstellen om de weddenschap achterwege te laten. Dan konden we nu gewoon simpele vrienden zijn en Liam verder gaan met zijn hetero leven. Dat vond hij waarschijnlijk veel beter. 'Als je wilt.' Ik twijfelde even en slikte. Ik wilde de weddenschap niet opgeven. Het zou alleen maar awkward worden en de kans dat ik mezelf dan nooit meer liet zien was groot. En ik wilde Liam nog veel vaker zien. 'Kunnen we ook gewoon stoppen. Dan hoef jij niet te doen of je op jongens valt en hoef je ook niet bang te zijn voor iedereen hun reactie. Ik wil me niet opdringen Liam.' Ik kneep automatisch iets harder in zijn handen, omdat ik er zenuwachtig van werd. En ik bang was voor zijn antwoord.
    Ik knikte langzaam toen hij vroeg of we weer naar binnen gingen en wilde hem meetrekken. Maar ik deinsde achteruit toen Aurrisea naar buiten kwam rennen. Even bleef ik staan en volgde mijn blik haar. Niet veel later maakte ze een val. En kroop ze ineen. Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang en liet ik Liam los. Hij wilde vast naar haar toe nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek Zayn aan. Hij leek zo erg te twijfelen. Zie je wel. Ik had de eerste avond zo erg verpest dat hij niet eens vrienden meer wilde zijn. Ik schrok wat toen hij harder in mijn handen kneep, maar eigenlijk nog meer van zijn woorden. Ik wilde helemaal niet stoppen. Het was zo gezellig geweest. Alleen die bitchfight tussen de twee meiden had roet in het eten gegooit. Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. "Je waagt het niet nu op te geven, Zayn. Ik kan wel iets hebben en zolang Mika haar mond dicht houd hoeft mijn familie niets te weten. Ik wil alleen weten of je dit ook echt met mij wil doen, of liever met iemand die hier wel bekent mee is." Ik keek hem aan. Niet veel later vroeg ik of hij mee naar binnen wilde, maar net toen we erheen wilden gaan stoof Aurrisea de deur uit. Ik volgde haar met mijn ogen. Op de hoek viel ze en bleef ze liggen. Ik wilde naar haar toe gaan, maar ook wilde ik Zayn niet alleen laten. Ik voelde hoe Zayn me los liet. Even keek ik naar hem om. "Wacht hier. Ik ben in een tel terug." Hij had al veels te lang moeten wachten, maar ik kon haar niet zo laten liggen, hoe boos en geirriteerd ik ook haar over haar was. Ik liep naar haar toe en hees haar overeind. "Sea, ga naar mijn huis, maak wat thee voor jezelf en warm de pannekoeken op die in de koelkast staan. Bewaar er wel 2 voor Mika, alsjeblieft." Ik drukte mijn huissleutel in haar handen. "Doe de deur achter je op slot en alles moet goedkomen. Neem een douche, trek wat droogs aan, kijk tv, whatever. Maar blijf hier niet liggen." Ik wist dat ook zij problemen had. Ik vroeg er maar niet naar, maar ik wilde haar wel een veilig plekje geven.


    Bowties were never Cooler