• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik grinikte zachtjes en knikte overteugd. 'Met jou wel.' Grijnsde ik en wiebelede ik met mijn wenkbrauwen. waarna ik terug keek naar het plein omdat het zou beginnen. Ik liet Liam zijn hand los om, mijn arm over zijn onderrug te slaan en pakte zijn hand weer beet met mijn andere hand. Mijn aanzicht was niet bijsters intressant, maar het was waar dat je dit gewoon een keer moet hebben gezien. Iets wat mij nooit gebeurt zou zijn zonder Liam. 'Dankje, li.' Zei ik zacht, zonder hem aan te kijken. Ik wist niet zo goed waarom ik hem bedankte, maar ik vond het nodig. Nodig om te laten zien dat ik hem waardeerde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik grijnsde naar hem. "Zeker mooi." Ik keek even naar beneden toen hij mijn hand losliet. Toen ik zijn arm om mijn rug voelde verstrakte ik even. Ik was best wat geklooi gewent, maar dit niet. Ik keep zacht in zijn hand toen hij de mijne weer vastpakte en keek weer naar voren, maar mijn rug bleef vrij strak recht staan. Ik keek toch met een klein glimlachje naar het hele spektakel, wat niet heel erg spectaculair was. Ik keek naar hem toen hij me bedankte. "Waarvoor? Ik heb toch niets bijzonders gedaan? We hebben alleen ijs gehaald en hiernaar gekeken." Ik vond het nou niet echt een bijzondere eerste date, behalve dat dit alles was vreemd voor me voelde en het bij hem allemaal zo makkelijk leek te gaan. Het vreemde was dat ik een rokkenjager was geweest, een hele tijd geleden, maar mijn hart was te vaak gebroken om nu roekeloos de liefde in te stormen en zorgeloos en speels met hem mee te gaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam verstrakte zo onder mijn aanraking dat ik vrijwel meteen mijn arm liet zakken. Ik beet even op mijn lip en bleef strak voor me uitkijken. Ik was duidelijk weer te ver gegaan. Ik keek naar het schouwspel op het plein. Langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Gewoon.' Mompelde ik zachtjes en durfde hem niet zo goed meer aan te kijken. Bang dat het weer ongemakkelijk zou worden. 'Dat je me een kans geeft.' Tenminste, ik dacht dat, dat de reden was. Hij had me ook kunnen laten staan en niet eens hoeven komen opdagen .


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek naar hem en probeerde hem weer in de ogen te kijken. Hij leek mijn ogen toch steeds te ontwijken, dus ik gaf het maar op. Ik glimlachte bij zijn reden. "Daar hoef je toch geen bedankt voor te zeggen. Je bent hartstikke aardig en leuk om mee rond te hangen. Waarom zou ik het geen kans geven?" Ik haalde een hand door mijn haren. "Zullen we zo anders maar terug gaan naar de winkelstraat? Dan kan jij je weg terug naar huis vinden en kan ik ook naar huis terug om me om te kleden enzo. Misschien kunnen we dan nog wel als ik uitgespeeld ben naar een club ofzo, als je het leuk vind?" Er lagen er best een paar leuke in de buurt van het restaurant en het zou pas 10 uur zijn als ik klaar was. Morgen hoefde ik toch niet te werken, dus waarom niet?


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Langzaam haalde ik mijn schouders op en kauwde ik op de binnenkant van mijn wang. 'Ik ben het wel gewent dat mensen mij vanaf de eerste seconde al niet mogen.' Mompelde ik. En verving mijn hand weer door de andere, zodat het wat makkelijk vasthouden was. En aangezien Liam toch niet wilde dat ik hem verder aanraakte. Uiteindelijk keek ik hem toch weer aan, toen het schouwspel was afgelopen en ik knikten. 'Prima.' Ik liet mezelf van het hekje afglijden en trok mijn broek op, toen ik stond. Ik moest echt eens een riem gaan kopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek hem verbaast aan. "Dat kan ik me nou niet voorstelling." Ik kon het me echt niet voorstellen. Hij was wat handtastelijk, maar dat moest eigenlijk ook voor de weddenschap, maar voor de rest was hij voor zo ver ik wist echt een lieve jongen. Toen het schouwspel was afgelopen moest ik grijnzen van zijn andwoord. "Leuk. Ik keek even hoe hij van het hekje gleed en voor mijn neus zijn broek omhoog trok. Ik sprong van het hekje naast hem en hees ook mijn broek op. Ik had dan wel een riem aan, die werkte gewoon niet goed. Nogsteeds hingen de meeste van mijn broeken onder mijn kont als ik niet bleef hijsen. "Zullen we dan nu rustig terug gaan naar de winkelstraat?" vroeg ik aan hem. Ik pakte voorzichtig zijn hand. Ik hoopte maar dat ik hem niet gekwetst had door zijn aanrakingen steeds af te wijzen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. Het was toch echt zo. Waarschijnlijk omdat ik bij mijn normale vrienden waarschijnlijk toch iets anders was. En dan bedoelde ik niet aardiger. Liam kwam naast me neer en ik keek even achter ons, iedereen liep door elkaar en het zag er vanaf hier best grappig uit. Ik keek weer terug naar Liam toen hij zijn hand vastpakten en glimlachte klein. Dit keer had ik de neiging mijn hand terug te trekken. Hij maakte me gewoon onzeker. Maar ik vouwde uiteindelijk toch mijn hand in die van hem. Wetend dat als ik nu terug zou trekken we elkaar waarschijnlijk nooit meer aan zouden durven te raken. Ik knikte langzaam, waarna ik het voortouw nam om te gaan lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik knikte even bemoedigend toen hij twijfelde om mijn hand te pakken. Gelukkig deed hij het toch en hij begon te lopen. Ik trok even zacht aan zijn arm. "Deze kant op, of wil je aan de andere kant van de stad bellanden?" Ik trok hem even naar me toen om hem een kus op zijn wang te geven voor ik rustig begon te lopen. Ik had het dus wel verpest. Hij, de jongen die zo makkelijk lichamelijk contact had, had getwijfelt mijn hand vast te pakken. Ik wilde graag rustig aan doen, maar misschien was dat wel geen optie met hem en met dit spel. Misschien moest ik er maar gewoon vol in duiken met geen kans om er ooit meer uit te komen. Ik trok hem wat dichter naar me toe en keek rond op zoek naar de juiste straat zonder veel toeristen. Of een bankje. Ik wilde namelijk eigenlijk met hem hierover nog praten voor we weer voor nu onze eigen weg gingen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 9:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Verbaast keek ik rond. Ik dacht toch echt dat we hier vandaan waren gekomen. Maar ik had dan ook totaal geen richtingsgevoel. 'Kan ook leuk zijn.' Mompelde ik nonchalant. Nee, natuurlijk niet Zayn, doe niet zo achterlijk. Ik beet op mijn lip toen Liam zijn lippen op mijn wang drukte. Ik vond het oneerlijk. Hij mocht wel aan mij zitten en me kusjes geven, maar als ik iets deed ging ik te ver. Ik kneep even in zijn hand en liep langzaam met hem mee de goede kant op. 'Zoek je iets?' Vroeg ik, toen hij maar rond bleef kijken. Straks wist hij de weg ook niet meer. En dan hadden we toch wel een probleem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte wat en keek naar hem. "Gewoon ergens rustig." Plots spotte ik een bankje in een van de dwarsstraten van de grote winkelstraat. De touristen kwamen hier nooit, maar het stond wel in de zon. Ik trok hem zacht mee en ging op het bankje zitten. Ik trok hem naast me en liet hem toen helemaal los. "Kunnen we even praten? Als je het niet erg vind?" Ik keek hem aan en vouwde mijn handen nerveus in elkaar waardoor mijn knokkels lichtelijk wit werden. "Ik wil dit echt proberen met jou te winnen, Zayn. Het lijkt bij jou allemaal zo gemakkelijk te gaan, maar ik weet gewoon niet zo goed wat te doen. Sorry." Ik keek hem met mijn grote bruine ogen aan. "Wil jij het ook proberen met mij te winnen?"


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik was verbaast. We gingen toch terug naar de winkelstraat, om daar beide onze eigen weg weer te gaan? Toch liet ik me meetrekken en belande ik al snel naar Liam op een bankje. Het was er rustig, maar de zon verwarmde wel prettig mijn huid. Ik keek even naar mijn nu losse hand en legde hem wat ongemakkelijk op mijn schoot. "Kunnen we even praten? Als je het niet erg vind?" Mijn kaken verstrakte iets. Als een gesprek hier mee begon, was het nooit goed. in wat voor situatie van ook. ik knikte langzaam. ja, wat moest ik dan. nee schudden en hard wegrennen. dat was geen optie. Daarbij wilde ik weten, wat Liam me te vertellen had. Ik luisterde aandacht naar hem en trok niet begrijpend mijn wenkbrauwen op. of hij, of ik had de opdracht niet begrepen. 'Winnen houd in, dat we allebei niet verliefd worden he?' Mompelde ik voor de zekerheid. want als je verliefd werd had je verloren. Liam wilde niet verliefd op me worden. ik sloeg mijn ogen neer en ergens was ik gekwetst.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Bij mijn eerste woorden zag ik zijn kaak al verstrakken, waardoor mijn knokkels ook nog witter werden omdat ik mijn handen steviger samen kneep. Ik legde mijn probleem voorzichtig uit en keek hem toen aan. Ik zag hem zijn wenkbrauw optrekken. Ik slikte even bij zijn woorden. Ik keek hem aan en zag hoe hij gekwetst zijn ogen neer sloeg. Dit had ik dus absoluut niet gewilt, maar ik wist gewoon niet wat ik wilde. Dit winnen, of echt met hem daten. Ik was zo in de war. Ik schraapte mijn keel en zocht verwordt naar woorden die de warboel in mijn hoofd nu konden verwoorden. Uiteindelijk sprak ik zacht met neergeslagen ogen. "Ofwel we winnen de weddenschap, ofwel we winnen de liefde... Ik ben er alleen nog niet uit welke." Ik keek vanuit mijn ooghoek naar hem. Ik sprak de waarheid. Ik wist het echt nog niet. Hij was een lieve, aardige jongen, maar ik had nog nooit ook maar gedacht aan het daten met een jongen. Misschien kon Andrew me wel helpen, maar die was tot volgende week nog in Schotland.


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    Ik beet op de binnenkant van mijn wang en ik had enorm de neiging een sigaret te pakken nu. ergens zou het me nu niets meer hoeven schelen dat Liam niet tegen de rook kon, maar toch deed ik het niet. Daarbij was dit misschien wel een goed moment op gewoon te stoppen met roken. Mijn ogen bleven op mijn handen gericht, zelfs toen hij het probeerde goed te praten. Hij had de weddenschap bedoelt. dat was duidelijk op te merken uit zijn eerste zinnen. 'Voor allebei moeten we daten.' Hielp ik hem aan het feit herinneren dat we sowieso nog niet van elkaar af waren. Ik kon het toch niet laten om via mijn ooghoeken op te kijken. 'Of je kan stoppen met het spel. Dan nemen we nu afscheid en gaan we allebei terug naar ons eigen leven. Ik zou het wel begrijpen.' Mompelde ik stil. Misschien wilde hij wel gewoon van me af. dat kon natuurlijk ook. Wie zat er dan ook te wachten op een vreemde jongen die van je vroeg om verliefd op hem te worden. Die er zoals hij al zei, met ogen open insprong en je goedbedoeld probeerde aan te raken, op niet eens vreemde plekken. Het lag gewoon aan mij.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik beet op mijn lip, dat was waar, maar toch voelde het voor mij anders. 'Daten' met een vriend of daten met een potentieel vriendje. Bij zijn woorden wilde ik zijn handen pakken en hem op het hard drukken dat ik dat zeker niet wilde. In zo'n korte tijd was hij al best een vriend van me geworden en dat wilde ik niet kwijt. Ik hield me in om zijn handen te pakken maar keek wel naar hem. Dit was allemaal mijn schuld dat ik niet zo los meer was als vroeger. "Dat wil ik niet. Over de laatste tijd in de chatroom, maar ook nu ben je mijn vriend geworden en dat wil ik niet kwijt. Ook ben je echt lief en geduldig. Ik moet me er gewoon overheen zetten dat ik wel eens weer een gebroken hart kan oplopen, of er onbedoeld een kan veroorzaken. Het spijt me dat ik tot nu zo afstandelijk heb gedaan. Ik zal zo hard mogelijk proberen zo niet meer te doen, als je me wil helpen?" Ik keek hem aan. Hopelijk werd hij nu niet boos. Ik was daar echt bang voor. Ik had hem namelijk tot een paar keer toe onopzettelijk maar toch vrij hard afgewezen en nu kwam ik opeens met dit. Hij wilde vast niet verder met zo'n rare gast als ik.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik was bang geweest. Bang dat Liam inderdaad echt zou opstaan en zou weglopen. Dan had ik het wel zelf uitgelokt, maar onbedoeld. Ik wilde niet dat hij weg zou lopen. Maar dat deed hij niet. En ik kreeg ook de uitleg waarom niet. Ik keek naar hem op en luisterde. Toen hij vroeg of ik wilde helpen knikte ik en voorzichtig pakte ik zijn hand weer. Dat was niet meer nieuw voor ons, dus ik dacht niet dat, dat problemen zou opleveren. 'Ik wil niet dat je dingen doet tegen je zin in.' Mompelde ik zacht. Ik wilde hem nergens tot dwingen. Als hij niet wilde, dan wilde hij niet. Daar had ik dan maar mee te leven. Natuurlijk wilde ik hem helpen. Maar ik zou geen dingen gaan forceren. 'En ik wil je hart niet breken. Of mijn eigen gebroken zien. Maar dat is het spel..' Zei ik stil, maar kneep wel even in zijn hand. 'Of we moeten allebei verliefd worden.' Er was natuurlijk ook een kans dat geen van ons verliefd werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''