• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Die kan wel naar de beste vtiendin van Harry en beste vriendin van Liam komen? Ze zitten aan de bar in een of andere pub ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson

    Ik schudde mijn hoofd vastberaden terwijl een lichte grinnik mijn mond verliet. 'Nee, het komt echt van deze kleuter.' zei ik lachend en knikte toen langzaam. 'Alleen maar beter en ben ook snel verliefd op je geworden.' lachte ik. Daarna keek ik Harry aan. 'Ja, dat is je eigen schuld.' zei ik nog lachend en van mijn gedrag eerder was niet te merken. 'Jij altijd, Hazz.' grinnikte ik en drukte expres een kusje op zijn neus. 'Wat valt er nog te vertellen als je toch het ermee eens bent en in dat opzicht kan ik ook heel veel lieve en leuke dingen over jou zeggen.' zei ik lief. Ik schudde mijn hoofd. 'Styles heeft style. Iets wat niet vreemd is en daarom zoveel kleding.' zei ik serieus. Ik haalde onschuldig mijn schouders op toen hij lachend zijn hoofd schudde en voor ik naast hem ging zitten.Zijn verbaasde gezicht door de pizza liet me ook lachend. 'Harryyyyyyyyyy!' zei ik en trok een klein pruillipje toen ik een tik kreeg. 'Een kleutertje moet iets te doen hebben en daarbij.' begon ik en ging rustig door om met pizza mijn naam erbij te zetten. 'Weet iedereen dat je van mij bent.' lachte ik en gelukkig verscheen er toch een glimlach op zijn gezicht toen hij zag wat ik had gedaan. Rustig at ik daarna door en bleef met een glimlach steeds opzij kijken. 'Jim?' gokte ik toen hij ook rustig verder at. Een piep verliet mijn mond toen hij bij mij zorgde dat de pizza op mijn neus kwam. 'Hazzzzaaaaaa!' zei ik opnieuw. 'Dus je wilt het zo spelen?' Opnieuw drukte ik de pizza in zijn gezicht, maar zonder mijn kunstwerk te verpesten. 'Nee, klopt inderdaad.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zijn er nu 2 of 3 uit?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Zijn er nu 2 of 3 uit?]


    ( Alleen Harry en Lou)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okay :D]


    Bowties were never Cooler

    ( hoe laat is het eigeblijk in de rpg)

    Llamarmy schreef:
    Liam Payne
    Ik glimlachte en knabbelde rustig aan het hoorntje. "Mooi, want zo'n beste ober ben ik nou ook weer niet." Ik keek even over het water en voelde hoe hij onze vingers verstrengelde. Het voelde echt nogsteeds vreemd, dat zou denk ik niet zo snel over gaan, maar wel goed. Hij was zo anders dan welk meisje er voor hem in mijn leven was geweest, maar dat was echt iets goeds. Na zo vaak met een gebroken hart achter te zijn gelaten was ik bang om aan iets nieuws te beginnen, maar met hem zou ik het wel druven, als het niet voor die wedstrijd was, en het feit dat ik bang was door Mika en mijn ouders veroordeelt te worden. Ik knabbelde verder aan mijn hoorntje en keek naar hem. "Geen idee. 5 uur? Ik moet me omkleden en de bladmuziek regelen." Echt no way dat mijn baas me zo achter de piano zou laten. Ik zou gewoon mijn uniform aan moeten: zwarte broek, witte bloes en een vlinderstrikje. Alleen een schort en de riem met opschrijfboekje en pen hoefde ik gelukkig niet om. Maar ik moest er toch een beetje netjes uitzien, ondanks dat het echt neit zo'n luxe restaurant was.


    Zayn malik
    ik knabbelde het puntje van mijn hoorntje op en toen had ik niets meer. ik staarde naar hoe Liam ook zijn hoorntje op at en wiegde rustig onze handen heen en weer. ik knikte rustig toen hij zei dat hij dacht rond 5en weg te moeten. Ik had geen flauw idee hoe laat het nu was, maar hij zou vast de tijd wel bijhouden. Ik zuchten even en keek naar het water. 'ik ben blij dat ik de wedstrijd samen met jou mag doen.' ik keek terug naar Liam en glimlachte. Ik had het echt met deze jongen getroffen. Al wist ik natuurlijk niet wie de rest was, waar ik tegenover gesteld had kunnen worden. Maar tot nu toe was ik blij met Liam. Ik beet even op mijn onderlip en ging met mijn vrije hand door mijn haar en trok ik mijn shirtje iets recht. ik wilde dat Liam verliefd op me werd. En ik wist niet zo goed of dit nu kwam, omdat ik de weddenschap wilde winnen, of omdat ik het zelf wilde. Omdat het iets was waar ik mijn best voor moest doen. Het was een tijd geleden dat ik me best voor iemand had moeten doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    Ik begin te lachen, 'Een kleuter ben je inderdaad wel' lach ik waarna ik hem vrolijk aankeek. ' Ik ben ook snel verliefd geworden, heel snel normaal gebeurt dat niet' zeg ik terwijl ik er over nadenk, best raar eigenlijk maar het komt ook gewoon door het al doen alsof we een relatie hebben denk ik. Best grappig dat ik erin ging met dat ik wou winnen en nu uiteindelijk als eerst af ben. Ik grinnik even, 'Nou, ik kan niet wachten tot de echte' zeg ik en glimlach tot een kusje op mijn neus. 'Nu als we het ermee eens zijn niks' zeg ik lachend. Ik grinnik door zijn grap met mijn naam, al was die oud. ' Misschien heb je gelijk' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Je bent echt gek' zeg ik lachend als hij gewoon mijn naam terugroept. Hij trekt een pruillipje en ik beweeg mijn vinger erheen. Ik laat mijn vinger er overheen gaan zodat die op en neer gaat en er een grappig geluid uitkomt. Ik grinnik even en stop dan weer. 'Ja jij moet altijd wat te doen hebben en dat laatste vindt ik dan weer niet erg' glimlach ik terwijl ik veder eet. 'Ja' geef ik simpel antwoord. Ik begin te lachen door zijn reactie, ' Dat is mijn naam!' zeg ik vrolijk en kijk hem aan. 'Nee helemaal niet!' zeg ik maar krijg al snel een stuk pizza in mijn gezicht. Ik zucht en kijk Louis aan. 'Met jou kan je niet normaal eten hé?' vraag ik lachend waarna ik weer rustig ga eten.

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zacht en knikte vrolijk. 'Dat zal ook altijd zo blijven, Hazz, behalve op de moment dat je serieus moet zijn.' Een bedenkelijke blik was in mijn ogen te vinden bij zijn woorden. 'Dat is ook zo en misschien was de weddenschap toch goed. Anders had ik nu niet naast een heel leuk iemand gezeten.' Zei ik en al mijn gedachten van eerst waren nu gewoon te tegenovergestelde. Net als dat ik nu wel zo snel verliefd was. 'Dan moet Hazza een beetje dooreten.' Zei ik lachend en knikte bij zijn volgende woorden. 'Ik ga in herhaling vallen, dus zeg niets meer erover.' Lachte ik. De grap die ik maakte was niet meer origineel, maar was toch blij dat hij erom kon grinniken. 'Wauw, Hazz we moeten echt iets vinden waar we het niet over eens zijn. ' zei ik en sloeg mijn ene arm weer om hem heen. 'Gek op jou inderdaad.' Zei ik lachend voor ik een pruillip trok. Dit hield ik alleen niet lang vol door zijn actie. Een nog vreemder geluid verliet mijn mond, omdat ik mijn lach probeerde in te houden. 'Sorry, dat ben ik nu eenmaal en zeker met teveel suiker op. Maar goed om te horen.' Lachte ik. Niet veel later knikte ik op zijn simpele antwoord. Mij tong stak ik naar hem uit bij zijn woorden. 'Nee, dat is jou naam niet.' Zei ik series en keek hem mrt een pruillip aan. 'Echt niet?' Vroeg ik teleurgesteld, maar drukte toch de pizzapunt in zijn gezicht. 'Nee, eigenlijk niet.' Antwoordde ik lachend waarna ik iets ging verzitten om mijn hoofd op zijn schoot te leggen en hem zo aan te kunnen blijven kijken. 'Nee, je kan nu rustig eten.' Zei ik en stopte zelf ook een stuk pizza in mijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Toen Niall mijn ijsje ook op had pakte ik zijn hand en liepen we samen naar Louis en Harry toe, maar het probleem is dat we ze niet kunnen vinden . Ow oepsie ze zijn zeker achter de Pizza tent op het grasveld. Ik liep er naar toe en ja hoor Mevrouw en Meneer Larry lagen op de grond te rollen .. '' Let maar niet op hun Niall het zijn gewoon 2 kleine kleuters met een rijke fantasie'' en ik begon te lachen .. '' Louis ? Harry ? Dit is mijn vriendje Niall '' zei ik . Ik ging naast hun zitten en Niall volgde me al snel. '' Dus Harry ? Is hij goed gekeurd ? '' vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht . Maar die glimlach verdween al snel toen ik die jongen zag staan die ik toen straks geslagen had. Hij kwam op ons aflopen , '' Wat gezellig Flikkertje 1 heeft 3 andere Flikkertjes meegenomen'' zei hij sarcastisch ,'' Hou je gore Kut bek ja?! Of moet ik je weer in je maag trappen '' zei ik , Niemand komt aan mijn familie en vrienden '' Weet je ik ben helemaal niet meer bang voor jou , ik bedoel zeg nou zelf wie is er nou bang voor de Teletubbies ?'' zei hij . Nu ging hij echt te ver . Ik gaf hem 3 stompen op zijn neus ik schopte hem 1 keer in z'n noten en hij sloeg mij 1 x '' En als je nu ons niet met rust laat dan krijg je er nog meer begrepen ?!'' zei ik en hij rende weg. '' Zo waar waren we gebleven ?'' vroeg ik.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    quin98 schreef:
    ( hoe laat is het eigeblijk in de rpg)


    [Rond een uurtje of 4? Is dat prima voor iedereen?]


    Bowties were never Cooler

    [ ja hoor]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Danosaur schreef:
    Zayn malik
    ik knabbelde het puntje van mijn hoorntje op en toen had ik niets meer. ik staarde naar hoe Liam ook zijn hoorntje op at en wiegde rustig onze handen heen en weer. ik knikte rustig toen hij zei dat hij dacht rond 5en weg te moeten. Ik had geen flauw idee hoe laat het nu was, maar hij zou vast de tijd wel bijhouden. Ik zuchten even en keek naar het water. 'ik ben blij dat ik de wedstrijd samen met jou mag doen.' ik keek terug naar Liam en glimlachte. Ik had het echt met deze jongen getroffen. Al wist ik natuurlijk niet wie de rest was, waar ik tegenover gesteld had kunnen worden. Maar tot nu toe was ik blij met Liam. Ik beet even op mijn onderlip en ging met mijn vrije hand door mijn haar en trok ik mijn shirtje iets recht. ik wilde dat Liam verliefd op me werd. En ik wist niet zo goed of dit nu kwam, omdat ik de weddenschap wilde winnen, of omdat ik het zelf wilde. Omdat het iets was waar ik mijn best voor moest doen. Het was een tijd geleden dat ik me best voor iemand had moeten doen.


    Liam Payne
    Ik knabbelde mijn hoorntje op en staarde weer wat naar het water. Ik zou rond vijfen naar huis moeten. Ik was wel blij dat ik een paar weken geleden alle bladmuziek van Lord of the Rings en de Hobbit op de kop had getikt voor een tientje, anders moest ik weer Beethoven gaan spelen en daar had ik weinig zin in. Wel moest ik nog even gaan zoeken naar muziek voor hem, maar dat zou wel lukken. Ik was waarschijnlijk niet heel erg orgineel, maar hopelijk vond hij het mel mooi. Ik keek op naar hem en glimlachte. "Ik ben ook blij dat ik aan jou gekoppelt ben." Het 2was zeker waar. Hij had wel wat geprobeert, maar hij dwong zich niet bij me op en daar was ik heel blij mee. Ik kneep zacht in zijn hand en hoorde Big Ben 4 keer slaan. We hadden dus nog een uurtje. Ik keek naar hem en drukte zacht een kusje op zijn wang. Ik voelde wat stoppeltjes onder mijn lippen. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog en ik keek weer naar voren. Ik hoorde mijn mobiel gaan en viste die uit mijn zak. Gaat prima. Met jou? Ben nu op een date, dus zal niet snwl meer reageren. X L Ik verstuurde het en keek weer naar Zayn

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 10:52 ]


    Bowties were never Cooler

    [@LIamarmy ik weet niet of je het door had maar Aurrisea had Liam een sms gestuurd ;) Ik zeg dit gewoon omdat het handig is om het door te geven... Haha sorry...]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 10:42 ]


    Reality's overrated.

    Harry Styles

    ik grinnik even, 'Ach dat vindt ik alleen maar leuk' zeg ik met een glimlach. 'Daar ben ik het helemaal mee eens zonder die weddenschap had ik jou nooit gehad' zeg ik en trek een pruillipje als ik daaraan denk. 'Ja dat zou ik doen, want ik wil heel graag mijn zoen' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Als hij zegt dat hij er niks meer over zegt knik ik even en doe hetzelfde. Ik begin te lachen en knik, 'Moeten we is doen maar ik denk dat dat wel heel erg lang gaat duren' zeg ik met ene glimlach. Ik glimlach bij zijn woorden, 'En ik gek op jou' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen als het geluid alleen maar raarder wordt doordat hij zijn lach inhoud. ' Nou ik vindt je leuk zo hoor, en dat jij heel druk wordt van suiker heb ik wel gemerkt' zeg ik lachend. 'OOH! as mijn naam wel' zeg ik met een glimlach en kijk even naar zijn pruillipje. 'Nee, ik wil geen pizza hawaï proeven nu' lach ik. Ik begin te lachen door zijn antwoord, 'Ik had het door' zeg ik lachend en glimlach als die met zijn hoofd op mijn schoot gaat liggen. 'Eindelijk!' zeg ik lachend en begin te eten. Op dat moment komt Jim met een jongen aan, 'Hoi Niall' zeg ik tegen hem met een glimlach. 'Ja hoor' zeg ik vervolgens lachend. De jongen was volgens mij best verlegen maar ja. Ineens komt er een ander die wat opmerkingen maakt en voor ik het weet is Jim hem aan het slaan. Ik wil ingrijpen maar ik merk dat Jim het wel red en de jongen rent weg. 'Jim de hele tijd vechten helpt ook niet hé' zucht ik en kijk hem aan. Ik was blij dat ik ,op jim na, nog helemaal geen opmerkingen erover gehad heb.