• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan.

    Ik was weer keer te laat om een of andere vage reden. Dat had ik ook tegen Stranger gezegd en hij had een sms'je gestuurd naar mijn 'partner' dat hij naar het park moest komen. Zelf was ik er ook onderweg naar toe met in mijn handen een zak cupcakes als goedmakertje. Tenminste ik hoopte dat -dat iets zou helpen en dat hij niet al te boos was. Hoe dichterbij ik bij het park kwam, hoe zenuwachtiger ik werd. Ik was al zenuwachtig geweest, maar dan met dit nog een keer de bij was het alleen erger geworden. Geeft toe, dit was natuurlijk geen goede eerste indruk. Eenmaal in het park aangekomen, keek ik rond en was blij dat het niet al te druk was. Maar nog steeds te druk om zo te zeggen wie het was. En daarbij wist ik nog geeneens of hij er was. Misschien was ik hier wel voor niets, want wilde hij me nog geeneens meer leren kennen.

    ( De speler zal zich vanmiddag melden (: )

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Toen ik een smsje van Stranger kreeg sprong ik op stapte in mijn auto en reed naar het park. Toen ik daar eenmaal was aangekomen zag ik dat het niet druk was. Ik stapte uit mijn auto en liep het park binnen. Hmm eens kijken waar zie ik een Jongen . Aha een jongen daar in de verte met Blond haar. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het geverfd was. '' Uhmm Hoi '' zei ik . '' Ik ben Jim'' en ik zag dat hij een zak met CupCake's in zijn handen had. Ik ging zitten op het bankje en keek voor me uit. '' Jij moet denk ik wel een hele goede reden hebben om te laat te komen'' zei ik lacherig '' Ach het maakt niet uit hoor. Anders zit ik thuis toch alleen maar saai . '' Ik keek hem recht in zijn mooie Blauwe ogen . * Jim je mag niet verliefd worden op die knul want dat heb je verloren* zei een stem in mijn hoofd.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall James Horan

    Ik keek rond en had geen idee waar ik ergens moest beginnen met vragen en wat ik moest zeggen. In dat opzicht was ik echt veel te verlegen, maar dat was ik nu eenmaal. Ik was niet iemand met een grote mond of die gelijk op iemand af durfde te stappen. Gelukkig hoefde ik op niemand af te stappen, want een jongen kwam mijn kant al opgelopen. Blijkbaar was hij degene waar ik een weddenschap mee had en had laten wachten. 'Hellow' zei ik met een lichtelijk verlegen ondertoon. 'Niall. Niall Horan is mijn naam en het is leuk om je alsnog te ontmoeten.' zei ik zacht terwijl ik naast hem plaats nam op het bankje. 'Ik zou je graag een goede reden willen geven, maar volgens mij is er geen een goed, om te laat te komen.' zei ik met ene kleine glimlach. 'Fijn om te horen, maar alsnog heb ik een goedmakertje.' zei ik en overhandigde hem de zak cupcakes. 'Ik hoop dat je niet al te boos bent verder.' Het verlegen zijn, had ook wel voordeel, want op momenten dat ik ging ratelen omdat ik het gewend was, maakte me soms door mijn accent onverstaanbaar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blake Styles
    In de tijd dat we in het ziekenhuis zaten en ik de kans had, had ik weer onder de naam Stranger alle sms'jes beantwoord en ook een paar zo teruggestuurd. Sommige waren hoogstwaarschijnlijk niet blij met me en de andere die zouden later nog wel wat binnen krijgen. Op sommige momenten vond ik het toch nog steeds vervelend dat ik het werk alleen moest opknappen, maar ja ik had er eenmaal zelf voor gekozen. Maar dat was niet het ergste. Nee, dat was dat ik net uit het ziekenhuis kwam terwijl ik iets leuks wilde doen. Gelukkig liepen we nu alweer samen het ziekenhuis uit en mijn gedachten? Jim was nog lang niet van me af, maar dat was een zorg voor later. Nu eerste iets leuks doen met Steve. Een glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik opkeek naar de jongen naast me. 'Klinkt goed.' zei ik bijna net zo vrolijk waarna ik mijn lippen tegen zijn wang drukte. 'En dat is om je te bedanken voor je hulp.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    '' Je hoeft niet verlegen te zijn hoor'' zei ik en ik streelde zijn wang. Hij over handige de zak met CupCake's '' Uhm dank je '' zei ik .
    'Ik hoop dat je niet al te boos bent verder.' zei hij '' Hoe kan ik nou in vredesnaam boos zijn op een leuk lief een mooi Iers Jongetje ?'' vroeg ik .
    Ik pakte een bos bloemen die ik onderweg gekocht had '' Hier deze zijn voor jou'' zei ik en ik gaf hem de bloemen en ik begon te blozen. '' Wel , vertel eens wat meer over je zelf '' zei ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry styles

    Ik kijk Louis aan en knik,' het zal wel maar het helpt niet zo te doen als je mij niet kwijt wilt' zeg ik en kijk hem strak aan. ' dat blije gevoel hoeft ook zeker niet altijd maar dan ga ik toch weg' zeg ik met een zucht. Terwijl ik wegloop voel ik iemand mijn pols grijpen en daardoor me dwingt te stoppen. Na zijn woorden kijk ik hem ongeloofig aan maar glimlach dan. Ik pak zijn hand en trek hem naar me toe. Ik plaats mijn lippen op de zijne en glimlach even. ' I love you' zeg ik daarna zachtjes, ja ik had de weddenschap verloren maar ik had Louis


    Louis Tomlinson
    Een zachte snik verliet mijn mond bij de woorden van Harry. 'Ik weet het, Hazz, maar ik raak je toch kwijt. Dan heb ik liever dat je boos op me bent, dan dat ik andere woorden hoor.' zei ik zacht en sloeg mijn ogen neer. Wat zo mooi begon, eindigde gewoon in een chaos. 'Dat blije gevoel komt toch ook niet als je weg gaat.' zei ik zo zacht dat hem voor hem bijna onhoorbaar was. Sowieso kon ik deze jongen toch niet weglaten lopen. Het leek alsof mijn gedachten waren omgeslagen op het moment dat hij wegliep. Ik hield hem dan ook tegen en toen ik hem aankeek, leken de woorden mijn mond zonder moeite te verlaten. De ongeloofwaardige blik die ik kreeg, liet me de mond al in de schoenen zakken, al gaf de glimlach daarna me wel een beetje hoop. 'Meen je dit?' vroeg ik na zijn reactie op mijn woorden. De verbazing was zeker niet te missen, maar de grijns die op mijn gezicht verscheen ook niet. 'I love you too, Hazza.' zei ik net zo zacht. Een kus plaatste ik nog op zijn lippen waarna ik dicht tegen hem aan kroop. Hmm, die weddenschap maakte me niets meer uit. Harry was daar te belangrijk voor.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 15:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Ik meen het ja, tuurlijk doe ik dat' zeg ik met een glimlach. Als hij Love you to zegt glimlach ik en veeg daarna even de tranen die nog op zijn wang zitten weg. Hij kruipt dicht tegen me aan en gelijk verstrakt mijn greep iets. 'Uhh Lou, misschien dat we nu wel iets kunnen eten' zeg ik met een grinnikje en kijk hem aan. Ik had namelijk echt honger, al was het nog niet eens zo heel laat. Ik kijk hem aan en laat het langzaam los. ' En we gaan nog wel uit vanavond he' grijns ik en kijk hem aan. Ondertussen pak ik even mijn mobiel en lees het smsje van Jim,We kunnen gewoon uit, het is weer goed tussen mij en Lou x stuur ik en bijt even op mijn lip. ' Ik sms stranger' mompel ik terwijl ik begin te typen. I lose te game stuur ik en stop mijn mobiel weer in mijn zak. 'Ze zeggen wel verloren maar eigenlijk heb ik alleen maar gewonnen' grijns ik naar Louis en geef hem een knipoog.

    [Wooww, die worden snel verliefd hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles

    Opeens kreeg ik een smsje '' Sorry heel even wachten '' zei ik ik pakte mijn mobiel en las het bericht Wel, jullie hoeven geen vriendje voor mij meer te zoeken want mijn ware liefde zit naast me ow en hij gaat ook mee vanavond x Jim en ik verzond hem. 'Uhm Niall heb je zin om vanavond met mijn broer en zijn vriendje mee uit te gaan ?'' vroeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lootus schreef:
    [Wooww, die worden snel verliefd hahaha ]


    [jup xD]

    [Sorry, dit ging allemaal heel snel en ik kan dit niet allemaal bijlezen ;s Dus zou iemand me een korte 'samenvatting' kunnen sturen, waar jullie nu zijn en wat Aurrisea nu kan doen? Haha sorry... ;s]


    Reality's overrated.

    [Arrisea kan naar Lizz? Wat er precies is gebeurd weet ik ook allemaal niet. Hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    'Je weet niet hoe blij je me daarmee maak.' zei ik met een lieve glimlach. Ik keek op naar de jongen voor me en kon nauwelijks geloven dat hij deze woorden echt had uitgesproken en hier nog steeds voor me stond. 'Het spijt me van mijn woorden, want had het niet moeten zeggen.' zei ik zacht terwijl zijn greep iets verstrakte. 'Maar natuurlijk kunnen we nu wel iets gaan eten. Ik zal je niet nog langer laten wachten.' lachte ik. Zelf had ik ook nog steeds honger, dus dat kwam wel mooi uit. 'Natuurlijk gaan we vanavond nog.' zei ik met dezelfde grijns terwijl ik hem losliet. Terwijl Harry zijn telefoon pakte, keek ik naar mijn shirt. 'En toch slaat de tekst nog steeds op jou.' lachte ik, maar deze verdween al snel weer. 'Wat zal ons te wachten staan nu we verloren hebben? Nou ja, het spel dan?' vroeg ik twijfelend. Stranger had vast en zeker nog wat in gedachten. 'Steel mijn tekst niet, Hazza Styles. Maar je hebt wel gelijk, want dat dacht ik ook.' zei ik lachend en drukte een kus op zijn neus. 'Wil je nog steeds weg? Of blijf je toch liever?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kennen ze elkaar dan al :O]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Kennen ze elkaar dan al :O]


    [Het zusje van Liam was Lizz haar beste vriendin. Dus ze kunnen elkaar wel gezien hebben? Lizz zit in een kroeg (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne