• Er is dus een voetbalclub hier en die heeft nu een wedstrijd. Dat stadion ervan staat best wel vlakbij ons huis, dus wij kunnen het gejuich ervan altijd horen vanaf onze tuin. Mijn vader zit er nu het radioverslag van te horen, of er gescoord wordt. Hoor je mijn moeder elke keer vanuit de tuin; 'Er is een doelpunt hoor.' Dus mijn vader elke keer weer koppig volhouden dat dat niet zo is en dat hij het anders wel zou horen bij dat radioverslag. Komt hij er een minuut achter dat het wel zo was, en dat dat radioverslag achterloopt. Hahaha. -nu ben ik waarschijnlijk de enige die het grappig vind, maar ik wilde het toch melden. :Y)

    Jullie ook zulke vage ouders? (:

    Haha, ik zou me echt gewoon geweldig voelen als ik jouw moeder was. :'D
    Mijn ouders zijn vreemd, maar hebben niks met voetbal. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    haha, je bent echt niet de enige die het grappig vind hoor;) mijn ouders zijn zeker vaag. Mijn vader gaat mijn zus eerst zitten treiteren en word dan boos op haar als ze kwaad word:8


    Happy Birthday my Potter!

    Haha grappig :'D
    M'n vader luisterd ook vaak door de radio voetbal, alleen wonen we niet vlakbij een stadion x'D

    Haha ik hou van je ouders! :'D.
    Geniaal gewoon!

    Mijn pa vind het leuk om me te plagen. Of om te zagen om pannenkoeken. En dan bak ik er voor hem, komt hij om het kwartier vragen of ze al klaar zijn. Wanneer ze dat eindelijk zijn, heeft hij plots geen zin meer.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat hadden wij tijden het wk
    me broertje was jarig en het was warm die dag dus vierde we het fiets buiten.
    ik,mijn vader en broer zaten binnen voetbal te kijken en mijn moeder en visite zaten buiten op mijn laptop te kijken dus was er gescoord dus gingen we ff naar buiten bleek de laptop buiten ene paar minuten achter te lopen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dat hebben wij ook als Feyenoord speelt, haha. Je hoort dat gejuich helemaal bij ons in de buurt. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ghhahaha, mijn ouders zijn ook vaag xD


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    mijn ouders zijn ook zeer vaag=-=


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    EA schreef:
    Haha ik hou van je ouders! :'D.
    Geniaal gewoon!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.