• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Geniet van je huwelijksnacht.' zeg ik, ik weet dat ik niet zal slapen vannacht. Om 2 redenen, de pijn en het feit dat Leslie haarzelf aan Jake heeft vanavond. 'En misschien heb je gelijk maar ik geloof niet zo in eeuwige liefde.' zeg ik zachtjes en kijk even met gefronste wenkbrauwen naar het meisje. 'Als zij dat ook niet had gedaan zou dit niet gebeurt zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Ik vraag me af of ik nog weet hoe het moet," zeg ik met een heel klein lachje dan. "De laatste keer dat ik seks heb gehad, was met jou." Ik volg Nate's blik en kijk naar Alexi. Nu hoop ik vurig dat ze echt slaapt en niet door heeft gehad wat zich hier afgespeeld heeft. "Dus als jij en ik bij elkaar hadden geweest...dan had je er ook niet op vertrouwd dat het voor eeuwig duurde?"

    Bespringt Nate en laat hem nooit meer gaan, want ik vind Nate en Leslie zo leuk bi elkaar, maar Jake en Leslie ook en eigenlijk wil ik gewoon een driehoeksverhouding >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Er is maar kans op één kans op echte liefde Leslie, en die heb ik nu gehad maar als ik terug verliefd word dan zal het inderdaad niet eeuwig duren. Bij een ander meisje bedoel ik. Kijk nu eens naar haar! Misschien was het voor haar echte liefde maar heeft die klootzak dat verpest. No offence het is een vriend van jou denk ik?' vraag ik haar iets verontschuldigend.

    [Haha i like the idea xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    OMG ben fotos aant zoekn voor deel 2 voor Mayra en Tyler als ze ouder zijn... Is dit een goede foto voor Mayra?

    KLIK

    Taylor L zus!

    En voor Tyler weet ik het niet... Taylor zelf als hij jonger was?

    KLIK


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Ik heb ook al drie keer echte liefde gevoeld," zeg ik tegen Nate. Ik kijk dan naar Alexi en bijt op mijn lip. "Je mag beledigen wie je wilt," zeg ik dan, "maar ik weet niet wat Alexi bedoelt met dat Axton niet Axton was. Ik weet dat Axton het echt meende, dat weet ik zeker. Hij heeft zo vaak moeten huilen om Alexi en normaal gesproken zou hij dat echt niet doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HAhaha, maar Axton is al Taylor ^^

    :3 en die zus kan wel (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I know ma die zoon moe to iets op hem lijken en kweeni wiek moe pakken anders.

    Nate
    'Dan snap ik niet dat hij dit kan doen maar ok.' Ik kijk naar Leslie en mijn blik glijd vanzelf terug naar haar lippen. Ik zou haar nooit zoiets aandoen. Ik zou het niet kunnen zelfs...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Wat denk jij dat ze bedoelt met dat Axton niet meer Axton was?" vraag ik dan aan Nate. Ik bijt op mijn onderlip en haal dan zuchtend een hand door mijn haar heen, even vergetend dat het helemaal in model zat en mijn hand er zelfs in blijft haken. "Au au au au au," mompel ik dan en probeer het los te halen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wacht.' zeg ik en haal voorzichtig haar hand uit haar haar. Ik blijf haar aankijken en mijn hand glijd naar haar wang waar die even over streelt.
    Zachtjes buig ik me naar Leslie toe en kus haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate helpt me en hij is nu heel dichtbij. Ik ruik zachtjes zijn lichaamsgeur en sla die op mijn geheugen. Hij verrast me door dan mijn wang te strelen. Hij kust me en ik kus hem dan zachtjes weer terug. Ik dacht dat het al over was, maar het blijkt van niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zucht zachtjes en haal mijn lippen dan van de hare. 'Sorry dat had ik niet mogen doen.' zeg ik en kijk haar recht aan in haar mooie ogen die normaal stralen. 'Alles valt wel terug op zijn plek. Binnen een paar uurtjes word Alexi wakker en ben ik weg.' zeg ik haar en glimlach even triest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate kijkt me recht aan en mijn hart mist weer eens een slag. Ik heb geen tijd om me verward te voelen. Het doet me pijn als hij zegt dat hij dan weg is. Ik trek hem gelijk in een knuffel en druk mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. "Tijdelijk weg, niet weg weg," zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Les ik kan je niet meer zien... het doet pijn. Elke keer als ik jou zie, zie ik wat we vroeger hadden.' zeg ik zachtjes. Ik wil haar vooraltijd bij me hebben maar na vandaag lukt dat niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moe weg, vriendje ophalen, eerste ontmoeting met mn ouders... ow ow.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    byeeeeeeeeeeeeee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'