• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Laat me eerst nog je voet verbinden," zeg ik om tijd te rekken. Ik laat de pincet en het glas verdwijnen en dan een verband verschijnen. "En geen gemaar," zeg ik snel. Dan begin ik zijn voet te verbinden. "Ik ga straks wel weg, want anders ben ik niet op tijd voor de bruiloft, maar...ik kom nog wel terug."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Hoeft niet. ' mompel ik en als mijn voet verbonden is, spring ik van het aanrecht en loop terug naar waar het meisje ligt. Ze ligt stil en ik zucht.
    'Zou ze praten in haar slaap?' mompel ik me afvragend. Misschien zegt ze wel wat er gebeurt is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel het al gelijk dat Nate afstand heeft genomen en ik wil het er ook niet moeilijker op maken. Ik loop achter hem aan. "Ik weet niet of ze praat in haar slaap, ik heb nooit met haar in een kamer slapen. Ik weet wel dat ik praat in mijn slaap." Maar dat weet Nate natuurlijk ook. "En ik kom wel nog terug Nate, ik wil zeker weten dat jij ook oke zult zijn."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar even aan en kijk dan vlug weg. Ik weet niet waarom maar elke keer dat ik nu naar haar kijk, zie ik hoe ik haar kuste, haar vasthield.
    Ik zal haar missen. Eigenlijk is dit een beetje een afscheidscadeautje voor haar...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Onze ogen kruizen heel even die van elkaar en in dat moment neem ik een besluit. "Nate, weet jij af van het gebeuren wat een aantal maanden geleden is gebeurd tussen Nick, Jake en mij?" vraag ik aan hem. "Dat ik met Nick ging, maar Jake toen op het slechte pad ging?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Voor of na je met mij was een tijdje?' mompel ik zachtjes en stop het meisje in onder een dekentje.
    'Een knuffel mag wel toch nog?' fluister ik zachtjes. Ik wil nog iets hebben voor afscheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Het was nog ervoor," zeg ik zachtjes dan. Ik strijk voorzichtig een lok achter mijn oor, omdat mijn haar gedaan is voor de bruiloft. "In ieder geval..." Nate vraagt om een knuffel en ik loop naar hem toe. Ik trek hem in een knuffel. "In ieder geval...Jake en ik gaven elkaar niet alleen een kus als afscheid, Jake en ik hadden seks als afscheid...." Fluister ik in zijn oor. Hiermee bedoel ik dat een kus dus best wel zou kunnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik duw haar iets achteruit zodat ik haar kan aankijken. Aarzelend buig ik voorzichtig mijn hoofd naar het hare en sluit dan mijn ogen om mijn lippen zachtjes op de hare te duwen. Ik stop er alles in wat ik voor haar voel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat mijn armen om zijn nek glijden en kus hem dan gewillig terug. Mijn ogen zijn gesloten en mijn vingers zetten zich vast in de onderkant van zijn haar. Ik voel mijn eigen verlangen erin en ik blijf het gevoel onderdrukken dat ik al vijf maanden droogsta, want dat is iets wat ik niet laat gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik ga in de zetel zitten en trek haar op mijn schoot zodat ik haar kan blijven zoenen. Ik streel ondertussen zachtjes over haar wang.
    Deze kus mag van mij voor altijd blijven duren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zet mijn benen aan weerszijden van hem en blijf hem innig zoenen. De kus is intens en hij mag voor mij nog heel lang duren. Heel even stop ik de kus om even adem te halen en dan kus ik hem gelijk weer. Ik ga op de bank liggen en trek Nate op me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kus haar terug en laat mijn handen over haar lichaam glijden. Mijn lippen laten de hare niet meer los.
    Ik begin lichtjes te hijgen en haal mijn lippen dan van de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik maak een zacht geluidje als zijn handen over mijn lichaam glijden. Ik kijk hem aan als de kus weer verbreekt. "Hey," zeg ik met een klein glimlachje. Hij hijgt licht en mijn ademhaling is ook gejaagd. "Dit heb ik gemist," zucht ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wel je zal het terug mogen missen...' zeg ik zachtjes. 'Je moet trouwen.' Ik duw haar zachtjes van me af en ga rechtstaan.
    Ik laat mijn hand over de vensterbank glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Ik weet het," zeg ik zacht tegen Nate, ik sta dan ook op van de bank, "hoewel ik toch ook jouw achternaam aanneem." Er staat een glimlachje op mijn gezicht, ook al toont die wat triest. "Nate...ik heb het toen ook al gezegd en ik zeg het weer, je zal opnieuw liefde vinden." De tranen staan me hoog en ik kijk dan ook weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.