• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik glimlach. 'Zo werkt het niet Leslie, ik moet de prijs betalen.? Tanya heeft me gewaarschuwd. Ik moet de pijn die ze Alexi nu hebben bespaart beleven maar voor een langere periode en heviger maar die begint pas als ze wakker word. Ik weet waar ik aan begin.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Wat?!" zeg ik dan en kijk hem geschrokken aan. "Waarom Nate, waarom doe je dat?" vraag ik hem. Ik kan het niet begrijpen, want hij kent Alexi niet eens, laat staan dat hij iets voor haar zal doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Omdat ik niet wil dat je bruiloft verpest word en ik het aankan.' zeg ik en kijk haar gerustellend aan.
    'En ik wil niet dat je je zoveel zorgen maakt.' Ik hou nog steeds van haar en doe het allemaal voor haar maar dat zeg ik er niet bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Dat vind ik lief en dat waardeer ik ook heel erg, maar het had niet gehoeven. Ik wil niet dat je die pijn hebt, maar dan heviger. Of je het nu aankan of niet." Zijn geruststellende ogen hebben geen zin. "En dat wil je niet? Dan heb je pech." Er staat een klein glimlachje op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik weet dat je binnen een paar uur trouwt en ik het niet kan maken tegenover Jake maar...' Ik zwijg. Ik zou haar zo graag voor een laatste keer willen kussen, haar in mijn armen willen hebben alsof ze van mij is en ze niet binnen een paar uur met mijn neef word verbonden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik frons heel even als Nate een beetje vaag aan het praten is en niet eens zijn zin afmaakt. "Wat Nate, wat kan je niet maken?" vraag ik dan, nog dekend dat het gaat over wat hij heeft gedaan en de prijs die hij ervoor moet betalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Laat maar Leslie.' zeg ik zachtjes en loop de richting uit waar ik denk waar de keuken is. 'Ik zou alles doen om haar nog een keer te hebben.' fluister ik zachtjes tegen mezelf maar weet dat ik me erover moet zetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop Nate achterna en hoor wat hij fluistert. "Nate?" zeg ik dan vragend en pak hem aan zijn hand beet. "Ik zou het niet kunnen maken tegenover Jake...ik ga met hem trouwen over een aantal uur. Hij zou er denk ik achterkomen..." Anders dan.. Nee, zo mag ik niet denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat weet ik Leslie, dat weet ik.' zeg ik zachtjes en pak een glas. Die glipt uit mijn handen en spat stuk op mijn voet. Een aantal stukken glas zitten in mijn voet en ik hou een grom tegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet zachtjes lachen als Nate het glas op zijn voet laat vallen. "Wat zijn we handig bezig," zeg ik een beetje plagerig. Ik til Nate op en zet hem op het aanrecht. Ik laat een pincet verschijnen. "Blijf stilzitten, dan haal ik het glas eruit." Er staat een lach op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ja mama.' zeg ik met een glimlachje en kijk haar aan.
    Het word moeilijk om haar te vergeten maar ik zal het nu toch echt moeten doen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat Nate zegt. "Kom op zeg, waarschijnlijk ben jij ouder dan ik. Hoe oud zei je ook alweer met kerst, dat je was?" Ik haal voorzichtig de stukken eruit. "Hoe krijg je het toch voor elkaar? De vloer is een stuk groter dan jouw voet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wel dat is hetzelfde als het feit dat er zoveel mensen zijn maar dat jij enkel degene bent die ik zie.' mompel ik bijna onhoorbaar.
    Ik moet echt stoppen met zo te denken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik begin lichtelijk te blozen als Nate mij een soort van compliment geeft. Ik kijk op naar hem en stop even met stukjes eruit halen. "Dan moet je vast tegen veel mensen aanbotsen," maak ik de sfeer gewoon luchtiger. Dan kijk ik weer naar zijn voet en haal de stukjes er verder uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik lach zachtjes. 'Misschien moet je maar gaan.' zeg ik zachtjes. 'Ik kan het verder wel alleen af. Het babysitten.' zeg ik en kijk haar niet meer aan.
    Het zou te veel pijn doen om haar ogen te zien, haar lippen net binnen bereik te hebben maar niet te kunnen kussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'