• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Carlisle schreef:
    (...)Ik vind het kut dat wij als eerste jaar de VS hebben, ik denk dat ze het te moeilijk maken. Ik had liever als tweede examenjaar de VS gehad, waarschijnlijk zou die dan makkelijker zijn


    Ik vind de VS wel een interessant onderwerp en op zich is het nooit verkeerd om te weten hoe het daaraan toeging. Het probleem alleen is dat er weinig over te vinden is om te leren, maar toch kan ik het aardig volgen. Maar ja, vorig jaar hadden vietnam en dat vind ik wat minder, hoewel we dit jaar ook een klein stukje over hadden. Met Nixon en ook Johnson nog voor een stukje die het grootste gedeelte van zijn geld lekker in die oorlog mocht stoppen, terwijl de Fransen nog zo hebben gezegd van: Dit gaat je niet lukken!
    Oké, Fransen hebben niet altijd gelijk, maar in dat opzicht weer wel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik vind de VS wel een interessant onderwerp en op zich is het nooit verkeerd om te weten hoe het daaraan toeging. Het probleem alleen is dat er weinig over te vinden is om te leren, maar toch kan ik het aardig volgen. Maar ja, vorig jaar hadden vietnam en dat vind ik wat minder, hoewel we dit jaar ook een klein stukje over hadden. Met Nixon en ook Johnson nog voor een stukje die het grootste gedeelte van zijn geld lekker in die oorlog mocht stoppen, terwijl de Fransen nog zo hebben gezegd van: Dit gaat je niet lukken!
    Oké, Fransen hebben niet altijd gelijk, maar in dat opzicht weer wel.
    nee, ik vind die presidenten met hun great-society en shit zoooo lastig! Ik weet wel alles van Engeland en zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nixon zit dit jaar niet in de stofomschrijving hè. c;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ken geen Nixon


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)nee, ik vind die presidenten met hun great-society en shit zoooo lastig! Ik weet wel alles van Engeland en zo


    Aahh dat is het economisch oogpunt, maar is niet heel moeilijk te onthouden want het komt bijna allemaal op hetzelfde neer. Ik bedoel onze vriend Harry heeft precies de New Deal genomen, maar moest de naam veranderen om het door het congres te krijgen. Kennedy kwam met zijn new frontier gebaseerd voor een groot deel op de New Deal van niemand minder dan onze grote vriend Frankelin Delano Roosevelt en dan heb je ook nog wat jij al zegt Johnson met zijn great society waar weer punten instonden die Kennedy wilde bereiken, zoals eerste op de maan zijn en de civil rights act en voiting rights act. Ook kwam hij met de model right act. En als je dat een beetje weet kom je al een eind in de goede richting.

    Ik maak wel zo veel vrienden in de geschiedenis :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Nixon zit dit jaar niet in de stofomschrijving hè. c;


    Niet? Das balen dan is bij mij geschiedenis examen de vietnam oorlog nog steeds bezig! xD
    Dat kan leuk worden, maar wij hebben het wel even over Richard gehad. Maar ik dacht dat er wel een klein stukje van hem in kon komen, maar weet je, misschien is het ook beter dat die er niet in voorkomt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het enigste wat ik weet was het Serperate but egual shit


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Ik ken geen Nixon


    Hoeft ook niet, dus dat scheelt. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb mijn spaans cijfer uitgerekend en dat is waarschijnlijk een 6,4 (als de norm niet wordt aangepast) ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    IrishNialler schreef:
    ugh morgen Nederlands, mijn eerste examen.... geen zin in.. eigenlijk niet eens zenuwachtig enz. net 4 uur geschiedenis en bio gedaan na het eten nog een oefen examentje. morgen ochten dwat begrippen nederlands en nog 1 bio boek een halve denk ik en dan klaar met leren...


    Blegh ik moet ook nog een hoop geschiedenis en bio leren :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Insurgent schreef:
    O man ik heb morgen wiskunde en ik verknal elk proefexamen dat ik maak. I'm screwed.


    Precies dit. Opzich ben ik niet slecht in wiskunde, maar kansrekenen is echt niet mijn ding en bijna heel dat examen gaat daarover.


    Tell me about it, stud.

    Mysteria schreef:
    (...)
    Maar als je gewoon je huiswerk maakt, dan moet dat toch gewoon lukken? Het zit in je pakket en er gaat dan toch een aantal dingen uit. Ik zou niet kiezen waar je het meeste tijd voor hebt, want dat maakt niet uit. Als je wiskunde A niet snapt, zit je er net zo lang op, als wiskunde B. Dus dan zou ik wiskunde B kiezen. En als het goed is, krijg je in de les tijd om je huiswerk te maken...


    Nee, ik ga volgend jaar mijn profiel volgen en ik kan wiskunde A er nog uithalen, het is nog niet verplicht. Maar het probleem is dat ik. Iets van het huiswerk snap. Nee, want met wiskunde B ben ik langer bezig wua tijd en ik leer heel langzaam en moeilijk, dus wiskunde B is niet handig. Wiskunde A leer ik ook lang, alleen ik moet er niet dagelijks tijd aan besteden omdat ik maar 2 of 3 uren wiskunde A krijg. Maar met mijn pakket kan je geen eens kiezen, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iedereen heel veel succes nog ^.^

    Ik zelf begin morgen Nederlands, zijn er hier nog meer mensen die morgen hun examen Nederlands op de pc doen ?

    Carlisle schreef:
    (...)Ik vind het kut dat wij als eerste jaar de VS hebben, ik denk dat ze het te moeilijk maken. Ik had liever als tweede examenjaar de VS gehad, waarschijnlijk zou die dan makkelijker zijn

    Van mij mogen ze voor altijd die stomme Republiek schrappen, die is zo saai ._, En ook teveel jaartallen. Voor de Republiek heb ik vier tijdlijnen gemaakt, voor de VS eentje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Van mij mogen ze voor altijd die stomme Republiek schrappen, die is zo saai ._, En ook teveel jaartallen. Voor de Republiek heb ik vier tijdlijnen gemaakt, voor de VS eentje.


    Jaa, ik vind de Republiek ook niet echt interessant.
    Daarom vind ik dat ze naar Italia hadden moeten gaa en dan een paar jaar terug, dan is het veel interessanter met de Borgia's :D maar ja xD wij krijgen onze Willem van Oranje.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.