• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh okeey, maar zijn sjablonen niet grafisch? :X
    Bij mij met Nederlands hadden we het op het vmbo gwn standaard tekstverklaring en brief.


    Wat is grafisch?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat is grafisch?

    hmmm digitaal.
    Op de computer, telefoons of welk ding met elektronica waarop je berichten kunt versturen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)
    hmmm digitaal.
    Op de computer, telefoons of welk ding met elektronica waarop je berichten kunt versturen :P


    Er staat gewoon in welke volgorde je alles moet schrijven. :')


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Er staat gewoon in welke volgorde je alles moet schrijven. :')

    Okeey :P
    Veel succes in dat geval.
    Persoonlijk ben ik niet bepaald een fan van die sjablonen, haalt de creativiteit weg.
    Hoewel het wel de beste manier is om goede Nederlandse brief te schrijven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)
    Okeey :P
    Veel succes in dat geval.
    Persoonlijk ben ik niet bepaald een fan van die sjablonen, haalt de creativiteit weg.
    Hoewel het wel de beste manier is om goede Nederlandse brief te schrijven.



    Hopelijk komt het goed, want met oefenen haalde ik wel rond de zeven's. Dankjewel !


    Pretty is just a pretty word.

    Destined schreef:
    (...)
    Okeey :P
    Veel succes in dat geval.
    Persoonlijk ben ik niet bepaald een fan van die sjablonen, haalt de creativiteit weg.
    Hoewel het wel de beste manier is om goede Nederlandse brief te schrijven.


    Met zulke dingen moet je nooit creatief zijn, haal je alleen maar je cijfer mee omlaag. Geloof me, ik heb ervaring. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is het trouwens heel erg belangrijk voor een mode, geschiedenis, kunst , journalistiek of leraarsopleiding geschiedenis om wiskunde in je pakket te hebben, mochten examenleerlingen dit weten. (cat)

    But, succes allemaal. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ugh morgen Nederlands, mijn eerste examen.... geen zin in.. eigenlijk niet eens zenuwachtig enz. net 4 uur geschiedenis en bio gedaan na het eten nog een oefen examentje. morgen ochten dwat begrippen nederlands en nog 1 bio boek een halve denk ik en dan klaar met leren...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Parachutes schreef:
    (...)

    Met zulke dingen moet je nooit creatief zijn, haal je alleen maar je cijfer mee omlaag. Geloof me, ik heb ervaring. :Y)


    Aahh, dat kan heel goed zijn, maar het is juist creativiteit dat veel schrijvers groot heeft gemaakt, beetje vreemd ook dat ze de creativiteit uit mensen zuigen. Maar ja, :P denk niet dat ik in de positie zit om dat te veranderen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Met zulke dingen moet je nooit creatief zijn, haal je alleen maar je cijfer mee omlaag. Geloof me, ik heb ervaring. :Y)
    '
    Yap. Daar heb ik een keer een Engelse brief mee verpest.


    26 - 02 - '16

    Pabiloso schreef:
    Is het trouwens heel erg belangrijk voor een mode, geschiedenis, kunst , journalistiek of leraarsopleiding geschiedenis om wiskunde in je pakket te hebben, mochten examenleerlingen dit weten. (cat)

    But, succes allemaal. c:


    Lijkt me niet. (': Maar ik ben niet 100% zeker.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Lijkt me niet. (': Maar ik ben niet 100% zeker.


    Nee, want ik heb vreselijke moeite met wiskunde A - ook met wiskunde B, maar dat is ten minste leuk, maar ik kan dat niet kiezen met C&M - en ik haal elk jaar wiskunde met hakken over de sloot. Ik heb al moeite met school, en dan wiskunde en dat wordt moeilijker en uhh. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh, dat kan heel goed zijn, maar het is juist creativiteit dat veel schrijvers groot heeft gemaakt, beetje vreemd ook dat ze de creativiteit uit mensen zuigen. Maar ja, :P denk niet dat ik in de positie zit om dat te veranderen.


    Weet ik en ik ben er ook tegen, maar ik heb mijn lesje geleerd. Ik bewaar mijn creatieve buien wel voor verhalen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke, spaans gehad. Beetje tijdnood, nu maar hopen dat ik het een beetje wat is geworden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Pabiloso schreef:
    Is het trouwens heel erg belangrijk voor een mode, geschiedenis, kunst , journalistiek of leraarsopleiding geschiedenis om wiskunde in je pakket te hebben, mochten examenleerlingen dit weten. (cat)

    But, succes allemaal. c:

    Voor journalistiek heb je geen wiskunde nodig dus dan is het ook niet belangrijk, maar de rest weet ik niet zeker. Ik denk het niet.


    Take risks and conquer your fears.