• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    de strijd lag ergens achter in mijn hoofd, dat kwam later wel. Ik wilde niet te hard van stapel lopen of er voor zorgen dat ik vannacht al seks met hem had. -Niet dat ik daar enige probleem mee zou hebben. Maar dat lieten we even achterwege. ik lachte vereerd toen hij de deur van de starbucks voor me openhield en ik snel stapte ik naar binnen. 'Nou dankje, mijne gastheer.' Grinnikte ik speels, waarna ik achter aansloot in de rij. 'Zo Jigglypuff, wat wil je drinken?' Als ik dat alvast wist, was het makkelijk met bestellen. ik keek hem aan en de glimlach leek niet van mijn gezicht af te slaan. Hij had geluk vandaag. Ik was goed gezind en dat bespaarde een veel ellende. 'Waarom noem je jezelf eigenlijk jigglypuff? Ben je echt zo saai dat ik er straks van in slaap val?' Vroeg ik hem. via de chat was me dat in ieder geval nog nooit gebeurd dus ik hoopte wel dat hij echt een beetje gezellig was. Al dacht ik niet dat, dit de echte reden zou zijn van zijn username.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en hield als een heer de deur voor hem open. Ik glimlachte bij zijn opmerking. "Geen probleem, mijn edele heer." Dit was wel leuk. Volgens mij zou ik wel goed met deze jongen op kunnen scheppen, al zou het zeker in het begin zeer vriendschappelijk zijn. Ik had wel een paar gay vrienden enzo, maar voor mij was dit allemaal vrij nieuw. Ik bloosde licht toen hij me Jiggly Puff noemde en vroeg wat ik wilde drinken. "Double Chocolate Chip Frappuchino alsjeblieft." Ja, ik wist al wel wat ik wilde. Zeker met dit warme weer. Ik zag zijn glimlach, waardoor ik zelf ook bleef glimlachen. Het was echt heel erg aanstekelijk. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd bij zijn vraag. "Nee, mijn zusje noemde me vroeger altijd zo omdat als ze niet kon slapen ik haar altijd in slaap zong. Nog steeds trouwens. Ik hou ook best wel van zingen. Dus ik dacht, waarom niet?" Ik haalde een hand door mijn haar. "En waarom VasHappenin'?" Ik was wel benieuwt. De jongen voor me was nog steeds een groot raadsel voor me, terwijl we 'partners' waren. Elkaar beter leren kennen was dus misschien ook wel makkelijker en een goed begin.


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    ik grijnsde bij zijn uitleg van zijn username. 'Oke, ik zou het onthouden voor als ik een keer niet kan slapen.' zei ik licht uitdagend. Een beetje flirten mocht toch wel. ik bestelde snel twee Double Chocolate Chip Frappuchino toen we aan de beurt waren en handelde snel de betaling af.Zelf hield ik ook enorm van zingen, maar niet voor iemand. Al riepen mijn moeder dat ik er erg goed in was, ik geloofde haar niet. Want dat zou ik ook zeggen tegen mijn eigen kind later. 'Nee, het Van Happenin'.' herhaalde ik Liam, op de manier hoe alleen ik dat kon. 'Niets bijzonders, gewoon mijn begroeting. gaf ik eerlijk toe. Ik pakte de twee bekers aan toen deze klaar waren en overhandigde er eentje aan mijn nieuwe vriend. 'Buiten een bankje opzoeken?' Ik hield van de buitenlucht en het was er ook het goede weer voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik lach luid. 'Jij zegt toch ook Eli,' vraag ik haar en kijk haar zielig aan. 'Maar okeej Tinkerbel, ik houd mijn mond al.' Tinkerbel leidde ik af van Isobel. Als zij mij ook anders ging noemen, ik haar ook. Lachend kijk ik haar aan. 'Oeehw neee, ik wil liever naar de noordpool en toekijken hoe jij daar word opgevreten door ijsberen,' grijns ik en wrijf duivelss in mijn handen. Ik lach even om Mika's onnozele geratel, maar daarom was ze mijn beste vriendin. Ze was gek, echt knettergek. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Ik ga geen bivakmuts opdoen hoor.' Ik bescherm lachend mijn haar. 'Ik pak de bondkragen wel. We verstoppen ons daarachter,' grap ik. Ik had een hekel aan bondkragen, dus no way dat ik die ooit zou dragen. 'En in plaats van de revolvers, pakken we de water pistolen.' Ik grinnik even. Ik lach even en tegelijkertijd gilde ik met Mika mee op haar Pinkiezweer. 'Andere dingen? Weet ik veel, mensen lastig vallen, van een heuvel afrollen, koffie drinken, lam worden. Weet ik veel. Verzin iets orgineels,' lach ik.
    'Nee, ik ben je vader,' zeg ik met een zware mannenstem. Dan grijns ik even, maar ineens word ik meegesleurd. Ik heb mijn jas stevig vast en krijg een muts op mijn hoofd. 'Ik houd van panda's,' schreeuw ik enthousiast en spring op en neer. Het was alleen niet zo slim, want we rende. En rennen en springen gaat dus niet samen. Met een klap struikel ik over Mika heen, waardoor we lachend vallen. Ik lach luid en spring op. Ik trek mijn jas aan, trek mijn muts goed en kijk dan naar Mika op de grond. 'Tinkerbel neer, missie mislukt,' grijns ik en stap over haar heen. Vrolijk loop ik verder en draai me dan weer om. Grijnzend trek ik haar overeind, om vervolgens op haar rug te springen/


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik grinnekte zacht. Ik wist neit zo goed wat ik met het uitdagende in zijn stem aan moest, dus ik grinnekte maar. "Is goed." Ik liep met hem mee naar de balie en luisterde hoe hij bestelde. Ik werd licht rood toen hij me verbeterde. "Sorry, mijn fout." Hij liet me niet schuldig voelen ofzo, dat allerminst, maar dit was gewoon mijn standaard reactie als iemand me verbeterde. Ik haalde mijn schouders op bij zijn opmerking. "Okay dan. Zal ik onthouden." Ik nam een van de bekers aan hem toe en nam een klein slokje. Heerlijk. Ik knikte vrolijk bij zijn voorstel. Het was echt heerlijk weer. "Ja, leuk. Waar wil je zitten? Een park, of op de South Bank aan de rivier? Dat is hier ook niet ver vandaan." Bij die woorden wilde ik me voor mijn hoofd slaan. Hij wist dat vast ook wel, aangezien het me logisch leek dat hij ook uit de stad kwam. "Dus, wat doe je graag?" vroeg ik terwijl ik de deur weer voor hem open hield. Ik wist nou neit echt wat ik anders moest vragen.


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    'Alstublieft, God! Help me van dit enge, rare kind af! Ik smeek het U!' gilde ik lachend omhoog. Dit was net zo erg als ik dronken was. Ik gilde weer toen Elizabeth op me viel. 'Tinkerbel klinkt goed. Leuk, en ze kan vliegen. Dus ik kan vliegen!' gilde ik. Elizabeth sprong op en lachte me zowat uit. Niet dat het mij wat uitmaakte, want ik zat hier ook haar uit te lachen. 'Tinkerbel nee, missie mislukt' grijnsde ze. Ze stapte over me heen, waarbij ik haar been wilde vastgrijpen maar niet echt lukte. Elizabrth draaide zich om en trok me overeind. Ineens voelde ik een zwaar gewicht op me, waardoor ik bijna viel. Sterk was ik niet, snel wel. Slim ging nog wel, om ik haalde voldoendes met af en toe een tien. Meer negens en achten. 'Eli' mompelde ik. 'Ik heb het gevoel dat we gaan vallen' grinnikte ik. Wankelend liep ik door, maar tegen mijn wil liep ik naar de zijkant van de straat. 'Oh nee, we gaan neer' piepte ik. 'En daar gaan we' lachte ik, terwijl ik samen met Elizabeth viel. Zo plofte ik op haar buik neer. 'Dit is het resultaat van als je op de rug springt van iemand die twee jaar jonger is' lachte ik. Giechelend sprong ik op, en trok ik Elizabeth ook op. Alweer sleurde ik haar haast mee het park in. Daar ging ik op een bankje zitten bij een vijver en keek erin. 'Ik ga de eenden namen geven' mompelde ik, toen ik twee eenden zag lopen. 'Die' Ik wees naar de bruine eend die er liep. 'Heet vanaf nu Noedels. En die' Ik wees naar de gekleurde eend dit keer. 'Heet vanaf nu Donna' besloot ik. 'Donna is leuker dan Noedels. Oh, volgens mij is Donna het mannetje en Noedels het vrouwtje. Dan heet Noedels nu Donna, en Donna nu Noedels' zei ik ingewikkeld. 'Weet je, ik denk eerlijk gezegd dat ik nu al toe ben aan een fles drank' grinnikte ik. Een paar weken geleden had ik me verveelt en was ik maar naar de supermarkt gegaan. Daar had ik een lading drank gekocht en was thuis gelijk gaan zuipen. Een uurtje later strompelde ik stomdronken de straat op, en werd opgepakt vanwege dat ik een agent beledigde en mensen lastig viel, of zoiets. Wat boeide mij het. In ieder geval, Liam was niet bepaald blij toen ie me kwam halen.

    [Was eten]

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Meteen schudden ik mijn hoofd. 'Geen sorry zeggen.' Het sloeg nergens op, al stonden die rode wangen hem behoorlijk schattig. 'South bank is goed.' Glimlachte ik en stopte het rietje van mijn beker in mijn mond om er een slok uit te nemen. Ik grinnikte zachtjes toen Liam de deur weer voor me openhield. 'Een echte gentlemen.' Ik stak een hand in mijn broekzak en wachten tot Liam weer naast me kwam lopen. Ik beet op mijn onderlip en haalde mijn schouders op. 'Het liefst slaap ik heel de dag.' Gaf ik toe, maar keek grijnzend zijn kant op. 'Nee, ik teken graag en ga vaak uit. Niet echt heel interessant dus. Jij?' Ik had verwacht dat het super chanant zou worden, maar ik voelde me best op mijn gemak. Alsof er helemaal geen weddenschap speelde. Misschien maar beter zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elizabeth 'Lizz' Amy Michels

    Ik lach even. 'God staat je niet bij hoor, want jij bent nog 20 keer zo erg. Ik heb eerder hulp nodig,' lac ik. 'Of Liam.' Lachend por ik haar. Ik kijk haar teleurgesteld aan. 'Waarom vind ie dat nou leuk? Dan noem ik je weet Mouse,' grijns ik en stewk mijn tong uit. Als we weer vallen kijk ik Mika lachend aan. 'Dus jij vindt me zwaar,' vraag ik haar met een lachje, maar ik wil het stielem serieus weten. Of ik was te zwaar of Mika was slap. Waarschijnlijk beiden. In trans loop ik met haar mee. Als ik op het bankje zit staar ik naar de eenden, maar ik heb niet echt door wat ze zegt.
    'Wacht wat,' vraag ik, als ik het woord noedel hoor. Ik heb een hekel aan dat woord en ik weet niet waarom. 'Kan je niet beter Duck en Katrien doen? Dat is leuker.' Ik kijk naar de eenden en zucht diep. Was ik echt zoveel Zwaarder geworden? Ik kijk naar mijn voeten en dan opzij naar Mika.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Morgen reageer ik gelijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik grimlachte toen hij zei dat South Bank goed was en ik nam nog een slok van mijn drinken. Ik hield de deur voor hem open en grijnsde bij zijn opmerking. "Op naar South Bank." Ik stak een van mijn handen in mijn kontzak en nam nog een slok drinken voor ik rustig met het mee begon te lopen. Ik grinnikte zacht toen we samen South Bank op liepen. Over waren touristen en andere mensen die keken naar de straatartiesten of gewoon genoten van het heerlijke weer, net als wij. "Ik hou erg veel van muziek en sport, maar ik ga maar weinig uit. Met uni en een baan als ober 6 avonden per week heb ik daar weinig tijd voor." Nu het gesprek op gang begon te komen was dit veel gezelliger en veel minder awkward dan ik had verwacht. "Wat doe jij eigenlijk normaal? Heb je een baan, of ga je naar uni? Of doe je helemaal niets?" Een tussen jaar kon natuurlijk ook. Mijn ogen vielen opeens op een bankje in de zon aan het water. "Zullen we daar gaan zitten?" vroeg ik aan hem. Deze weddenschap was zo erg nog niet. In ieder geval niet als je het niet zag als een weddenschap maar gewoon een kans goede vrienden te maken.


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    'Wacht wat' vroeg Elizabeth ineens. 'Doof?' mompelde ik. 'Kan je niet beter Duck en Katrien doen? Dat is leuker' zei ze. Daarna zuchtte ze diep, waarbij ik haar even lachend aankeek. 'Wacht, zit je nog steeds met dat van net? Eli, ik ben twee jaar jonger. Een beetje logisch dat ik je niet kan dragen, niet waar? En ik vind je helemaal niet zwaar. Je bent hartstikke slank, ik ben jaloers op je' grinnikte ik, en ik sloot mijn armen om haar heen. 'Je bent perfect, Elidepeli' mompelde ik, waarna ik haar losliet. Ik snoof even in de lucht, en fronste mijn wenkbrauwen. 'Ik denk dat ik paranoïde word' zuchtte ik, en ik sprong op. 'Waarom is het geen avond?' zeurde ik. 'Ik verveel me. Zullen we hier weggaan? Kies maar waar heen' zuchtte ik. Ik veranderde snel van gedachten, meestal konden mensen het niet eens bijhouden. Vroeger was dat dan ook groot probleem voor mijn ouders, want ze wisten vaak niet eens wat ze met me moesten. Maar daar zat ik niet echt mee, want niemand krijgt echt altijd wat ie wilde. Wat was ik toch een perfect kind. Misschien dat niet, maar goed. Daar ging het niet om. 'Zullen we..' Ik dacht even na, en grijnsde toen. 'Gaan shoppen?!' riep ik uit. Ik kon toch wel wat nieuwe kleren gebruiken, en het geld wat ik nog over had van mijn zestiende verjaardag was niet echt weinig. Genoeg voor te gaan shoppen. 'Of wil je wat anders?' vroeg ik, met een lichtelijke teleurstelling in mijn stem. Als Elizabeth dat niet wilde, dan moest ik morgen of zo alleen gaan, en dat was dood saai.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Als Mika me omarmt sla ik ook mijn armen om haar heen. Ik verberg mijn hoofd tegen haar schouder en ineens heb ik zin om bij haar uit te huilen. Het gesprek van net rustte nog steeds op mijn schouders en ik kon het aan niemand kwijt. Niet aan mijn moeder want ze zou me gelijk vol gaan proppen, niet aan Harry, want dan zou hij me voor gek verklaren, wat Mika misschien ook zou doen, maar op een andere manier en ook niet aan mijn vader want hij zou me opsluiten. Ik knipper mijn tranen weg en herpak me. Ik moest Mika niet lastig vallen met mijn problemen. 'Ik ben niet perfect, gekkie,' glimlach ik. 'Niemand is perfect.' Ik kijk haar aan met een kleine glimlach. 'En jij bent ook hartstikke slank, dus doe nou niet zo raar.' Ik lach even. Ik trek mijn wenkbrauw op als ze weer begint te ratelen. Alleen de laatste vraag krijg ik echt mee.
    'Wat wil je doen dan?' Ik kijk haar aan en denk na. 'Shoppen klinkt goed, alleen één probleem. Ik heb geen geld bij me.' Ik kijk haar aan. 'En ik ben bang dat er op mijn pinpas niet al te veel geld staat.' Ik grinnik even. 'Maar ik wil jouw wel helpen met shoppen?' Ik grijns eventjes en spring op. 'En je hoort nu wel te weten dat ik graag shop,' grinnik ik en haak mijn arm door die van Mika. 'Laten we wel met de metro gaan. Ik heb geen zin om helemaal naar Oxfordstreet te lopen, ook al is het maar een klein stukje lopen,' grijns ik. Ik kijk met een lachje op zij. 'Mika,' vraag ik zacht en kijk voor me uit. 'Weet ik alles van jouw?' Langzaam kijk ik opzij. De drang om bij iemand mijn hart te luchten was gewoon te groot.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mika Isobel Payne

    'Shoppen klinkt goed, alleen één probleem. Ik heb geen geld bij me' Elizabeth keek me aan, en lachend schudde ik mijn hoofd. 'En ik ben bang dat er op mijn pinpas niet al te veel geld staat' grinnikte ze. 'Dan koop ik maar wat minder, ik betaal wel voor je' glimlachte ik. 'Maar ik wil jouw wel helpen met shoppen?' grijnsde ze. 'Néé, als ik kan shoppen kan jij dat ook. Ik heb toch genoeg geld voor één shoppingspree dus waarom delen we dat niet? Jij bent tenslotte bijna familie' zei ik tegen Elizabeth. Ze haakte haar arm door die van mij. 'Laten we wel met de metro gaan. Ik heb geen zin om helemaal naar Oxfordstreet te lopen, ook al is het maar een klein stukje lopen' grijnsde ze. 'Mij best, ik ben toch te lui om alleen maar te lopen. Kom, dan gaan we' grinnikte ik en ik begon te lopen. Elizabeth keek me het een lachje opzij. 'Mika' vroeg ze zacht terwijl ze vooruit keek, en nieuwsgierig keek ik haar aan met mijn hoofd lichtelijk schuin houdend. 'Weet ik alles van jouw?' vroeg ze, terwijl ze weer opzij keek. 'Gaat dit over die ene keer van die gebroken vaas bij jou thuis? Nee, ik had niks gedaan. Ik zweer het!' zei ik gelijk. Maar daarna lachte ik weer. 'Ja, je weet alles van mij. Dat ik een zuipend raar kind ben, die veel om haar beste vriendin geeft' glimlachte ik. 'Hoezo? Weet ik dan nog iets niet van jou? Ben je verliefd? Oh, wat geweldig! Op die Harry-dude? Is ie ene beetje knap?' ratelde ik door en toen stopte ik. 'Je bent niet verliefd, hé?' lachte ik. Ik kon soms echt heel vaag zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 11:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    South bank was beladen met mensen, maar ik had niet anders verwacht met dit weer. 'Je moet nu wel een keer voor me zingen hè.' Glimlachte ik onschuldig, ik was erg benieuwt. 'Ik zing ook graag, maar dan onder de douche waar niemand me hoort.' Grinnikte ik. 'Ik ben vorig jaar gestopt met Uni, om er een jaar tussenuit te gaan. Toen ben ik een half jaar naar Ghana geweest voor vrijwilligerswerk en nu werk ik 's avonds als dj en overdag doe ik maar weinig.' Leg ik mijn leventje, samengevat uit, terwijl ik ga zitten op het nog lege bankje ga zitten, dat Liam had aangewezen. Ik ga iets schuin zitten zodat ik Liam kan aankijken en dat doe ik dan ook. 'Ik mocht van geluk spreken dat ik niet geloofde in liefde op eerste gezicht. Want knap was hij zeker. 'Ik neem je een keer mee. Dan gaan we samen uit.' Besloot ik en lachte onschuldig mijn tanden bloot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''