• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik mocht dus de film kiezen. Dat werd nog wat, aangezien ik totaal geen idee had van wat Liam leuk vond. Ik keek zijn kant weer op toen Liam over de date begon en ik grijnsde om zijn gestuntel. Ik wilde vragen wat hij bedoelde, tot hij zijn lippen tuiten om het duidelijk te maken. Mijn grijns maakte plaats voor een lieve glimlach toen zijn kaken rood kleurde en hij op zijn lip beet. Het zag er echt heel lief uit en ik wist nu al helemaal zeker dat we het rustig aan gingen doen. Toch kon ik het niet laten. Het bleef een weddenschap. 'Je bedoelt dit?' Vroeg ik onschuldig. Ik gooide mijn sigaret weg en boog me naar Liam toe om voor minder dan een seconde, heel zacht mijn lippen op die van hem te drukken. Te kort om er ook maar iets uit te halen. Ik trok me meteen terug, alsof er niets gebeurt was. 'Als je dat graag wilt.' Ik grijnsde onschuldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    ' Mij verbaast het eigenlijk ook niet maar toch' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' Inderdaad, maar dat kan je wel dus weet je al wat dingen van mij' zeg ik met een glimlach. 'Hierover gesproken, waarom vertel je eigenlijk niet wat meer over jezelf?' zeg ik lachend om dat nu die vraag eigenlijk pas komt. 'Hmm misschien wel' zeg ik grijnzend en druk een kusje op zijn mondhoek, het is gewoon leuk om met hem te flirten. ' Hmm vooruit dan' zeg ik lachend als die begint over een kus en daarna ook nog is zegt dat ik gemeen ben omdat ik hem geen kus geef. Ik plaats mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen even. Ik laat ze er even opzitten en haal ze er dan langzaam weer af. ' Zo goed?' vraag ik lachend en kijk hem aan. ' Ja dan ben ik opeens wel weer lief hé' zeg ik lachend en kijk hem vrolijk aan. ' Nou zeg, dat is ook niet aardig van je' zeg ik zogenaamd verontwaardigd en trek een pruillipje maar als hij in mijn zij prikt grinnik ik weer. ' Hmm ik denk toch echt wel dat het waar is maar zal ook mijn mond nu houden' zeg ik met een grinnik. Mijn actie is geslaagd als ik zie dat hij erin trapt en zacht een excuus zegt, eigenlijk vond ik hem wel zielig zo. Ik trek even een raar gezicht als hij mijn mobiel opneemt, gaat die nou ookal mijn mobiel opnemen? dat deed ik toch liever zelf. Ik begin toch hard te lachen na zijn actie maar kijk dan Louis aan. ' Wie was dat?' vraag ik dan wat serieuzer en kijk hem aan waarna ik richting mijn mobiel loop.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 19:28 ]

    Louis Tomlinson

    'Er zullen vanzelf nog wel meer dingen naar voren toe waarmee we op elkaar lijken. Dus dat is mooi.' zei ik met een grijns. 'Darling, ik weet nog wel meer over jou.' zei ik waarna ik een onschuldig gezicht trok. 'Omdat jij dat ook niet doet of geen vragen stelt. Mijn leven is namelijk niet zo interessant om er iets over te vertellen en het belangrijkste weet of kom je wel achter.' antwoordde ik. 'Of gewoon wel.' zei ik en kreeg een grijns op mijn gezicht door het kusje op mijn mondhoek. 'Jammer, anders had je er als goedmaking ook nog een moeten geven.' Mijn hand plaatste ik tegen zijn wang en kon het niet laten om voor een seconde tegen zijn lippen aan te glimlachen. Ik knikte langzaam bij zijn vraag toen hij zijn lippen weer van de mijne afhaalde. 'Ik kan ermee leven.' antwoordde ik met een lieve glimlach. 'Je kan inderdaad heel erg lief zijn nu.' zei ik en keek de jongen voor me nu ook aan. 'Maar ik ben ook niet aardig, dus dat kan wel weer kloppen.' lachte ik en drukte een klein kusje op zijn pruillipje. Gelukkig was deze al snel weer verdwenen doordat ik in zijn zij prikte. 'Goed idee, want je praat onzin.' lachte ik. Mijn ogen sloeg ik neer toen ik niet veel later een verontschuldigen maakte. Ik grinnikte zacht om zijn rare gezicht, maar die uitleg kwam zo wel weer. 'Als secretaresse heb je bepaalde taken en daarbij ben je vandaag van mij, darling.' grinnikte ik zacht en was blij dat hij toch wel kon lachen om mijn actie. 'Iemand die het nodig vond om ons te storen?' probeerde ik terwijl ik hem halverwege tegenhield door mijn armen weer om zijn middel te slaan. 'Nee, het was je broertje die een beetje chagrijnig leek.' antwoordde ik toen en drukte een kus op zijn lippen. 'Maar jij gaat het eerst goed met mij maken, want anders krijg je -je telefoon alsnog niet.' zei ik en drukte mijn lippen op de zijne. Mooi niet dat het delen werd en daarbij was een sorry bij hem wel terecht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    Louis Tomlinson

    'Er zullen vanzelf nog wel meer dingen naar voren toe waarmee we op elkaar lijken. Dus dat is mooi.' zei ik met een grijns. 'Darling, ik weet nog wel meer over jou.' zei ik waarna ik een onschuldig gezicht trok. 'Omdat jij dat ook niet doet of geen vragen stelt. Mijn leven is namelijk niet zo interessant om er iets over te vertellen en het belangrijkste weet of kom je wel achter.' antwoordde ik. 'Of gewoon wel.' zei ik en kreeg een grijns op mijn gezicht door het kusje op mijn mondhoek. 'Jammer, anders had je er als goedmaking ook nog een moeten geven.' Mijn hand plaatste ik tegen zijn wang en kon het niet laten om voor een seconde tegen zijn lippen aan te glimlachen. Ik knikte langzaam bij zijn vraag toen hij zijn lippen weer van de mijne afhaalde. 'Ik kan ermee leven.' antwoordde ik met een lieve glimlach. 'Je kan inderdaad heel erg lief zijn nu.' zei ik en keek de jongen voor me nu ook aan. 'Maar ik ben ook niet aardig, dus dat kan wel weer kloppen.' lachte ik en drukte een klein kusje op zijn pruillipje. Gelukkig was deze al snel weer verdwenen doordat ik in zijn zij prikte. 'Goed idee, want je praat onzin.' lachte ik. Mijn ogen sloeg ik neer toen ik niet veel later een verontschuldigen maakte. Ik grinnikte zacht om zijn rare gezicht, maar die uitleg kwam zo wel weer. 'Als secretaresse heb je bepaalde taken en daarbij ben je vandaag van mij, darling.' grinnikte ik zacht en was blij dat hij toch wel kon lachen om mijn actie. 'Iemand die het nodig vond om ons te storen?' probeerde ik terwijl ik hem halverwege tegenhield door mijn armen weer om zijn middel te slaan. 'Nee, het was je broertje die een beetje chagrijnig leek.' antwoordde ik toen en drukte een kus op zijn lippen. 'Maar jij gaat het eerst goed met mij maken, want anders krijg je -je telefoon alsnog niet.' zei ik en drukte mijn lippen op de zijne. Mooi niet dat het delen werd en daarbij was een sorry bij hem wel terecht.


    [ Jim was niet chagerijnig maar angstig en bezorgd xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Danosaur schreef:
    Zayn Malik
    Ik mocht dus de film kiezen. Dat werd nog wat, aangezien ik totaal geen idee had van wat Liam leuk vond. Ik keek zijn kant weer op toen Liam over de date begon en ik grijnsde om zijn gestuntel. Ik wilde vragen wat hij bedoelde, tot hij zijn lippen tuiten om het duidelijk te maken. Mijn grijns maakte plaats voor een lieve glimlach toen zijn kaken rood kleurde en hij op zijn lip beet. Het zag er echt heel lief uit en ik wist nu al helemaal zeker dat we het rustig aan gingen doen. Toch kon ik het niet laten. Het bleef een weddenschap. 'Je bedoelt dit?' Vroeg ik onschuldig. Ik gooide mijn sigaret weg en boog me naar Liam toe om voor minder dan een seconde, heel zacht mijn lippen op die van hem te drukken. Te kort om er ook maar iets uit te halen. Ik trok me meteen terug, alsof er niets gebeurt was. 'Als je dat graag wilt.' Ik grijnsde onschuldig.


    Liam James Payne
    Ik zag hem grijnzen bij mijn gestuntel. Tja, hij was mijn 'partner', maar ik was hier echt niet goed in. Ook had ik al jaren geen vriendinnetje gehad. De laatste keer dat ik op een echte date was geweest, dus niet degene waarop ze het uit maakte, was zo'n twee en een half a drie jaar geleden geweest en zelfs toen was ik zeker in het begin niet heel zeker van mijn zaak. Mijn kaken kleurden rood en ik beet zacht op mijn lip. Ik keek hem aan bij zijn woorden. Mijn ogen werden heel groot toen ik zijn lippen op de mijnen voelde. Het voelde niet fout of slecht of wat dan ook, ik was gewoon heel verbaast. Ik had nog nooit iemand op de eerste date gekust, laat staan op de eerste kennismaking. Ik moest een paar keer knipperen om zijn vraag door te laten dringen. "Mag ik er even over nadenken?" stamelde ik verlegen. Het rood op mijn wangen was alleen erger geworden. Stomme verlegenheid. Hij leek nergens last van te hebben, zelfs niet met dit soort spontane acties met een totaal vreemde. Hopelijk vond hij het niet erg dat ik niet zo snel van stapel liep en niet zo makkelijk open werd naar anderen.


    Bowties were never Cooler

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik draai me op mijn rug en kijk Jim aan. 'Ja? Vind je moeder dat geen probleem,' vraag ik hem en ik weet niet of Harry daar wel op zat te wachten. Wie had er nou zin in een huilebalk? Ik kijk hem dankbaar aan en ga recht op zitten. Ik neem een klein slokje thee en trek mijn knieën op. 'Het is een lang verhaal... We hebben ruzie ja, over iets....' Ik zwijg en haal mijn schouders op. 'Iets wat ik in het verleden heb meegemaakt, maar niemand weet. Ook Harry niet en ik heb het haar dus vandaag verteld en nu is ze boos dat ik zolang gelogen heb.' Ik kijk naar mijn handen en kijk dan naar Jim. 'Ik moet het Harry ook vertellen, misschien, maar ik vind niet dat het er toe doet. Ik bedoel... Ik probeer het nu achter me te laten en ik wil dat mensen me mogen, omdat ze me mogen. Niet uit medelijden ofzo.' Ik kijk Jim aan en haal mijn schouders op. Ik veeg mijn wangen weer droog. 'Heb jij trouwens niks beters te doen? Ik bedoel, wie heeft er nou zin in een jankers?' Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. 'Nam Harry niet op?' ik kijk Jim vragend aan en slik. 'Maar laat maar, ik wil niet dat Harry zijn dag wordt verpest door mij.' Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes. 'Wij redden ons wel, toch?' Ik kijk Jim aan met een klein glimlachje. 'Dank je, zonder jouw lach ik nu misschien in het ziekenhuis.' Ik kijk hem aan en zucht. 'Dank je Jim.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    ' Dat denk ik ook wel, want er zijn nog zat dingen die we nog niet weten van elkaar' zeg ik met een glimlach. 'Ow ja? wat weet je nog meer dan?' vraag ik lachend en kijk hem aan. ' Nou dat laat ik het maar zo dat ik er vanzelf wel achter kom en jij ook bij mij' zeg ik met een glimlach, het was misschien ook wel leuker er gewoon zo achter te komen. ' Hmm als ik het dan zo goedmaak vindt ik het goed hoor en had je er best nog een willen geven' grijns ik en kijk hem aan. Ik voel zijn hand op mijn wang en ik glimlach even. ' Dat is mooi, want ik wil geen dood vriendje' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' Gelukkig dat je me toch nog een beetje lief vindt nu' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' Je bent echt wel aardig' zeg ik en kijk hem aan en grinnik als hij een kusje op mijn pruillipje geeft. 'Ooch echt niet! ik praat geen onzin' zeg ik en begin daarna te lachen. ' Dat ik vandaag van jou ben kan ik nog wel mee leven maar mag ik dan niet eens me eigen telefoon opnemen?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Na zijn volgende woorden kijk ik hem zo aan dat i toch duidelijker wil weten. ' Ow oké, dat gebeurt wel vaker' grinnik ik en haal mijn schouders op. Toch wil ik mijn mobiel om even te sms'en wat er was maar Louis heeft me net al tegengehouden door zijn armen om me heen te slaan. De kus op mijn lippen laat me even glimlachen en daarna kijk ik hem aan. 'Hoezo goedmaken? ik maakte net een grapje maar ik had nou niet echt de kans die af te maken' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Mag ik dan nu mijn mobiel pakken zodat ik even terug kan bellen?'

    Jim Edward Styles

    '' Nee mijn moeder is op zakenreis dus die vind dat niet erg. '' ik luisterde naar haar verhaal en kreeg medelijden met haar maar ze wou zelf dat ze geen medelijden wou .. '' Maar Lizz bij een goede vriendschap is het juist de bedoeling dat je dingen verteld tegen elkaar .. Het maakt niet uit als ze lang geleden gebeurt zijn je moet ze gewoon vertellen . En die vriendin van je is geen echte vriendin als ze jou zo maar zonder pardon achter laat. '' zei ik '' Heb jij niks beters te doen ? Ik bedoel , wie heeft er nou zin in een janker ?'' zei ze '' Nou nee eigenlijk was ik aan het wachten op mijn zogenaamde date maar die kwam niet op dagen .. En jij bent nu veel belangrijker .. Heey je moet niet zo denken . Als ik geen zin had in jou was ik je ook niet gaan ophalen bij het Café toch ? En Harry's dag word echt niet verpest geloof me maar '' en ik gaf haar een knip oog '' Wij redden ons wel , toch? '' vroeg ze '' Ja maar natuurlijk ik heb vanochtend boodschappen gedaan dus wij kunnen nog wel even hahah '' zei ik '' Dank je , zonder jou lach ik nu misschien wel in het ziekenhuis '' zei ze '' Graag gedaan Lizz ookal heb ik al bijna 10 jaar zo rot tegen je gedaan je bent en blijft toch de beste vriendin van mijn broer dus ja '' zei ik 'Dank je Jim 'zei ze nog een x '' Graag gedaan Lizz '' En ik trok haar in een knuffel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik
    Ik was duidelijk over de streep gegaan en meteen ging ik weer goed zitten. Het had me gewoon wel grappig geleken, hem een beetje uit zijn schulp trekken en een beetje flirten, maar ik wilde me niet opdringen. Daarbij had een kus voor mij nog maar weinig waarde, dus ik had niet gedacht dat het een probleem was geweest. Maar ik had kunnen weten dat het dat voor Liam wel was. Want ondanks dat ik hem nog maar een klein uurtje echt kende, met de chatgesprekken erbij wist ik, dat hij heel anders in elkaar stak, dan mij. 'Sorry?' Bood ik wat twijfelend mijn excuses aan. Niet zo goed wetend of ik nu echt iets fout had gedaan. ik knikte langzaam. 'Natuurlijk, we doen het rustig aan.' oke, volgens mij had ik het echt verpest. Duidelijk was in ieder geval dat we totaal van elkaar verschilde op dit gebied en ik moest op gaan passen om hem niet meteen weg te jagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Dubbel]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 5:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson

    'Het was geen leuk grapje van je, Hazz. Net als dat je krullen verdwijnen, want dat is ook niet leuk.' Dat laatste voegde ik er zacht aan toe en haalde een hand door zijn haar. De glimlach op zijn gezicht viel niet te missen waardoor er toch weer een lichte twinkeling in mijn ogen verscheen. 'Maar je moet het dus wel goedmaken, want anders word Boobear echt boos op je.' zei ik onschuldig en drukte nog een klein kusje op zijn wang. Niet dat -dat zou lukken, maar het was zeker te proberen dan. Mijn greep verstrakte iets bij zijn laatste vraag waarna ik mijn hoofd schudde. ''Vandaag is Hazza voor mij. Daarbij krijg ik dan ook de kans om andere dingen te doen, zonder dat er mensen tussendoor komen.' Met mijn grote heldere blauwe ogen keek ik de jongen voor me aan. 'Of Hazz krijgt helemaal niets meer.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik voelde hem naast me weer recht gaan zitten terwijl ik naar het water keek. Ik probeerde alles in mijn hoofd op een rijtje te krijgen, maar zo makkelijk was dat niet. Toen hij sorry zei keek ik hem verward aan en schudde mijn hoofd. "Geen sorry zeggen, je hebt niets misdaan." zei ik zacht, maar mijn stem was wel weer wat zekerder. Dat was een van de dingen die ik wel wist, ik had het niet heel erg gevonden ofzo. Met die gedachte duwde ik alle verwarring voor nu weg. Als ik straks weer alleen thuis was kon ik het rustig gaan overdenken, maar nu had ik daar geen tijd voor en geen zin in. Ik glimlachte dankbaar naar hem toen hij zei dat we het rustig aan konden doen. "Dank je. Ik ben hier niet echt goed in en ben al een tijdje uit de running. Het spijt me." Het rood van mijn wangen was nu langzaam aan het wegtrekken en ik ging weer rechtop zitten. Ondanks dat moment van net voelde ik me wel op mijn gemak.


    Bowties were never Cooler

    [Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik luister zwijgend naar zijn verhaal en knik. 'Maar als je het niet erg vindt en Harry het goed vindt, slaap ik vanavond wel bij hem op de kamer.' Ik glimlach kleintjes. Dan kijk ik Jim weer aan. 'Dit is anders. Dit is geen leuk geheim of iets. Het is nog elke dat bij me. Ik vertel het niemand, zodat ik het kan vergeten, alsof het niet meer in mijn leven hoort. Alleen heb ik medaarin vergist. Het is een stukje van mij die er nog steeds is.' Ik kijk Jim aan. 'En ze is wel een echte vriendin, maar i denk dat ze het gewoon niet kon verwerken zo snel. Hopelijk beseft zij dat ook en belt ze me of smst. In iedergeval iets.' Ik kijk Jim aan. 'Ik was oo niet bepaald aardig tegen jouw.' Als hij me in een knuffel trekt kijk ik omhoog met een glimlach. 'Wat voor een date?' Nieuwsgierig kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 8:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    Als die zegt dat het geen leuk grapje was trek ik een pruillipje maar grinnik zachtjes door wat die over mijn krullen zegt. Ik sla mijn armen om Louis heen en trek hem in een knuffel. 'Sorry dan' zeg ik toch en hou hem daarna gewoon vast zonder echt te knuffelen. ' Dat laatste wil ik natuurlijk niet dus vertel maar hoe ik het kan goedmaken dan' zeg ik met een glimlach al had ik niet echt het idee dat hij echt boos zou worden. Al helemaal niet meer als ik zijn lippen op mijn wang voel en ik kijk hem met een glimlach aan. ' Ja ik ben voor jou ja, maar kan ik dan helemaal niet meer bellen? en wat voor andere dingen' vraag ik nieuwsgierig en kijk hem afwachtend aan. ' Ooh, waarom niet? mij niets meer geven is niet lief'

    Jim Edward Styles

    '' Haha nee natuurlijk vind ik dat niet erg. Jullie hebben al zo vaak bij elkaar op de kamer geslapen dus voor mij is dat geen probleem hoor '' en ik knip oogde naar haar ..'Dit is anders. Dit is geen leuk geheim of iets. Het is nog elke dat bij me. Ik vertel het niemand, zodat ik het kan vergeten, alsof het niet meer in mijn leven hoort. Alleen heb ik medaarin vergist. Het is een stukje van mij die er nog steeds is.' zei ze '' Hmm misschien moet je er ff een paar dagen tussen uit.. Ik bel je moeder wel op en zeg dat je hier voor een paar dagen blijft '' zei ik. '' Hmm oke dan ik hoop voor jou dan dat ze belt of smst '' zei ik .'' Ach we waren allebei niet aardig tegen elkaar haha '' zei ik 'wat voor een date ?'' vroeg ze .. KUT wat moet ik nu zeggen .. '' Uhm een date met een jongen.. We kennen elkaar al heel lang en nu wouden we elkaar echt ontmoeten '' loog ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik