• Degene die Tumblr hebben, hebben dit vast allang opgemerkt. Alles staat er vol mee en nu is het nog maar wachten op de veranderingen.

    Het bestuur van het Amerikaanse internetbedrijf Yahoo heeft het groene licht gegeven voor de overname van de bloggerswebsite Tumblr voor 1,1 miljard dollar (860 miljoen euro) in contanten.

    Dat meldde de zakenkrant The Wall Street Journal zondag.
    Mogelijk wordt de overname maandag al aangekondigd, aldus de krant. Tumblr werd in 2007 opgericht door ondernemer David Karp en heeft 108 miljoen blogs op de site. Yahoo zou door de overname meer gebruikers en adverteerders kunnen trekken.



    Your make-up is terrible

    Er komen helemaal geen veranderingen. Yahoo bought Tumblr, yes. But they're letting it run as an independent organisation, it seems.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, help, ik heb geen zin in veranderingen. Ik vind het nu wel fijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik zou graag willen dat Yahoo Tumblr gewoon met rust laat... maar als het geen veranderingen opbrengt en wij als bloggers er niets van merken... dan heb ik er niet echt heel erg veel moeite mee...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Escritura schreef:
    Er komen helemaal geen veranderingen. Yahoo bought Tumblr, yes. But they're letting it run as an independent organisation, it seems.


    Yahoo heeft Tumblr vooral overgekocht vanwege strategische doeleinden. Ze hopen hiermee meer bezoekers en adverteerders te lokken, welke ze vooral moeten krijgen via Tumblr. Ik denk dat er wel enkele dingen gaan veranderen hoor, zoals meer advertenties. Maar aan de andere kant hoop ik ook dat ze bepaalde dingen gaan veranderen die Tumblr-users al zolang aanvragen.


    Your make-up is terrible

    Haha, dat wist ik al. Ik amuseer me al de hele dag met alle reacties op tumblr. Hi-lar-isch gewoonweg xp


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het valt inderdaad niet echt te ontkomen op Tumblr. Ik ben een beetje bang over hoe dit uit zal pakken, maar ik ben bereid Yahoo voorlopig het voordeel van de twijfel te geven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cas schreef:
    (...)

    Yahoo heeft Tumblr vooral overgekocht vanwege strategische doeleinden. Ze hopen hiermee meer bezoekers en adverteerders te lokken, welke ze vooral moeten krijgen via Tumblr. Ik denk dat er wel enkele dingen gaan veranderen hoor, zoals meer advertenties. Maar aan de andere kant hoop ik ook dat ze bepaalde dingen gaan veranderen die Tumblr-users al zolang aanvragen.


    Het is wat ik gelezen heb. :'D Ik zou het je laten zien maar, natuurlijk nu ik het nodig heb, kan ik het niet vinden.

    Oh well. We'll see what happens. Ik hoop dat wat ik gelezen heb, klopt. Want ik heb geen zin in advertensies. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had het al gezien op Tumblr. Allemaal negatieve en sarcastische reacties op me Tumblr Dashboard.


    Chaos is a ladder.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het is wat ik gelezen heb. :'D Ik zou het je laten zien maar, natuurlijk nu ik het nodig heb, kan ik het niet vinden.

    Oh well. We'll see what happens. Ik hoop dat wat ik gelezen heb, klopt. Want ik heb geen zin in advertensies. :'D


    Ik hoop het ook echt heel erg hoor.


    Your make-up is terrible

    Tumblr had niet veel keuze. Het was of verkopen of dichtsmijten. De kosten van Tumblr liepen te hoog op.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wist er niks van, maar ik zit ook nooit op tumblr


    26 - 02 - '16

    Zolang er geen veranderingen komen, doen ze hun best maar!


    ars moriendi

    Yahoo!


    quidquid excusatio prandium pro

    Deze moest ik gewoon even delen:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.