• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Een beetje geduld, Hazz, alles komt met de tijd.' zei ik met twinkelende ogen en een glimlach. Nog iemand met dezelfde nieuwsgierigheid grens als die van mij. De grijns op zijn gezicht liet me mijn hoofd schudde. Dit in combinatie met het antwoord had ik allang verwacht. 'Misschien zit je er wel naast, Curly.' Natuurlijk had die jongen gelijk, maar dat hoefde hij niet zeker te weten. Zijn handen duwde ik voorzichtig weg toen hij in mijn, inmiddels knalrood gekleurde, wangen kneep. 'Daarom zeg ik het juist.' murmelde ik zacht tegen zijn shirt en hoefde vreemd genoeg niet op te kijken, om te weten dat er een glimlach rond zijn lippen speelde. 'Daar geloof ik helemaal niets van.' zei ik bij zijn woorden terwijl ik toch weer opkeek. Ook hoopte ik dat mijn rode wangen langzaam verdwenen. Een vrolijke lach verliet mijn mond toen hij me naar zee droeg en zijn woorden. 'Doordat ik dit doe?' begon ik en drukte een kus op zijn lippen. 'Of door mijn rode wangen? Of toch mijn gedrag in het algemeen?' Ik schudde mijn hoofd terwijl ik een hand door zijn krullen haalde. Gewoon omdat ik daar behoefte aanhad voor ze straks verdwenen waren door het water. 'Nee, ik moet je teleurstellen, Hazz. Ik ben niet verliefd. Dit is mijn normale gedrag, al kus ik niet iedereen. Daarmee ben je wel een uitzondering, maar dat komt door de weddenschap.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Tuurlijk maar je moet weten dat ik niet heel veel geduld heb' grinnik ik en kijk naar zijn twinkelende ogen. Hij zegt dat ik er misschien wel naast zit en ik haal mijn schouder op, misschien wel misschien ook niet. Op dat moment hoor ik een geluidje van mijn mobiel en lees het smsje. 'Als jij stranger bent had jij dit nooit kunnen doen' zeg ik grijnzend tegen Louis en begin te lachen, toch mislukt van hem. Gauw gooi ik mijn handdoek en mobiel in het zand neer die konden niet mee het water in. Ik glimlach even als hij zijn hoofd helemaal tegen mijn shirt aan zit en ik woel even door zijn haar. 'Dan geloof je het toch niet' zeg ik en haal mijn schouders op, het is wel de waarheid, zo lief was ik nou ook weer niet. Hij schud zijn hoofd en ik luister naar zijn woorden. Bij de kus op mij lippen glimlach ik even en bij de rest van zijn woorden grinnik ik. 'Eigenlijk gewoon door de woorden die je net zei dat het een begin was van iets moois' zeg ik met ee knipoog. Ik wist al dat het niet zo was maar het was gewoon leuk een beetje te plagen.. 'Dat wist ik al hoor Lou, ik zat je alleen een beetje te plagen en dat snap ik ook nog wel' zeg ik lachend. Ondertussen ben ik al met mijn benen in het water en loop steeds een stukje veder tot Louis ook een beetje in het water zit.

    Louis Tomlinson
    'Hier nog iemand met het geduld van tien die het niet hebben, dus dat komt mooi uit.' zei ik zo serieus mogelijk, want geduld had ik echt niet. Hij haalde zijn schouders op en dat zei voor mij alweer genoeg. Ik kon dit niet winnen en op hetzelfde moment als de zijne ging mijn telefoon af. Ik vond dat ik wel mee mocht lezen, zodat ik geen moeite hoefde te doen om de mijne te pakken. 'Ik heb niet voor niets de bijnaam superman. En Boobear, maar dat is een verhaal apart.' Dat laatste voegde ik er bijna onhoorbaar aan toe. En begon toen toch ook te lachen, als teken dat hij gewonnen had. Ik volgde zijn voorbeeld en gooide mijn spullen ook in het zand. 'Blijf van mijn haar af.' murmelde ik zacht toen hij er doorheen woelde. Het zat vanochtend al niet en nu dan helemaal niet meer. 'Ik geloof het ook niet.' zei ik. Vrolijk ratelde ik verder toen ik merkte dat Harry wel luisterde door het grinniken. 'Iets moois kan ook een vriendschap of tijd zijn. Of allebei en hoeft nog geen verliefdheid te betekenen.' zei ik terwijl ik weer tegen hem aanleunde. Natuurlijk had ik wel door dat het geplaag was, maar alsnog. 'Dat weet ik, Hazz. Maar vond het wel zo beleefd om te antwoorden.' lachte ik en had nooit gedacht dat deze woorden uit mijn mond zouden komen. Ik keek even naar de zee en verstrakte mijn greep. Ergens had ik het idee dat hij me echt ineens los zo laten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik begin hard te lachen, 'Ach dat komt in de buurt van de mijne dus' zeg ik lachend en glimlach daarna even. Hij verteld over zij bijnamen en ik grijns even. 'Boobear! dat vindt ik het leuke' zeg ik gelijk, ook al zei die het nog zo zacht, ik hoorde wel wat die zei. ' Maar misschien heb je gelijk met je superman' zeg ik lachend maar weet dat het nu gewoon niet meer kan. 'Waarom? ik vindt het leuk om door je haar te woelen' zeg ik grijnzend maar blijf nu toch maar van zijn haar af. 'Het kan inderdaad ook vriendschap zijn' zeg ik met een knikje en denk even na. Waarschijnlijk zou ik hier ook wel echt een goede vriend aan over houden want zo zie ik Louis nu al alleen ga ik even wat veder met hem dan met normale vrienden. 'Nou heel beleefd van je hoor' zeg ik lachend en grijns even als hij zijn greep verstrakt. 'Wat dacht je van dat je ook zelf is gaat zwemmen?' vraag ik en kijk hem aan. Het was me toch net iets teveel moeite hem de hele tijd aan mij te laten hangen.

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Harry toen hij begon te lachen en door zijn woorden er nog bij, kwam ik tot de conclusie dat hij me niet uitlachte. 'Dat zou je wel kunnen zeggen.' lachte ik. Niet veel later had ik het idee dat ik beter mijn mond had kunnen houden over mijn bijnamen. 'Nee, dat is het niet.' zei ik deze keer iets harder dan mijn verhaal over de bijnamen. 'Natuurlijk heb ik gelijk, want anders had je misschien nu met iemand gezeten waar je niet mee kon opschieten.' zei ik zo serieus, maar kon een kleine glimlach niet onderdrukken. Ergens was ik nog steeds beledigd dat hij erover had getwijfeld. 'Omdat mijn kapsel nu nog erger zit dan voor ik vertrok.' zei ik zacht en was blij dat hij toch stopte. 'Het is sowieso iets moois, want jij bent mijn leven in gekomen.' Ik stak mijn tong naar hem uit en grinnikte toen. Het was wel waar. 'Waar denk je aan, Hazz?' vroeg ik zacht om zijn gedachten niet te verstoren. Ik knikte langzaam bij zijn woorden. 'Dat kan ik soms ook zijn hoor. Vergis je niet en ook niet dat ik heel anders kan zijn.' zei ik onschuldig en liet hem los, om vervolgens mijn lippen in zijn nek te drukken. 'Maar daar hebben we het later over, want ik moet volgens mij zelf gaan zwemmen.' grijnsde ik en bungelde met mijn benen. 'Zet me alsjeblieft neer en laat me niet met een plons vallen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Steve Tomlinson

    "Vertel eens iets over jezelf. En wat vind je van deze weddenschap?" zei hij met een stralende glimlach. "Nou, ik ben dus Steve, ik houdt van sporten, schrijven en muziek maken, voor de rest ben ik eigenlijk best saai" zei ik verlegen. Ik voelde mijn mobiel trillen, ik pakte hem en bekeek het bericht; Stranger: Ik hoop dat jullie je 'partner' hebben gevonden en dat het bevalt. Anders komt het vanzelf goed. Ik weet aan wie ik jullie koppel.. "Maar vertel mij ook eens wat over jou?" vroeg ik nieuwsgierig en schonk hem een knipoog.

    Harry Styles

    ' Ow echt wel boobear' zeg ik grijnzend en steek mijn tong even uit. ' Ja da had best gekund maar ik zit met jou, dus da zit wel god' zeg ik met een grijns. Ik kijk hem aan en dan naar zijn haar, 'Maar je haar zat gewoon goed en nu nog steeds' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen, 'Dat is lief maar dat kan ik andersom zeggen' zeg ik met een glimlach en geef hem een knipoog. Ik hoor hem zacht vragen waar ik aan denk en ik haal mijn schouder op, 'Niet zoveel' zeg ik gewoon omdat het toch niet zo bijzonder was. 'Dat doe ik niet want dat geloof ik best maar die kant heb ik nog niet van je gezien' zeg ik met een glimlach. Als hij zijn lippen in mijn nek plaatst grijns ik even. 'Ja dat moet je inderdaad, anders ben je zo onderwater' zeg ik en kijk hem aan. 'Hmm vooruit dan maar dan wil ik wel een beloning hoor' zeg ik waarna ik hem rustig neer zet en hem afwachtend aankijk.

    Blake Styles
    "Nou, ik ben dus Steve, ik houdt van sporten, schrijven en muziek maken, voor de rest ben ik eigenlijk best saai" zei hij verlegen. 'De verlegenheid is nergens voor nodig.' zei ik met een glimlach terwijl ik snel een blik op mijn telefoon wierp, om niet op te vallen. Stranger: Geloof me ze komen echt wel en anders ga ik ze nog een keer bellen. Ik laat jullie niet zomaar alleen staan. stuurde ik naar de Liam en Jim. Zayn en Niall hadden vast en zeker vertraging, want nooit dat ze al weg waren. En zo wel, dan waren ze snel terug. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen erom heen terwijl ik een bedenkelijk gezicht trok. 'Ik ben Blake, en ik ben zo interessant dat ik zelf eigenlijk niets weet te vertellen. Nee, negen van de tien keer draait het om de oudere broers.' zei ik bedenkelijk, want probeerde altijd nog iets te verzinnen. Iets waardoor ik mezelf ook niet gelijk bekend zou maken, want ik had natuurlijk ook genoeg verteld. Maar toch liet ik het erbij, want vragen waren welkom, en toch verscheen er een glimlach verscheen rond mijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Bzz ik hoorde mijn mobiel trillen en ik keek op mijn mobiel. Ow een smsje van Stranger.
    Stranger: Geloof me ze komen echt wel en anders ga ik ze nog een keer bellen. Ik laat jullie niet zomaar alleen staan.

    Ik werd nog al boos en stuurde een boos berichtje
    Jim : IK WACHT HIER NU AL BIJNA 1 UUR OP DAT KIND . Kun je me niet aan iemand koppelen die wel op komt dagen ? x Jim
    Pff Mijn auto televisie was bijna leeg dus ik pakte snel de auto oplader en deed hem in de usb dinges. Pff ik kan weer tv kijken.
    Yeay Justin Bieber was op tv met Boyfriend. Godveredomme had heel de wereld het ofzo door dat ik homo was ?

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 21:03 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Steve Tomlinson

    "...negen van de tien keer draait het om de oudere broers" zei hij met nog steeds een glimlach "dus je hebt broers? hoeveel?" vroeg ik. "Twee" "Ik heb er één, hij is net zo hyperactief als ik ,ookal ben ik nu best wel verlegen". "Wil je nu wat hebben? Een muffin, frappuccino?, ik weet alles uit mijn hoofd, ik werk hier"

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 22:00 ]

    Louis Tomlinson
    'Oh echt niet, draak dat je bent.' zei ik en moest moeite doen om niet te lachen. 'Kijk dat is goed om te horen, want ik ben hier ook graag met jou hoor.' zei ik vrolijk. Een 'awh' geluid verliet mijn mond. 'Lief als je probeert om me op andere gedachten te brengen. Maar deze keer geloof ik je niet, want ik heb voor vertrek nog in de spiegel gekeken.' zei ik met een glimlach waarna ik mijn schouders ophaalde. 'Jij blijft liever en zeker met deze woorden.' Langzaam kleurde mijn wangen weer rood, maar de glimlach was zeker niet te missen op mijn gezicht. Net als de vrolijke twinkeling in mijn ogen. 'Dat is ook niet veel.' zei ik zachtjes waarna ik langzaam knikte. 'Je hebt zoveel nog niet gezien, maar we kennen elkaar ook niet heel lang. Daarbij heeft alles tijd nodig.' De grijns op zijn gezicht liet me mijn lippen nog eens in zijn nek plaatsen. 'Maar ik wil niet onderwater.' zei ik met een pruillipje. 'Dankjewel allerliefste Hazza, maar natuurlijk krijg je een beloning.' Met beide benen weer in het water bukte ik en maakte een kommetje van mijn handen voor ik deze in het water hield. Het water goot ik over Harry zijn hoofd. 'Awh, nee dat was gemeen.' zei ik onschuldig waarna ik mijn armen rond zijn nek sloeg en een kus op zijn lippen drukte. 'Sorry.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blake Styles
    "Ik heb er één, hij is net zo hyperactief als ik ,ookal ben ik nu best wel verlegen". "Wil je nu wat hebben? Een muffin, frappuccino?, ik weet alles uit mijn hoofd, ik werk hier" zei hij. 'Ook iemand die je soms de deur uit wilt trappen? Of kunnen jullie het toch wel vinden?' vroeg ik met interesse. Ik vond het toch wel fijn om nu iets van mensen zelf te horen. Daarbij leerde ik nog iets meer. 'Verras me maar met iets en werk je hier echt? Waarom heb ik je nog niet eerder ontmoet?' Ik voelde me net een of andere stalker. Maar eigenlijk was ik dat ook wel, want anders hadden we nier nooit gezeten. Mijn telefoon ging af en negeerde het deze keer. Ik wist nu, zonder te kijken al, wie het was. Die jongen moest echt geduld hebben en niet zo overdrijven met zijn 'Ik wacht al bijna een uur.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Hmm misschien had ik het anders moeten zeggen.. Ik voelde me schuldig voor mijn opdringerigheid en stuurde een exusses sms

    Jim : Het spijt mij voor mijn opdringerigheid :,( Ik hou er gwn niet van om lang te wachten. Het spijt me enorm Stranger. Vanaf nu ben ik meer geduldiger en blijf wel in mijn auto wachten x Jim

    Zo dat is misschien wat netter.'' I'd liked to be any thing you want Hey Girl let me talk to you if i was your boyfriend never let you go'' zong ik in tussen tijd . Wat was Justin Bieber toch een lekkerding.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik beign te lachen door zijn woorden, nu ben ik dus een draak. 'Ow echt wel' grijns ik en kijk hem aan. ' Dat is mooi want anders is het niet leuk natuurlijk' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even, 'Wie zegt dat ik dat probeer misschien zeg ik wel gewoon echt de waarheid' zeg ik en kijk hem aan, misschien zat zijn haar niet heel geweldig maar het zat dus echt niet slecht. 'Daar geloof ik niks van maar toch vindt ik het lief van je' zeg ik met een glimlach. Ik zie weer rode wangen verschijnen en ik grijns even, 'Wat schattig die rode wangetjes van je' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Nee dat is nogal weinig' grinnik ik. 'Dat klopt, en dat komt allemaal nog wel als we elkaar als we elkaar wat langer kennen want ook van mij weet je nog heel veel dingen niet' zeg ik met een glimlach. Als hij nog een kusje in mijn nek plaatst wordt de grijns op mijn gezicht alleen maar groter. 'Daarom moet je ook zelf gaan zwemmen' zeg ik terwijl even grinnik. 'Alsjeblieft lieve boobear' zeg ik met een lieve glimlach maar kijk hem al snel verontwaardigd aan als hij water over mijn hoofd gooit. 'Louis!' grom ik en kijk hem aan. Die krijgt die terug. 'Dat was inderdaad heel gemeen' zeg ik en plaats mijn hand rond zijn middel. Ik glimlach even door zijn lippen en zijn sorry. Daarna trek ik hem gelijk via zijn middel naar beneden zo onderwater. Grijnzend til ik hem ook weer omhoog en kijk hem aan. ' Het is al goed' zeg ik lachend nog als antwoord op zijn sorry

    Steve Tomlinson

    "Verras me maar met iets en werk je hier echt? Waarom heb ik je nog niet eerder ontmoet?" "Ik werk hier al 2 jaar, en ik en mijn broer vertellen bijna alles aan elkaar, we zijn bijna beste vrienden" zei ik waarna ik mijn hand opstak. Ik nam nog een laatste slok van mijn cappuccino waarna Joey langs onze tafel kwam. "Waarmee kan ik jullie helpen?" vroeg hij "een Cinnamon Swirl Donut voor hem en twee Strawberries & Crème Frappuccino voor ons beiden".