Okammy schreef:
(...)
Het is altijd zo makkelijk praten voor mensen als ze er zelf niet mee te maken hadden.
In dit geval was die lijst erg om een aantal redenen, zijnde 1) De mods beweerden iedereen een eerlijke kans te geven en te beoordelen enkel op hun inzending. Dat was dus gelogen. 2) de lijst was bar slecht. Er stonden mensen op om redenen die van geen kanten klopten (Iemand stond erop omdat ze een slechte beta was geweest die niks had gedaan. Alleen, ze was nooit beta/bemiddelaar/mod of wat voor soort crewlid geweest) en dat was als er al een reden stond (Bij mij stond er bijvoorbeeld geen reden, enkel mijn echte naam
3) toen het uitlekte werd er gezegd dat het niet klopte, dat het gefotoshopt was. Ik en een aantal andere users hebben vervolgens de mods verdedigd, want die laffe bitches durfden zelf opeens niks meer te zeggen. En toen bleek het waar te zijn. Een tweede leugen.
En dan is er voor mij nog een persoonlijke reden om een hekel te hebben aan wat de mods toen gedaan hebben.
Van mij mag iedereen zeggen wat ie wil en zijn mening geven, maar bij god verdiep je eerst even in datgene waar het om ging. Gepraat over iets waar je wat van horen zeggen verspilt iedereen zijn tijd.
Nu heb jij je zegje gehad, dan mag ik ook het mijne doen.
![=) =)](/images/smilies/smile.gif)
Aangezien jij maar een kant bent van het verhaal.
Ten eerste over die eerlijke kans, dat hebben we altijd geprobeerd, maar eerlijk gezegd, nergens krijg je een eerlijke kans. Zelfs bij de betaverkiezingen die door de users zijn gedaan zullen er mensen zijn geweest die gewoon op die persoon hebben gestemd omdat dat hun vriend is en niet omdat hij de beste is.
![=) =)](/images/smilies/smile.gif)
Ten tweede, 1 mod heeft je op de lijst gezet! Dat die ene mod dan beweerde dat je een slechte beta was... wat maakt dat uit, slechts 1 mod denkt je incapabel te zijn. Zelfs dat niet. Posts van moderators die zeiden 'hier doe ik niet aan mee, of ik let daar niet op' nooit een print screen van gebeurd. Dus het hele team werd over 1 kam gescheerd terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ben er zeker van dat de anderen wel iedereen een eerlijke kans probeerden te geven!
Ik weet van mijzelf dat ik nooit op die lijst gelet heb, sterker, ik heb zelfs mensen door gelaten omdat hun aanmelding mij wel kon bekoren.. Ik heb nog niemand ooit met een perfecte score mod zien worden, dus iedereen had nog steeds kans kunnen maken.
Dat je in de beginpost stond zegt niets, elke mod had je daar kunnen droppen en daarvoor was de rest het daarom nog niet mee eens.
Dat derde, tja dat is in paniek gebeurt. Paniek doet rare dingen met mensen... Ik ben er zeker van dat jij ook fouten maakt uit paniek en tuurlijk is dit geen excuus, maar ik hoop dat jullie het zo een beetje meer begrijpen.
de mods moesten snel reageren en niet iedereen was online.. Daarom is er vast ook die slechte keuze gebeurt om te liegen.
If you had never come out of the blue, I would've stay